וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "במינסוטה צריכים להיות עם חיוך גדול"

המאמן התייחס לניצחון רוסיה ולהצגה של קירילנקו ושבד, שישתפו פעולה בוולבס. סקולה: "עייפתי מלשחק עם ג'ינובילי"

דיוויד בלאט פתח עם רוסיה נבחרתו את הופעותיה במשחקים האולימפיים. לאחר שהעפילה למשחקים מטורניר המוקדמות, רוסיה המשיכה במומנטום החיובי כשהביסה אתמול את בריטניה 75:95. בלאט, שבמקביל לעיסוקיו כמאמן הנבחרת אף בונה את מכבי תל אביב החדשה, התפנה הבוקר (שני) להתייחס לתצוגה המרשימה שרוסיה סיפקה מול המארחת בריטניה, ובעיקר ליכולת הנהדרת של אנדריי קירילנקו שקלע 35 נקודות ושל אלכסיי שבד, שקלע 16 ומסר 12 אסיסטים.

"אם הייתי מינסוטה טימברוולבס, הייתי קם הבוקר עם חיוך גדול על הפנים", אמר המאמן על שני השחקנים, שישתפו פעולה בקבוצה ה-NBA בעונה הבאה. "תמיד חשבתי שאנדריי מביא את עצמו לרמת המקסימלית שלו כשחקן בנבחרת. כשהוא מגיע לנבחרת, האווירה כאן עושה לו טוב והוא מרים את המשחק שלו לרמה אחת גבוהה יותר", אמר המאמן

בלאט אף התבטא בנוגע לגארד אלכסיי שבד: צריך לראות מה אלכסיי יעשה בשאר המשחקים בטרניר. אני חושב שזה מה שיראה אם הוא מוכן לעשות את המעבר לשלב הבא ולשחק ב-NBA. וזו בהחלט הייתה התחלה טובה. יש לו את הכישרון והמהירות כדי לעבור את שחקני ההגנה ולחדור, דבר שמגדיר את הגארדים הטובים היום ב-NBA".

את ההופעה המרשימה של היום העניקה נבחרת ארגנטינה, שהתפוצצה במשחק מול ליטא החזקה והביסה אותה 79-102. דור הזהב הארגנטינאי סיפק עוד משחק קסום לאוסף, רגע לפני שהוא מתפרק. "אני יודע דבר אחד- אני כבר עייף למשחק עם מאנו ג'ינובילי" התלוצץ בסיום לואיס סקולה, שהפציץ 32 נקודות. "אם להתייחס ברצינות למשחק, הגענו מרוכזים, שיחקנו בצורה מאוד מחויבת וזה היה המפתח לניצחון, עכשיו אפשר ללכת לישון".

מאנו ג'ינובילי, שהיה פשוט נהדר עם 21 נקודות ו-10 ריבאונדים, כבר חושב על המשחק הבא מול צרפת: "זו קבוצה אחרת מליטא. הם צעירים, מאוד אתלטים ועם כוכב אחד גדול כמו טוני פארקר. יהיה לנו מאוד קשה במשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully