וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמלו אנתוני: "לקח לנו זמן להבין את המשחק"

למרות הניצחון הקליל על צרפת, שחקני ארה"ב עדיין מסתגלים לסגנון השונה. מישל אובמה צפתה ובריאנט התרגש: "אדיר"

נבחרת הכדורסל של ארצות הברית החלה הערב (ראשון) את דרכה בטורניר האולימפי בצורה מרשימה עם 71:98 קליל על צרפת של טוני פארקר. אחרי רבע ראשון צמוד, האמריקאים ברחו ליתרון דו ספרתי ושייטו לניצחון עד לסיום. למרות ההפרש הגבוה, האמריקאים טענו בסיום כי עליהם להתרגל לשינויים בין חוקי ה-NBA לכדורסל האירופי.

"למדנו הרבה דברים היום", אמר כריס פול. "כפוינט גארד אמרתי לשחקנים שאנחנו חייבים לעבור את השלבים הראשונים של המשחק בלי לצבור הרבה עבירות".

כרמלו אנתוני הוסיף: "המחצית הראשונה הייתה די איטית. ניסינו להבין את המשחק, לשחק בקצב האיטי של המשחק ולהתרגל לכמות השריקות. ברגע שהבנו את זה, התחלנו לשחק. כולם מצפים מאיתנו לנצח ב-30-40 הפרש, אבל בסוף היום רק הניצחון חשוב. בזה אנחנו מרוכזים".

במשחק צפתה אשתו של הנשיא, מישל אובמה, מה שעורר התלהבות גדולה בקרב השחקנים, שאחד אחרי השני ניגשו וחיבקו אותה בסיום. קובי בריאנט: "כבוד גדול לשחק עבור הנבחרת. לשחק בלייקרס זה טוב, אבל כשאתה משחק עבור ארצות הברת ואנשים כמו הגברת הראשונה מגיעים למשחק, זה אדיר".

טוני פארקר הגיב לתבוסה ואמר: "ארצות הברית נתנה משחק גדול והיה עלינו לחץ גדול. החזקנו מעמד רבע אחד, אבל התקשנו לכפות את המשחק שלנו ונצטרך להתרכז במשחק הבא נגד ארגנטינה". פלורן פייטרוס הוסיף: "אמרתי לשחקנים שזו רק ההתחלה ואנחנו לא עוצרים כאן. אנחנו מאוכזבים, אבל לא מתוסכלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully