וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "היינו יכולים לנצח את הדרים טים"

לא רק קובי, גם חברו בנבחרת עסוק בהשוואות, וסבור: "מי שחושב שאנחנו לא יכולים לנצח אותם במשחק אחד, משוגע"

חשבתם שאם האולימפיאדה בפתח וכולם כבר מחכים לראות את נבחרת ארצות הברית בכדורסל עולה על הפרקט, אז נשכח את ההשוואות לנבחרת החלומות של 1992? כנראה שהדברים של קובי בריאנט ממשיכים להדהד בקרב כל אמריקאי שחפץ לראות את קובי ולברון ג'יימס בפעולה. והיום (שבת) מתברר שגם קינג ג'יימס מצטרף להשוואות הללו, וכעת בוודאי יזכה למבול של ביקורות. לדבריו, הנבחרת הנוכחית הייתה יכולה לנצח את הדרים טים.

"כמתחרה אתה אף פעם לא רוצה להגיד שאתה תפסיד, לא משנה את מי אתה פוגש", הסביר לברון תחילה את דבריו של קובי בראיון ל-ABC ניוז. לברן גם נתן כבוד לנבחרת מ-1992 שניצחה בששת משחקיה באולימפיאדה בממוצע של למעלה מ-43 נקודות למשחק בדרך לזכייה במדליית זהב בברצלונה. "נבחרת החלומות מ-1992 סללה את הדרך של כולנו לכאן. אנחנו מבינים מה הם עשו עבור המשחק שלנו, אבל אנחנו גם מתחרים גדולים, ולכן אם הייתה לנו הזדמנות לשחק נגדם במשחק, אנחנו מרגישים שהיינו יכולים לנצח".

במסיבת העיתונאים לפני תחילת המשחקים לברון נשמע קצת יותר דיפלומטי: "זה היה משחק קשה, אבל אני חושב שהיינו מתמודדים איתו. אנשים שחושבים שאנחנו לא יכולים לנצח את הנבחרת הזו במשחק אחד, הם משוגעים. לשבת שם ולהגיד שאנחנו לא יכולים, זה מגוחך. אנחנו יכולים לנצח אותם פעם אחת".

כזכור, הדברים של קובי מלפני שבועיים עוררו סערה גדולה מאוד. מייקל ג'ורדן, שהצעיד את הנבחרת ההיא, אמר על הדברים הללו: "מבחינתו להשוות בין שתי הנבחרות הללו זה לא הדבר הכי חכם לעשות". אפילו הנשיא ברק אובמה הצטרף לכך, ואמר: "זה עניין דורי. ראיתי את נבחרת 92', הייתי אוהד של הבולס, ולכן אני חייב ללכת עם נבחרת החלומות המקורית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully