וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקולה: "מי אמר שארה"ב וספרד בלתי מנוצחות?"

רויטרס

22.7.2012 / 10:38

ארגנטינה תפגוש את הדרים טים למשחק אימון (22:30, ESPN) והפורוורד שלה בטוח: "יש לנו כישרון להתמודד מול כל נבחרת"

רויטרס

עריכת וידיאו: יאיר דניאל

מי תזכה בטורניר הכדורסל של אולימפיאדת לונדון 2012, הדרים טים האמריקאית או דווקא הנבחרת הספרדית החזקה? ואולי בכלל ההפתעה תגיע מכיוון לא צפוי לחלוטין, למשל נבחרת ארגנטינה?

הדרום אמריקאים משובצים לבית א' הקשה לצד ארצות הברית, טוניסיה, ניגריה, צרפת וליטא, מולה יפתחו את הטורניר ב-29 ליולי. אבל עם מדליית זהב מ-2004 וארד ב-2008 במאזנם, הם לא מפחדים מאף אחד.

הפורוורד לואיס סקולה, שהשלים את מעברו בימים האחרונים מיוסטון לפיניקס, אמר: "אני לא מבין למה כולם מניחים שארצות הברית וספרד בלתי מנוצחות, אני לא מרגיש שזה המצב. הם יותר טובות מכל הנבחרות האחרות, אבל יש עוד שבוע עד שמתחילים. לספרד היה קשה לנצח בבית וגם ארצות הברית כמעט הפסידה לברזיל. אנחנו מאוד מאוחדים, מנוסים ויודעים איך לשחק במשחקים כאלה. אין לנו עומק כמו לנבחרות אחרות, אבל יש לנו כישרון להתמודד מול כל נבחרת".

מנהיג הנבחרת, מאנו ג'ינובילי, דיבר על משחק האימון המסקרן הערב בברצלונה מול הדרים טים (22:30, ESPN): "אנחנו יודעים שהם גורמים לך לאבד כדורים והם תמיד מנסים להגיע לטבעת. יש להם אוסף כישרונות יוצא דופן. זה יהיה מבחן עבורנו". בעוד שלושה ימים תפגוש ארגנטינה את ספרד, שתשחק גם מול ארצות הברית.

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully