וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוכה בלונדון: המפתחות לאיצטדיון וומבלי אבדו

כשל חמור נחשף באיצטדיון המחודש וחקירה משטרתית נפתחה בנושא. תגובת המארגנים: "האיצטדיון מאובטח לחלוטין"

בשבוע שעבר פרשייה מביכה, בו הוצג דגלה של דרום קוריאה במקום זה של צפוןן קוריאה בטורניר כדורגל הנשים, הטרידה רבות את מארגני המשחקים האולימפיים בלונדון. אולם מתברר שזו לא הייתה הסאגה היחידה: "גרדיאן" הבריטי חושף היום (שני) כשל נוסף, הפעם באיצטדיון וומבלי המחודש, בו מתקיימים המשחקים בטורניר הכדורגל. על פי הדיווח, משטרת מטרופוליטן לונדון פתחה בחקירה מעמיקה לאחר שהתברר כי מספר ימים בטרם נפתחו המשחקים אבד צרור המפתחות לאיצטדיון, שכלל מפתחות לחדרי ההלבשה ולמשרדים השונים באיצטדיון.

לאור אובדן המפתחות, במשטרה חוששים לרמת הביטחון באיצטדיון ומקווים שהמפתחות לא יתגלגלו לידיהם של גורמים עוינים. דובר המשטרה מסר: "בבוקר ה-24 ביולי, שוטרים במחלקת הביטחון המיוחדת של המשחקים האולימפיים דיווחו על כך שאבדו באיצטדיון וומבלי מפתחות, ששימשו אותם במהלך סיור באיצטדיון. הבלשים שלנו בדקו האם יש הוכחה כלשהי לכך שישנן גורמי פשיעה כלשהן שמעורבים בעניין. בינתיים, אין כל הוכחה לכך".

מארגני המשחקים האולימפיים אף הוציאו הודעה רשמית מטעמם: "אין כל בעיה ביטחונית בהקשר של האיצטדיון, כשפעולות בנושא ננקטו מיד עם היוודע אובדן המפתחות. המנעולים כולם הוחלפו וכל הסביבה של האיצטדיון מאובטחת. אלו היו בסך הכול מפתחות פנימיים באיצטדיון".

תלונה נוספת נגד המארגנים הועלתה לאחר שתקלה גרמה לכך שהמזנונים באיצטדיון לא יכלו לקבל כרטיסי אשראי, וצופים רבים לא יכלו לרכוש שתייה ואוכל בזמן המשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully