וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקליפים הגדולים של האולימפיאדה

זה היה אולי המדור הכי אהוב עליכם באולימפיאדה. התרגשתם, צחקתם, נדהמתם. זה הזמן לבחור את הקליפים הכי טובים שלא נשכח מלונדון 2012. מהקלאסה של בולט, דרך החתימה של קובי ועד האוהד הכי שרוף

הירח המלא בלונדון מתחת לסמל חמש הטבעות באולימפיאדה. רויטרס
אנחנו נתגעגע, זה בטוח/רויטרס

אולימפיאדת לונדון 2012 הגיעה לסיומה, והותירה אותנו עם זכרונות נהדרים, שיאים היסטוריים והישגים אנושיים יוצאי דופן. כדי לנסות ולעכל את השבועיים וחצי המופלאים שעברו עלינו, מדור הקליפים החליט לקבץ עבורכם כמה מהקטעים הטובים ביותר - אלה שנזכור גם עוד חודשים רבים - ולהגיש את הרגעים הגדולים של האולימפיאדה. תבלו.

נפתח אולי עם הכוכב הגדול ביותר של לונדון 2012: יוסאין בולט, שהוכיח שמעבר לכל ההישגים העל-אנושיים שלו, הוא גם בנאדם ענק. תראו כיצד הוא קוטע את הראיון של רשת TVE, רגע אחרי הזהב האדיר בריצת 100 מטר, כדי לתת כבוד להמנון האמריקאי:

ומשום שהמשחקים נערכים בלונדון החביבה, אפילו הרגעים בהם הרכבת מפוצצת באנשים וצריך לחכות כמה דקות עד הרכבת הבאה עוברים בהנאה. הנאה גדולה:

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

ביורו החולף קיבלנו המון אוהדים שיכורים שהתעללו בכתבי טלוויזיה מסכנים. הפעם לא היו הרבה כאלה. הנה המקרה האהוב עלינו:

בסך הכל, נבחרת ארצות הברית קיבלה פייט סביר בקרב על הזהב. אלא שהיו בכל זאת כמה נבחרות שעדיין התקשו להאמין שהן משחקות מול כוכבי על כמו קובי בריאנט. שחקן טוניסאי, למשל, ביקש מהבלאק ממבה לחתום לו על הנעל:

זו בלי ספק התגובה הכי מרגשת לניצחון שראינו באולימפיאדה: אביו של צ'אד לה קלוס מתמוגג מאושר ואהבה רגע אחרי שבנו הדהים את מייקל פלפס בגמר ה-200 פרפר.

רק באולימפיאדה אפשר לסיים במקום האחרון בהפרש עצום, ועדיין להרגיש כמו המנצח הגדול ביותר בעולם. כך נשמעה שרה עטאר, אחת משתי סעודיות בלבד שזכו להשתתף במשחקים האולימפיים, רגע אחרי שכל העולם אולי צחק עליה:

הספורטאי המרגש ביותר במשחקים הללו ככל הנראה היה אוסקר פיסטוריוס, קטוע הרגליים הראשון שמשתתף באולימפיאדה מאז ומעולם. את הראיון הזה הוא העניק אתמול, ובו מסכם את האולימפיאדה הנוכחית ומבטיח: זו אולי היתה הראשונה שלו, אך ממש לא האחרונה. אנחנו מחזיקים לו אצבעות.

ונסיים עם החבר'ה הטובים של ה-BBC, שכבר עשו לנו ולכם את העבודה וקיבצו יחדיו כמה מהרגעים המשעשעים ביותר של האולימפיאדה החולפת בתוך קליפ קצר אחד. מקווים שנהניתם מהשבועיים וחצי האחרונים כמונו, ואנחנו מבטיחים להיפגש כאן גם בריו 2016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully