וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוגבה מחק את החיוך

31.10.2006 / 21:45

ברצלונה ורונאלדיניו נראו מצוין במחצית השנייה, אבל דרוגבה מצ'לסי השווה בדקה ה-90 ל-2:2. איינדהובן, ליברפול ו-ולנסיה בשלב הבא

המחזור הרביעי של ליגת האלופות נפתח הערב (שלישי) עם משחקיהן של הקבוצות מבתים א'-ד', והוא יושלם ביום רביעי.

המשחק המרכזי איחד שוב את צ'לסי וברצלונה למפגש מחזור שהסתיים בתיקו 2:2 דרמטי. הניצחון של ורדר ברמן 0:3 על לבסקי סופיה מבטיח קרב מותח וצמוד על העלייה מבית א' עד הסיום.

בבית ב' שמטה באיירן מינכן נקודות ראשונות מול ספורטינג ליסבון, אחרי 0:0 ואילו אינטר ניצחה באצטדיון לוז'ניקי את ספרטק מוסקבה 0:1 ושיפרה עמדות לקראת הקרב מול הפורטוגלים על המקום השני בבית.

בית ג' גמור חתום וסגור. ליברפול ופ.ס.וו ניצחו את 0:3 את בורדו ו-0:2 את גלאטסראיי בהתאמה וחגגו עליה לשמינית הגמר. הטורקים והצרפתים יריבו על המקום השלישי המוביל לגביע אופ"א.

ולנסיה עלתה גם היא לשלב הבא, אחרי תיקו 2:2 מול שחטיור דונייצק. רומא ואולימפיאקוס חילקו ביניהן את הנקודות באולימפיקו עם 1:1.

בית א': צמוד עד הסוף

ברצלונה - צ'לסי 2:2

בארסה הגיעה למשחק עם ארבע נקודות בלבד מתוך תשע, כמו לורדר ברמן. הפסד יכול היה לסכן בצורה רצינית את סיכויי העלייה לשמינית הגמר של אלופת אירופה, אבל שער גדול של דקו כבר בדקה ה-3, בבעיטה חזקה ושטוחה מחוץ לרחבה, העלה את ברצלונה ל-0:1 והוריד את מפלס המתח בקאמפ נואו. רונאלדיניו היה קרוב להעלות את בארסה ל-0:2 בדקה ה-20 אבל כדור שלו חלף סמוך לקורה.

אריאן רובן היה קרוב להשוות פעמיים עם תחילת המחצית השנייה, אבל ויקטור ואלדז גבר עליו בשתיהן. אלא שבדקה ה-52 ואלדז לא עמד במקום ופרנק למפארד, שעמד חצי מטר מקו הרוחב ניסה להגביה, אבל הכדור עשה סיבוב וחדר לחיבור של הקטאלונים, 1:1. 6 דקות עברו וברצלונה החזירה לעצמה את היתרון. רונאלדיניו הצליח להשתחרר בצד שמאל, חדר לרחבה ושיחרר מסירת רוחב נהדרת לאיידור גודיונסן, שכבש מקרוב בקלות. דידייה דרוגבה כפה שוויון דרמטי בדקה ה-90 והשאיר את ברצלונה בצרות.


לבסקי סופיה - ורדר ברמן 3:0

הגרמנים ניצחו בבית לפני שבועיים רק 0:2. היום הגיעה הקבוצה הנמצאת בכושר ההבקעה הטוב באירופה כדי להכות את הבולגרים במגרשם ללא רחם. ברמן חיכתה עד הדקה ה-33, אבל אז כבשה שלושער בתוך 4 דקות ושלחה את הבולגרים לחשוב טוב אם כדאי היה להם לעלות למפעל המכובד. שער עצמי של מיכאילוב פתח את הסכר, אחר כך הגיעו פרנק באומן (35) וטורסטן פרינגס (37) והבטיחו ניצחון אחרי פחות מ-40 דקות.

בית ב': הקאמבק של אינטר

באיירן מינכן - ספורטינג ליסבון 0:0

הגרמנים שמטו נקודות ראשונות ויחכו שבוע נוסף כדי לפתוח בחגיגות העלייה הצפויות לשלב הבא. ספורטינג חזק במירוץ מול אינטר על המקום השני.


ספרטק מוסקבה - אינטר 1:0

האיטלקים הגיעו למשחק בפורמה מצוינת, שלושה ימים אחרי הניצחון בדרבי על מילאן 3:4. לפני שבועיים ניצחה אינטר את הרוסים באיטליה 1:2, כשחוליו קרוז כובש את הראשון במשחק בדקה הראשונה. צירוף מקרים פלאי שכזה הביא את החלוץ הארגנטינאי לכבוש גם היום את הראשון של אינטר, שוב מול ספרטק, שוב בדקה הראשונה, אחרי בישול של זלאטן איברהימוביץ'. השער הזה הספיק לאיטלקים ל-3 נקודות ולניצחון שני ברציפות אחרי שני הפסדים בפתיחת הקמפיין.

בית ג': ליברפול במגרש הביתי

ליברפול - בורדו 0:3

בליגה האדומים מקרטעים, באלופות זה סיפור אחר. הצרפתים הגיעו לאנפילד ללא שער זכות במפעל ונפלו לפיגור בדקה ה-23 אחרי שלואיס גרסיה כבש בבעיטה מהאויר אחרי מסירה של סטיבן ג'רארד. הרחקה של פרננדו בדקה ה-67 סידרה לליברפול גם יתרון מספרי אותו ניצלה עד תום עם שערים של סטיבן ג'רארד (72) ואחד נוסף של לואיס גרסיה (76). ניצחון יפה לליברפול והיא עולה לשמינית הגמר.


פ.ס.וו. איינדהובן - גלאטסראיי 0:2

ההולנדים יצאו למשחק בטורקיה לפני כשבועיים וניצחו באיצטדיון אתא טורק 1:2 אחרי שפיגרו. היום, כשהיא יודעת שבמקרה של ניצחון היא עולה וכשהיא משחקת בבית, לפ.ס.וו זה היה צפוי להיות קל אף יותר. בדקה ה-38 זה אפילו השתפר אחרי שסטפן תומאס הקרואטי ביצע עבירה גסה על ג'פרסון פארפן והורחק. חניכיו של רונאלד קומאן ניצלו את היתרון המספרי רק בדקה ה-58. פיליפ קוקו נגח כדור לשער, פאריד מונדראגון הדף אבל לרגליו של טימי סימונס הבלגי, שכבש בקלות. ארונה קונה חתם את התוצאה בדקה ה-84.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

בית ד': ולנסיה בשלב הבא

שחטיור דונייצק - ולנסיה 2:2

ערב המשחק אמר מאמן שחטיור, מירצ'ה לוצ'סקו: "לא נסתפק בתיקו. ניתחנו את המשחק הקודם וראינו שבאף מדד ולנסיה לא עולה עלינו". השחקנים שלו ניסו להפנים את המסר ועלו ליתרון כבר בדקה ה-3 אחרי בעיטה חופשית של רודריגז ג'אדסון, אלא שכעבור 15 דקות הישווה פרננדו מוריינטס, שכשמגיעה ליגת האלופות הוא רותח. האוקראינים לא התכוונו לוותר והחזירו לעצמם את היתרון בדקה ה-28 משער יפה של פרננדיניו, שכבש עם החיצון של הנעל מחוץ לרחבה. רוברטו אז'אלה השווה שוב בדקה ה-68 אחרי כדור קרן שהוסט מהראש של אדו.


רומא - אולמיפיאקוס 1:1

9 אוהדי רומא נעצרו ע"י המשטרה האיטלקית לפני המשחק, לאחר שתקפו אוהדים יוונים. שני אוהדי אולימפיאקוס נפצעו ונלקחו לבית חולים במהלך הקרבות בין מחנות האוהדים, שהחלו אתמול (שני) בפיאצה ונציה ובסביבות האיצטדיון. המשטרה מסרה שבאזור אחר בעיר אוהדי רומא הציתו אוטובוס יווני ואוהדי אולימפיאקוס שרפו רכב. וגם קצת כדורגל היה באולימפיקו, כשהיוונים הפתיעו ועלו ליתרון ראשונים משער של חוליו סזאר בדקה ה-19. אותו סזאר הכשיל שחקן יריב ברחבה בדקה ה-31, אבל למזלו אנטוניס ניקאפולידיס עצר את הפנדל של פרנצ'סקו טוטי. למרות זאת, הכוכב האיטלקי כיפר על ההחמצה והשווה בדקה ה-67.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully