וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדר חדש במילאנו

28.10.2006 / 22:23

באחד הדרבים הגדולים והדרמטיים בכל הזמנים ניצחה אינטר את מילאן 3:4, פתחה פער של 14 נקודות על יריבתה והתבססה במקום הראשון

הדרבי המילאנזי שהתקיים הערב (שבת) נכנס, ללא ספק, לפנתיאון הדרבים הגדולים של העיר ושל איטליה כולה. בסיומו של משחק קצבי, עתיר בגולים ומצבים ליד השערים ניצחה אינטר את מילאן 3:4.

הקונצרט החל עם שער של הרנן קרספו בדקה ה-17. אינטר קיבלה כדור חופשי והארגנטינאי עלה גבוה ונגח פנימה את הראשון כדי לעלות את אינטר ליתרון 0:1.

מילאן לא הספיקה להתאושש וכבר קיבלה את השני בדקה ה-23. והפעם היה זה סטאנקוביץ' שבעט מ-20 מטרים לחיבורים וקבע 0:2 לשחקניו של מאנצ'יני.

קרלו אנצ'לוטי הכניס את פאולו מאלדיני במחצית השנייה ואינטר הגיבה מיד עם שער בדקה ה-47 של זלאטן איברהימוביץ'. תיקול רע של אלסנדרו נסטה השאיר את השבדי לבד מול דידה וזה כבר 0:3.

קלרנס סידורף צימק ל-1:3 בדקה ה-50 מבעיטה מחוץ לרחבה, שהוסטה על ידי הגנת אינטר. אינטר לא הורידה את הרגל מהדוושה ומי אם לא מרקו מאטרצי העלה את הנרוזורי ליתרון של 1:4 עם נגיחה מחמישה מטרים. מאטרצי העולץ הורחק מיד על ידי השופט לאחר שהוריד את החולצה וקיבל צהוב שני.

ההרחקה של הבלם האיטלקי הקלה על מילאן שהחלה ללחוץ את יריבתה העירונית, וג'ילארדינו שבר את הבצורת וכבש שער ראשון העונה בדקה ה-76 עם נגיחה לחיבורי שערו של ג'וליו סזאר.

אינטר המשיכה להילחץ, ומילאן המעודדת השיגה עם תחילת תוספת הזמן את שערה השלישי במשחק. סזאר, שוער אינטר, הדף גרוע כדור שהוגבה לרחבה וקאקה הקשית בנינוחות פנימה כדי לצמק ל-4:3. הדרמה הייתה בשיאה, וריקארדו אוליביירה עוד כמעט השווה ל-4:4 מדהים, אבל אינטר הצליחה לשמור על יתרונה, השיגה ניצחון חשוב שביסס אותה בראשות הסרייה A, והכי חשוב - אחרי שהשפילה את יריבתה הגדולה.

אודינזה - רומא 1:0

רומא עלתה למקום השלישי ורחוקה רק ארבע נקודות מהמוליכה אינטר, לאחר ניצחון החוץ על אודינזה 0:1. סאלי עלי מותארי הורחק בדקה ה-70 והשאיר את שחקני אודינזה בעשרה שחקנים.

* יובנטוס מועודדת מכך שקיבלה בעקבות עירעורה 8 נקודות חזרה, ממשיכה לנצח בסרייה B והערב (שבת) גברה בביתה 0:1 את פרוסינונה. הגברת הזקנה, המורגלת בניצחונות, חגגה את השער הזה במיוחד משום שכובשו היה לא אחר מהנסיך, אלסנדרו דל פיירו, עם שערו ה-200 במספר במדי הזברה. יובה נמצאת במקום השביעי בטבלת הסרייה B.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully