וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן הנחילה לפרנקפורט הפסד ראשון

28.10.2006 / 17:28

ניצחה 0:2 משערים של מקאי ו-ואן בומל. נירנברג נותרה היחידה הבלתי מנוצחת אחרי 1:1 עם דורטמונד. מנשנגלדאבך-לברקוזן 2:0

במרכז המחזור התשיעי שייערך היום (שבת) בבונדסליגה אירחה וניצחה באיירן מינכן את פרנקפורט 0:2 באליאנס ארינה. המבורג, שניצחה בשבוע שעבר סוף סוף אחרי פתיחת עונה גרועה, סיימה בתיקו 0:0 עם האנובר. לנירנברג חיכתה משוכה לא קלה בדמות בורוסיה דרוטמונד בבית עימה היא סיימה בתיקו 1:1. במשחק שפתח אמש (שישי) את המחזור מחצה ורדר ברמן את מיינץ בחוץ, 1:6.

באיירן התאוששה

באיירן מינכן - פרנקפורט 0:2

הבווארים, שהצרות פוקדות אותם, הביאו היום שמחה למאמנם פליקס מגאת'. באיירן גברה באליאנס ארינה על פרנקפורט ושמרה על פער שלוש הנקודות מברמן. רוי מקאי כבש ראשון בדקה ה-24, מארק ואן בומל, הוסיף אחד חמש דקות אחר כך. קלאודיו פיזארו עוד הספיק להחטיא פנדל בסוף המחצית הראשונה. זהו הפסדה הראשון של פרנקפורט, שמותירה את נירנברג, להחזיק בתואר הזה לבד.

לוקאס פודולסקי, הרכש שהגיע העונה לאליאנס ארינה, נפצע וייעדר מספר שבועות.


המבורג - האנובר 96 0:0

בדרך כלל אחרי ירידה תלולה צריכה להגיע עלייה, זה מה שמקווים לפחות בהמבורג. אחרי פתיחת עונה נוראית, כשהניצחון האחרון של הקבוצה התרחש אי שם במרץ האחרון, ניצחה בשבוע שעבר קבוצתו של תומאס דול את לברקוזן והתרחקה קצת מהאיזור המסוכן. היום היא אירחה את האנובר 96, שנמצאת מתחת לקו האדום, אך סיימה עימה רק בתיקו והשיגה נקודה.

נירנברג - בורוסיה דורטמונד 1:1

המקומיים, אחרי שמונה מחזורים נמצאים ללא הפסד, הבעיה שבמאזנם רק שני ניצחונות שהושגו בפתיחת העונה ושש תוצאות תיקו. מבחינתם הגיע הזמן לחזור ולנצח, הם היו קרובים לכך אחרי שג'אוואר מינארי הבקיע בפנדל בדקה-60. היתרון נשמר עד הדקה ה-87 כשטינגה מדורטמונד, הישווה ומנע הפסד שלישי לצהובים העונה.


בורוסיה מנשנגלדאבך - באייר לברקוזן 2:0

המקומיים עם ארבעה ניצחונות וארבעה הפסדים ללא אף תיקו ממוקמים במקום התשיעי. היום הם אירחו את באייר, וספגו הפסד חמישי. מרקו באביץ' 12 דקות מהפתיחה ואנדריי וורונין בדקה ה-75 הרחיקו את לברקוזן מהאיזור המסוכן.

במשחקים נוספים:

אנרג'י קוטבוס עלתה למקום הרביעי אחרי ניצחון על הרטה ברלין 0:2 משערים של: דניאל גונקל 66, גיאי שאו 83

בוכום - וולפסבורג 1:0
לוולפסבורג: מייק האנקה 25

ביום ראשון יושלם המחזור כאשר שטוטגארט תארח את שאלקה 04 ואילו ארמיניה אאכן תתארח אצל ארמיניה בילפלד.

ורדר ברמן מחלקת שישיות

ורדר ברמן ממשיכה להפגיז, הפעם שישייה לרשתה של מיינץ המסכנה. בשבוע שעבר היא ניצחה את באיירן בבית 1:3, אחרי הניצחון היא התרחקה עוד שלוש נקודות מיריבתה העיקרית.

קלוסה פתח את מסכת השערים לזכותה של ברמן בדקה ה-14, והשלים צמד (21) כשכבש את השלישי של קבוצתו. אהרון האנט חגג גם הוא עם צמד (20, 75), נאלדו (80) ודייגו, שלא מפסיק לכבוש, (89) הוסיפו, כל אחד בדרכו, לתבוסה. מימון אזאואה (74) המתיק את הגלולה למיינץ.

שטוטגארט הביסה את שאלקה 0:3

מכה שנייה לשאלקה תוך שבוע. שחקניו של מירקו סלומקה עוד לא הספיקו להתאושש מההדחה המפתיעה שלהם ביום שלישי האחרון מהגביע הגרמני לאחר הפסד 4:2 לקלן מליגת המשנה, והערב (ראשון) ספגו הפסד כואב נוסף, 3:0 לשטוטגארט. סמי חדירה כבש צמד (דקות 32 ו-46) ומריו גומז סגר עניין בדקה ה-75. הניצחון העלה את שטוטגארט עד למקום הרביעי, עם נקודה אחת פחות משאלקה.

במשחק השלמה נוסף הערב בליגה הגרמנית ניצחה ארמניה בילפילד את אאכן 1:5, וטיפסה למקום החמישי.

* ראפיד בוקרשט, יריבתה של הפועל תל אביב ביום חמישי הקרוב, ניצחה הערב בליגה הרומנית 1:3 את קלוח. לזאר, זיצ'ו ובורדוג'אן כבשו לראפיד, שנותרה במקום החמישי בטבלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully