וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: ההר הוליד מדבר

28.10.2006 / 16:37

המשחק בין המוליכה, הפועל קרית שמונה, להפועל באר שבע הבטיח הרבה, אבל לא קיים, כשהסתיים בתיקו 0:0. הרצף של הצפוניים נשבר. יעקב הילל התפטר מאימון בני לוד

במשחק המרכזי במחזור השביעי בליגת הלאומית נפרדו המוליכה הגאה, הפועל קרית שמונה, והפועל באר שבע בתיקו 0:0. הצפוניים, שהגיעו עם מאזן מושלם של שישה ניצחונות משישה משחקים, נעצרו היום (שבת) בבירת הנגב.

מאמן באר שבע, גילי לנדאו, שקיווה לעצור את הדהירה של המוליכה עשה זאת, אך רק עם תיקו מאופס. המשחק התנהל ברובו במרכז המגרש ולא הניב מצבים מסוכנים רבים ליד שני השערים. בדקה ה-82 הורחק רמי עמאר, משורות קרית שמונה, בצהוב שני.
אחרי התיקו קרית שמונה שומרת, כמובן, על המקום הראשון, הרחק משלישית בטבלה. באר שבע לא הצליחה לשפר עמדות.


הפועל נצרת עילית - מכבי אחי נצרת 2:1

נצרת עילית, קבוצתו של גיא לוי התרחקה מהצמרת לאחר הפסדה הביתי לקבוצת התחתית של אחי נצרת 2:1.

אחרי הפסד דרמטי 2:1 להפועל ירושלים בעילוט במחזור הקודם, לופא קדוש וחניכיו היו זקוקים בדחיפות לנקודות אך דווקא המקומיים עלו ליתרון ראשון בדקה ה-8 משעק של יירו בלו. אחי נצרת השלימה את המהפך בתוצאה ועלתה ליתרון 1:2, כבר במחצית הראשונה משערים של קרלוס סילבדיוס (32) ואמג'ד סולימאן (45).

אחי נצרת שמרה על יתרונה עד לסיום וניצחונה השני העונה העלה אותה מעל לקו האדום.

המשחק בין הפועל ירושלים להפועל עכו ייערך ביום שני. מכירת הכרטיסים מתנהלת בקצב סביר.

משחקי יום שישי:

משחקי המחזור השביעי בליגה בלאומית נפתחו אמש (שישי) בניצחונות חשובים לשתיים מהקבוצות המועמדות לחגוג עלייה בסוף העונה: הפועל חיפה ניצחה בעימות הצמרת את עירוני רמת השרון, ובני סכנין עמדה במשימה וגברה בביתה על בני לוד. במשחק שלישי שנערך היום זכתה רעננה בשלוש נקודות חשובות כשניצחה את אשקלון, שנשארת מתחת לקו האדום.

הפועל חיפה - רמת השרון 0:2

שלומי דורה החזיר על האמון שנותן בו יואב כץ, הבעלים של הפועל חיפה שהאריך את חוזהו של דורה לשלוש העונות הקרובות, כשהוביל את חיפה לניצחון חשוב על רמת השרון. דורה אמנם מדבר על בניית קבוצה ומגדיר עלייה לליגת העל כ"בונוס", אבל בינתיים האדומים כבר במקום השלישי עם אותו מספר נקודות כמו בני סכנין שבמקום השני. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, עלו החיפאים נחושים יותר, ויובל אבידור הפציץ בצמד (47, 90) שגמר את המשחק.

בני סכנין - בני לוד 1:3

אלישע לוי ידע שכל תוצאה מלבד ניצחון לא תתקבל בשקט היום בסכנין. היורדת מליגת העל נחשבת כמועמדת לעלייה, אך בשלושת השבועות האחרונים היא נעצרה עם שתי נקודות בלבד. היום מול בני לוד של יעקב הילל, שמחפשת לשרוד בכבוד בליגה, חניכיו של לוי הפגינו רצינות ודבקות במטרה: חמודי בריק (30) ואוהד קדוסי (50) העלו את סכנין ליתרון מבטיח. בני לוד עוד ניסו לעשות משהו, אחרי שמוראד אבו ענזה (68) הורחק והשאיר אותם בעשרה שחקנים, וצימקו מרגליו של קראים (81), אבל זה לא הספיק מול סכנין הנחושים, שנשארו גם הם ב-10 שחקנים אחרי שגבע ברקאי (78) הורחק, וידעו להבטיח את 3 הנקודות עם שער של לירון וילנר חמש דקות לסיום המשחק. מאמן לוד יעקב הלל הסיק מסקנות והתפטר בשבת.

יו"ר הקבוצה אבו סובחי: "יעקב לא אשם. בחלון ההעברות נחליף פה לפחות חמישה שחקנים. הוא מאמן טוב שעוד יצליח, האחריות רק עליהם. בעזרת השם יהיה לנו מאמן עד יום שלישי".


הפועל רעננה - הפועל אשקלון 0:2

משחק בין הקבוצה הוותיקה בליגה (רעננה, 6 עונות) לבין קבוצה שמועמדת לפטר את המאמן (מישל דיין). אוהדי אשקלון כבר טיפסו על הגדרות אחרי ה-0:0 הביתי נגד סכנין, מעניין מה יעשו עכשיו. גומז מרטינז (62) וכריסטיאנו דוס סנטוס (66) סגרו את המשחק בארבע דקות טובות של רעננה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully