וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שיחקנו קטסטרופה"

23.10.2006 / 22:36

רוני לוי לא מתכחש ליכולת של שחקניו אחרי ה-3:3 עם הכח. חיפה פיגרה 2:0, ביצעה מהפך, אלא שבדקה ה-90 כפה דן רומן תיקו מדהים

רוני לוי כל כך רצה להוכיח למה הוא צריך סגל כל כך עמוק השנה. הוא אירח את הכח עמידר, קבוצה שאף אחד לא סופר והציג הרכב "נסיוני", שכלל את אלמדון בשער ואת מאור מליקסון ושלומי ארבייטמן בהתקפה. שני הכוכבים של הניצחון על אוקזר, אלן מסודי ורוברטו קולאוטי, נשארו בספסל, מאחר והם אמורים היו לנוח. אחרי 90 דקות זה נגמר בתיקו 3:3, כאשר מסודי וקולאוטי היו רחוקים מלנוח.

עוד כשהם ישבו על ספסל, הם ראו את הסגולים מפתיעים עם שערים של דודי ליברמן (בפנדל) וג'ף איה, שהדהימו את היציעים בקרית אליעזר והעלו את הכח עמידר ליתרון 0:2. חיפה נראתה במחצית הראשונה עייפה, שבעה, איטית, שבלונית, כאילו אין לה כוח לליגה הזאת.

מסודי וקלאוטי הוזעקו בתחילת המחצית השניה להרכב והשינוי לא איחר לבוא. הוא התחיל בשער יפהפה של אייל משומר בדקה ה-52 והמשיך בעוד מספרת של מסודי ושער של קולאוטי מזווית קשה, שקבעו 2:3 שהעיר את הקופים הירוקים ביציעים. הכל כבר היה מוכן לחגיגות הניצחון, למרות היכולת הלא מעודדת וכנראה שההגנה הירוקה חגגה מוקדם מדי. דן רומן כבש בתוספת הזמן את השער שאולי אפשר להכתיר כמפתיע ביותר עד עכשיו העונה, בדרך לשיוויון 3:3.

האלופה, עדיין עם משחק חסר, מדורגת במקום התשיעי בלבד. הכח עמידר שיפרה במעט את מעמדה מעל לקו האדום ופתחה פער של שלוש נקודות מהלפני אחרונה מכבי הרצליה.

מהלך המשחק

דקה 4- ג'ף איה בעט שטוח מקצה הרחבה, תום אלמדון קלט.

דקה 9 - גול! חיים מגרלשווילי הכשיל את מור גולן ברחבה, דודי ליברמן דייק בפנדל. 0:1 להכח.

דקה 32 - יניב קטן השתלט על כדור ברחבה וניסה להסתובב מול יוסי רוזן, שהצליח לחלץ את הכדור ללא הכשלה. במשך 30 דקות, חיפה לא סיכנה אפילו פעם אחת את השער של ריינהרד.

דקה 38 - גול! יוסי רוזן שלח מסירה נהדרת לג'ף איה, שפרץ קדימה ובעט מ-16 מטרים לרשת של אלמדון.

דקה 43 - יניב קטן סובב כדור חופשי מימין, ארבייטמן נגח מעל לשער.

דקה 50 - שלומי ארבייטמן השאיר כדור לבוקולי, שבעט חזק מ-20 מטר, אלא ששחקן של הכח הסיט את הכדור לחוץ.

דקה 51 - גול! אייל משומר עבר שני שחקנים ובעט חזק לחיבורים. מכבי חיפה צימקה ל-2:1.

דקה 54 - דן רומן שלח כדור שמאלה לג'ף איה, שהפעם בעט חלש לידיים של אלמדון.

דקה 56 - מגרלשוילי השתלט על כדור ובעט לשער ממרחק של 18 מטרים, ארבייטמן ניסה להסיט מקרוב לרשת, אבל הכדור יצא החוצה.

דקה 58 - גול! גוסטבו בוקולי הרים כדור מימין, אלן מסודי קפץ למספרת נהדרת ממרכז הרחבה וקרע את הרשת. חיפה הישוותה ל-2:2.

דקה 68 - ההגנה של מכבי חיפה חלמה ואבי תקוה ניצל את זה כדי לבעוט מסף הרחבה, אלמדון עצר.

דקה 73 - גול! קולאוטי פרץ מימין וניצל חור בהגנה של הכח כדי לבעוט בין שני שחקנים מזווית קשה לשער של ריינהרד. מכבי חיפה עלתה ל-2:3.

דקה 90 - גול! דן רומן המחליף ניסה בהזדמנות האחרונה להכניע את אלמדון. הוא שלח טיל מ-20 מטר, שנורה בין הפינה הקרובה לאלמדון המזנק - 3:3 מדהים.

הרכב מכבי חיפה: תום אלמדון; חיים מגרלשוילי, דקל קינן, אלון חרזי, אייל משומר; שאבייר אנדרסון (רוברטו קולאוטי, 46), חאבייר דירסאו, גוסטבו בוקולי, מאור מליקסון (אלן מסודי, 46); יניב קטן, שלומי ארבייטמן.

הרכב הכח: ג'וליאן ריינהרד; ליאור ראובן, אדריאן גמאן, סיבטי ליפניה, שוקי נגר; יובל בלאיש (דן רומן, 46), יוסי רוזן, ג'ף איה (אדהם הדיה, 62), אבי תקוה, דודי ליברמן; מור גולן (שלומי אדרי, 74).

לוי מאוכזב, פומאס עקבה אחרי קולאוטי (רומן רוזנבלט)

מאמן מכבי חיפה רוני לוי אמר בסיום המשחק :"החצי הראשון שלנו היה קטסטרופה, אחד הגרועים מאז הגעתי. חבל ששילמנו בסיום את מחיר החצי הראשון. במשחק כזה צריך לא להגיע לסיטואציה בכלל של חזרה מפיגור 2:0. גם בסוף התוצאה אכזרית מבחינתנו עם השער שספגנו בדקה ה-90. אנחנו צריכים לצבור נצחונות ורצף של תוצאות טובות, אבל לא עושים את זה. היינו צריכים לנצח משחק כזה בבית וחבל שזה לא קרה". לגבי היחס לקבוצות כמו הכח אמר רוני לוי:"אנחנו לא זחוחים. גם בחצי הראשון מול אוקזר לא היינו הכי טובים, אבל אין ספק שבחצי הראשון היום נראינו רע מאוד".

לגבי ההרכב הפותח היום הוסיף, מאמן מכבי חיפה: "אנחנו הולכים לקראת תקופה ארוכה של רצף משחקים ולכן עשיתי רוטציה. העומס צריך להתחלק בין כולם, אין ברירה". לגבי הקהל אמר: "אני יכול להבין את הקהל. מצד אחד היה לו משחק גדול לפני שלושה ימים ועכשיו באמצע השבוע יש לו קבוצה לא אטרקטיבית כיריבה שלנו. חבל, כי לנו מאוד חשוב שתהיה תמיכה של הקהל שידחוף אותנו להצלחות גדולות יותר".

המגן הימני, אייל משומר שהיה חולה במהלך השבוע, פתח והיה בין הבולטים בחיפה ואף התכבד בשער הראשון של הירוקים, אמר: "הופתעתי שפתחתי אחרי שלא התאמנתי במשך יומיים כי הייתי חולה. קיבלתי פיצוי עם הגול שהבקעתי אבל התיקו מאוד מאכזב, כואב. צריך להסתכל קדימה למכבי הרצליה. לא האמנו שנקבל שלושה שערים. ידעתי שיהיה משחק קשה, אבל ספגנו שערים שלא היינו צריכים לקבל. לקראת סוף המשחק הרגשתי לא טוב וסחרחורת".

חיים מגרלשווילי: "אחרי שחזרנו למשחק, ספגנו. זה מאכזב אבל זה חלק מהכדורגל. אנחנו מגיעים לכל משחק מוכנים באותה צורה גם אם זה אירופה או בליגה. מכינים אותנו בצורה הכי טובה שאפשר".

מאמן הכח עמידר אורי מלמיליאן: "אני מאוכזב, כי קבוצה שמובילה 0:2 לא יכולה לקבל שלושה גולים ולצאת מהמשחק. במצב כזה שחקנים צריכים להיות חכמים. בסך הכל יש לנו קבוצה טובה וזה עושה לנו רק טוב שלא סופרים אותנו".

אבי תקווה: "אני שמח מאוד שהצלחנו להשוות, נעשה צדק. אני לא חושב שזילזלו בנו". מור גולן: "חשבנו לנצח, אבל אני שמח בסופו של דבר שהיה לנו את האופי לחזור. אף קבוצה לא שדדה פה נקודות, התוצאה משקפת. כל הזמן האמנו שנצא מפה טוב".

רוב שחקני מכבי חיפה גזרו על עצמם שתיקה בסיום המשחק ומיהרו לעזוב את האצטדיון מבלי לדבר עם התקשורת. בחיפה היו מאוכזבים מיכולתם של כמה שחקנים, בראשם חיים מגרלשוילי, שספג ביקורת על פנדל שגרם במחצית הראשונה. לגבי תום אלמדון, נטען, כי יכול היה לעצור את השער השלישי.

בסיום, הקהל הירוק התחלק לאלו שעודדו את המאמן רוני לוי, לבין אלה שאף קראו לו להתפטר, ובאו אליו בטענות על כך שלא שיתף את ליאור רפאלוב. במהלך מחצית המשחק, אמר רוני לוי לשחקניו:"אתם הכנסתם אותנו לבוץ הזה, אתם גם תצטרכו להוציא אותנו ממנו".

במשחק נכחו שני נציגים המקושרים לפומאס המכסיקנית, שאף שוחחו בסיומו עם מנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק. לעת עתה אין פניה רשמית וקונקרטית לגבי רוברטו קולאוטי, שאחריו עוקבת פומאס כבר מהקיץ. במהלך הקיץ הציעה הקבוצה 2 מיליון דולר על השחקן, המעקב צפוי להמשך והצעה מחודשת עשויה להגיע לקראת פתיחת חלון ההעברות בינואר. הקבוצה תהנה מחר (שלישי) מיום חופש ותחזור לאימונים ביום רביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully