וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד כמעט לאוסף

19.10.2006 / 20:50

שחר פאר הציגה עוד משחק מצויין בסיבוב השני, הפעם בציריך, אבל זה לא הספיק מול מריה שראפובה. ארליך ורם הפסידו במדריד

שוב סיבוב שני, שוב טורניר באולם סגור, שוב שידור ישיר ביורוספורט ושוב פעם שחר פאר מפסידה אחרי משחק נהדר שלה מול אחת מהטניסאיות הבכירות בצמרת העולמית. הפעם זו הייתה מריה שראפובה הרוסיה (3 בעולם) שכמו פטי שנידר ואלנה דמנטייבה בטורנירים הקודמים, קיבלה פייט אדיר משחר פאר אבל הצליחה למנוע ממנה את הניצחון הגדול באמת שיקנה לה מנה גדושה של יוקרה וכסף.

פאר תקווה לנסות ולהשיג את הניצחון הזה עד לסיום העונה הנוכחית, בתקווה שהיא תוכל להשתחל בסיומה ל-20 הראשונות בעולם. לפי הפרשנים של יורוספורט ולפי העידוד של הקהל בציריך, היא בהחלט ראויה לזה.

מהלך המשחק

שתי הטניסאיות שמרו על חבטות ההגשה עד המשחקון התשיעי, בו פאר איבדה את הריכוז ושארופבה שברה בדרך ליתרון 4:5. במשחקון הבא היתה פאר עם הגב לקיר ואף הגיעה לנקודת שבירה אך שראפובה, בעזרת סרבים אדירים, חזרה וניצחה את המערכה הראשונה 4:6. המערכה הראשונה ארכה 57 דקות ואולי בשל כך נראתה פאר מעט עייפה בתחילת המערכה השנייה. שארפובה שברה את ההגשה של פאר כבר במשחקון הראשון והגבירה את הלחץ על הישראלית כשעלתה ליתרון 0:2, אבל פאר בעלת הנחישות המפורסמת חזרה ל-2:2, תוך שהיא משאירה את שארפובה עם שני משחקונים על האפס. פאר המשיכה את המומנטום, שמרה על ההגשה ועלתה ליתרון 2:3. בהמשך היא הצליחה לשמור על חבטות ההגשה ועלתה ליתרון 4:5, אלא שהרוסיה לא נשברה והישוותה. במצב של 30:30 במשחקון ה-11, פאר זעמה על שופטי הקו שלא פסקו על חוץ של שראפובה. בהמשך הרוסיה ניצלה את נקודת השבירה שלה ועלתה ל-5:6.

במצב הזה פאר הבינה שרק אם תיקח סיכונים היא תוכל לשבור את שראפובה בחזרה. היא התקרבה יותר לרשת, כיוונה יותר לצדדים ועשתה את זה בדרך ל-6:6 ושובר שיוויון. שראפובה פתחה את שובר השיוויון בשלוש נקודות רצופות, פאר צימקה ל-3:2, אלא ששראפובה עלתה ל-2:5 בדרך לניצחון 4:7 בשובר השיוויון ובמשחק כולו.

שראפובה תפגוש ברבע הגמר את הפתעת הטורניר, השוויצרית טימאה בוצ'ינסקי שעלתה מהמוקדמות וניצחה את פרנצ'סקה סקיאבונה האיטלקיה.

משחקי רבע הגמר האחרים שיתקיימו ביום שישי:

אמילי מורסמו - דניאלה האנטוחובה
סבטלנה קוזנצובה - מרטינה הינגיס
מריה קירילנקו - קתרינה סרבוטניק

ארליך ורם הפסידו במדריד

צמד הטניסאים הישראלי אנדי רם ויוני ארליך הודחו הערב בסיבוב השני של טורניר המאסטרס במדריד, מה שפוגע מעט בסיכוייהם להבטיח את מקומם בין 7 הצמדים הטובים בעולם בסוף השנה ולהשתתף בטורניר גביע המאסטרס.

רם וארליך הפסידו לאחד הצמדים הבכירים בעולם, מארק נואלס מהבהאמאס ודניאל נסטור מקנדה 4:6, 7:6, 11:9. כמו במקרה של שחר פאר, גם במקרה הזה מדובר בתחושת פיספוס אדירה, אפילו גדולה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully