וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נתנו להם יותר מדי כבוד"

19.10.2006 / 20:00

שתי טעויות בהגנה הובילו להפסד 2:0 של הפועל ת"א מול פנאתינייקוס בפתיחת שלב הבתים של אופ"א. אלימלך: "חבל, לא נפלנו מהם"

יצחק שום חזר ליוון, שם זכה בדאבל היסטורי עם פנאתינייקוס, ודיבר על התקפה, הסיבה שבעטיה הביאו אותו בכלל למועדון המפואר מלכתחילה (זה וההצלחה מול אולימפיאקוס בליגת האלופות). אבל אחרי ההפסד 2:0 של הפועל תל אביב במשחק הראשון בשלב הבתים בגביע אופ"א, כדאי שהמאמן הישראלי יחזור קצת למקורות ויתרכז בהגנה.

המחצית הראשונה הייתה פחות או יותר שקולה, אבל עם יתרון ליוונים. המחצית השנייה נפתחה מיד בדקה ה-48 עם שער עצמי של טל חן, אה לה שמעון גרשון, ומשם הדרך להפסד הייתה קצרה. בדקה ה-64 טעות בשלבים, של תומר חליבה ושביט אלימלך, אירגנה לרומרו את השני של פאו.

מכיוון ששלוש מתוך חמש קבוצות בכל בית עולות לשלב הבתים הבא, הפסד החוץ ליוונים אינו סותם את הגולל על העונה האירופית של האדומים. ההזדמנות להתאושש תגיע ב-2 בנובמבר, אז תגיע לבלומפילד ראפיד בוקרשט.

מהלך המשחק

דקה 1: המשחק עוד לא התחיל, ורומרו שלח בעיטה חדה מחוץ לרחבה, אבל פיספס את המסגרת.

דקה 11: סלפינגידיס הגיע למצב נגיחה נוח, אבל הכדור עלה מעל למשקוף.

דקה 14: רומרו עם עוד בעיטה מחוץ לרחבה, הפעם למסגרת, אבל אלימלך במקום.

דקה 48: גול! היורש של שמעון גרשון בעמדת הבלם, טל חן, חיקה את קודמו ודחק פנימה כדור רוחב. 0:1 לפנאתינייקוס.

דקה 64: גול! חליבה הסתבך עם הכדור, מחזיר אותו לאלימלך, שבמקום להרחיק התמהמה ומסר את הכדור לרומרו, שקבע את ה-0:2.


הרכבים:

פנאתינייקוס: אבדה; אנתונסון, מוריס, אריק, וינטרה; רומרו, אנדריץ', איבנצ'יץ', ויקטור, פפאדופולוס, סלפינגידיס.

הפועל ת"א: שביט אלימלך; טל חן, תומר חליבה, יגאל אנטבי, חאבייר פאאז; ברוך דגו (יוסי אבוקסיס, וואליד באדיר, גילי ורמוט, סלים טועמה; אליניב ברדה.

באדיר: "נתנו להם יותר מדי כבוד" (יניב קובוביץ', "הארץ")

מאמן הקבוצה יצחק שום נשמע מאוכזב בסיום: "זה אחד המשחקים הבודדים שקבוצה שלא מגיעה להזדמנויות מנצחת 0:2. הגענו להמון מצבים ובאירופה את המשלם על טעויות. אנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב אבל גם כך שלטנו בכל המשחק. הרכבתי את ה-11 הכי טובים שיכולים להיות למשחק הזה ואמרתי שזה לא חשוב מי מתחיל אלא מי מסיים. יכולנו להוביל במחצית הראשונה וגם כשהם הובילו היו לנו שניים-שלושה מצבים שיכולנו לנצל".

לגבי תומר חליבה שהיה חלש במשחק אמר המאמן: "לכל שחקן יש פלוסים ומינוסים והשחקנים לצדו צריכים לעזור".

"זה מתסכל, כי לא נפלנו מהם", אמר השוער האדום לאחר המשחק. "ספגנו שני שערים שטותיים שהיו באשמתנו. לא ניצלנו מצבים, ובאירופה צריך לדעת לנצל מצבים כאלה. זה היה הפסד מיותר שהיה באשמתנו. היה אפשר לצאת לפחות עם נקודה מהמשחק הזה".

וואליד באדיר: "נתנו להם יותר מדי כבוד. היינו טובים במחצית השנייה. חבל לקבל את השער העצמי. אחרי כמה דקות קיבלנו את השני ונשברנו. היינו טובים מהם ואני מעודד מהיכולת".

קשר הקבוצה יוסי אבוקסיס: "אני חושב שהמחצית הראשונה היתה אחת הטובות של קבוצה ישראלית באירופה העונה. לא ניצלנו את המצבים ולא סיימנו טוב. השערים לא היו ממהלכים שלהם, פשוט שערים שטותיים ובמפעל יש זמן לתקן ואנחנו נתקן".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully