וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזדמנות אחרונה לפגוש את בלאט

שגיא ניר

19.10.2006 / 14:46

נבחרת ישראל הוגרלה עם אוקראינה, דנמרק ובלגיה לבית המוקדם של טורניר ההזדמנות השנייה. רוסיה, יוון וסרביה ממתינות באליפות

הגרלת הבתים של אליפות אירופה בספרד 2007 נערכה היום (חמישי) במדריד, כשבמקביל גם הגרלת הבתים לטורניר ההזדמנות השנייה, בהשתתפות נבחרת ישראל. בניגוד לטורניר ההזדמנות השנייה לפני סרביה 2005, הפעם דרכו של צביקה שרף נראית קשה יותר.

ישראל תשחק בבית בן 4 קבוצות עם נבחרות אוקראינה, דנמרק ובלגיה, כשהמנצחת של כל אחד משלושת הבתים תעלה למיני טורניר משולש, ממנו תעפיל נבחרת אחת לאליפות אירופה.

בתי טורניר ההזדמנות האחרונה:

בית א':
בוסניה, בולגריה, הונגריה

בית ב':
שבדיה, אסטוניה, מקדוניה

בית ג':
אוקראינה, דנמרק, ישראל, בלגיה.

מנצחת טורניר ההזדמנות האחרונה תעפיל לבית 1 של האליפות בספרד, שם תתמודד עם יוון, אלופת אירופה וסגנית אלופת העולם, רוסיה (של דיוויד בלאט) וסרביה.

בבית 2 באליפות: פורטוגל, לטביה, קרואטיה וספרד. בית 3: צ'כיה, טורקיה, ליטא וגרמניה. בית 4: פולין, איטליה, סלובניה וצרפת.

אליפות אירופה תיפתח ב-3 בספטמבר, כאשר טורניר ההזדמנות האחרונה יחל ב-8 באוגוסט. הטורניר המשולש בין שלוש מנצחות הבתים ייערך בספרד בין ה-29 ל-31 באוגוסט.

מאמן הנבחרת, צביקה שרף, התייחס להגרלה ואמר: "אסור לנו כהרגלנו לזלזל באף נבחרת. את בלגיה אנחנו מכירים מהשנים האחרונות, אוקראינה תמיד נבחרת טובה, אבל זה תלוי בהרכב איתו היא מגיעה. על דנמרק אני לא יודע מספיק".

"זה בית לא קל", המשיך שרף, "אבל אנחנו צריכים לעבור אותו כדי להגיע לשלב הבא. חובה על כולם להגיע במחויבות ומוטיבציה גבוהות, שכולם יתאחדו למען המשימה". לגבי שינויים צפויים בסגל לקראת הטורניר, אמר המאמן: "נראה את השחקנים שיהיו אז לפי כושרם, אם מישהו ייפצע אולי. אני חי ורואה כל מה שקורה. נרכיב את הסגל הטוב ביותר, ונקווה שלא יתעורר איזה נסראללה שייקח מאיתנו את אירוח המשחקים".

הכירו את היריבות (ורד כהן, "הארץ")

דנמרק

דנמרק לא צפויה להיות יריבה קשה במיוחד עבור הנבחרת הישראלית. בבית המוקדם, נגד קרואטיה, לטביה ואסטוניה, הם ניצחו רק משחק אחד משישה, בנקודה אחת, והגיעו להזדמנות האחרונה כשהם מדורגים במקום האחרון. שחקנים בולטים בשורות הדנים: מייקל אנדרסן בן ה-32 מסופוט וכריסטיאן דרייר, ששיחק בעבר בברצלונה ועתה משחק בווירטוס בולוניה. צפוי מפגש מעניין גם עם חנן קולמן, היהודי שמשחק העונה באשקלון.

בלגיה

בלגיה סיימה במקום האחרון בבית 3 של מוקדמות אליפות אירופה. את המוקדמות סיימו הבלגים עם ניצחון אחד, בבית מול רוסיה, וחמישה הפסדים. שחקנים בולטים: הפורוורד אקסל הארוול מריאל מדריד, דידיה מבנגה, סנטר הדאלאס מאבריקס ותומאס ואן דן שפיגל מצסק"א מוסקווה.

נבחרת ישראל פגשה את בלגיה באותה סיטואציה לפני האליפות הקודמת בבלגרד, וניצחה אותה פעמיים, גם אם בקושי רב.

אוקראינה

אוקראינה סיימה במקום השלישי בבית 1 של מוקדמות אליפות אירופה. בנבחרת משחקים כמה שחקנים שנבחרו בדראפט ה-אן.בי.אי: סרגיי לישצ'וק ממאריופול, שנבחר על ידי הממפיס גריזליס, והסנטר הצעיר אלכסיי פצ'רוב, שנבחר במקום ה-18 בדראפט האחרון על ידי ואשינגטון וויזרדס ומשחק עדיין בקייב, בליגה המקומית. שחקנים בולטים נוספים בנבחרת הם ויקטור קובזיסקי וארתור דרוזדוב, ששיחק בעבר בפו אורטז הצרפתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully