וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלמי היה מעורב

17.10.2006 / 20:45

המגן הישראלי פתח בהרכב סטיאווה מול ריאל מדריד, היה חלש והוחלף בהפסד 4:1. צסק"א מוסקבה הפתיעה עם 0:1 בבית על ארסנל

המחזור השלישי בליגת האלופות נפתח היום (שלישי) עם משחקיהן של הקבוצות מבתים ה' עד ח'. שתי קבוצות המשיכו לשמור על מאזן מושלם. ליון הביסה בחוץ את דינמו קייב 0:3 ומנצ'סטר יונייטד עשתה את זה בבית לפ.צ. קופנהאגן עם תוצאה זהה. ארסנל, לה היה מאזן מושלם ערב המחזור, הפסידה 1:0 לצסק"א מוסקבה בקור של שתי מעלות בבירה הרוסית.

ריאל מדריד יצאה למשחק נגד קלמי סבן וסטיאווה בוקרשט וחזרה עם 3 נקודות אחרי 1:4 קליל. אחרי המשחק אמר סבן, שהיה חלש מאוד, לערוץ 5: "אנחנו מאוכזבים. פתחנו טוב, אבל אז באה הקרן הזאת שגמרה לנו את המשחק. זה כדורגל מה לעשות? יכול היה להיות טוב יותר"

בית ה': כשהשור הספרדי זועם

סטיאווה בוקרשט - ריאל מדריד 4:1

קלמי סבן עם קבוצתו הרומנית אירחו את האימפריה הפצועה ממדריד. הספרדים באו אחרי שנחלו את הפסדם הראשון בליגה מול חטאפה והוציאו את העצבים על היריבה החלשה, לה היה זה הפסד 4:1 שני ברציפות במפעל. למרכז ההגנה הלבנה חזרו פאביו קנבארו וסרחיו ראמוס, והאחרון כבש את הראשון של ריאל בנגיחה אחרי כדור קרן כבר בדקה ה-9. סטיאווה היוותה יריב שקול לריאל האפורה, אבל ספגה שוב בדקה ה-34. רוד ואן ניסטלרוי ניצל חור בהגנה הרומנית ובעט, הכדור שלו נהדף אבל הגיע לראול שכבש מול שער ריק.

בדקה ה-55 כבר 0:3 וקלמי סבן גם היה מעורב בשער. רוביניו סובב את המגן הישראלי בצד שמאל וכבש שער יפה בבעיטה לחיבור הנגדי. שתי דקות לאחר מכן יצא סבן לקול שריקות בוז של הקהל המקומי. ולנטין בדאה ניצל הגנה ספרדית מבולבלת כדי לצמק בדקה ה-65 בבעיטה מ-5 מטרים. סטיאווה קיבלה זריקת מרץ, אבל ואן ניסטרלוי הוריד לה את המוראל באופן סופי כשהקפיץ יפה מעל השוער בדקה ה-76 והעלה ל-1:4.

דינמו קייב - ליון 3:0

המכונה הצרפתית, שניצחה בשבת בדרבי את סט. אטיין, השיגה עוד ניצחון חוץ מרשים אחרי ה-1:4 על סטיאווה במחזור הקודם. במחזור הבא בצרפת תתארח ליון אצל מארסיי למשחק העונה וכדי להגיע בראש שקט אין יותר טוב משלוש נקודות. בשביל המקומיים זו הייתה ההזדמנות האחרונה במפעל, אבל למרות הביתיות הם ירדו לפיגור בדקה ה-31, אחרי שז'וניניו שלח בעיטה חופשית מ-30 מטר מעט מתחת למשקוף. קים קלסטרום העלה ל-0:2 כעבור 7 דקות בבעיטה חזקה מתוך הרחבה ופלורן מאלודה כבש את השלישי בדקה ה-50. דינמו קייב תיאבק עם סטיאווה בוקרשט על המקום השלישי המוביל לגביע אופ"א.

בית ו': ערב של שלישיות בריטיות

סלטיק - בנפיקה 0:3

במשחק המסקרן של הבית, שעתיד לקבוע את דמות הסגנית, אירחו הסקוטים עם ניצחון אחד במפעל את הפורטוגלים, הממוקמים במקום האחרון בבית. קני מילר כבש לזכות הביתיים יתרון חשוב בדקה ה-56 והשלים צמד אחרי 10 דקות. סטיבן פירסון השלים תוצאה מצוינת בדקה ה-90. 0:3 לסלטיק. סלטיק בעמדת זינוק מצוינת לעלייה לשמינית גמר ליגת האלופות.


מנצ'סטר יונייטד - פ.צ. קופנהאגן 0:3

השדים האדומים לא התקשו מול הקבוצה שהפתיעה בעצם הגעתה לשלב הבתים, ועם קצת יותר ריכוז היו יכולים לנצח בתוצאה גבוהה בהרבה. היונייטד הפסידו פעם אחת בבית ב-28 משחקיהם האחרונים בליגת האלופות, ואחרי 39 דקות פול סקולס העלה אותה ליתרון ודאג שהמאזן לא יתערער. דקה מתחילת המחצית השניה העלה כריסטיאנו רונאלדו כדור קרן וג'ון אושיי כבש מקרוב. 0:2 ליונייטד. קיירן ריצ'רדסון השלים שלושער אדום בדקה ה-83.

בית ז': המבורג מהפח אל הפחת

צסק"א מוסקבה - ארסנל 0:1

האנגלים יצאו למשחק חוץ קשה במוסקבה על ראשות הבית ומצאו מזג אויר קריר ושתי מעלות צלזיוס. ואלרי גזאייב, מאמן צסק"א, הספיק להחמיא לתותחנים לפני המשחק כשאמר שהם היו ראויים לזכות בגביע בשנה שעברה. עוד הוסיף המאמן: "לארסנל סגנון משחק שונה מסגנון המשחק הטיפוסי האנגלי. הוא מערב שליטה מצוינת בכדור יחד עם סגנון מסירות, אבל יש להם גם חולשות ושם ננסה לפגוע".

גזאייב אולי הצליח למצוא חולשה אחת ודניאל קארבליו הברזילאי כבש לזכות הרוסים את שער הניצחון בדקה ה-24 בבעיטה חופשית אדירה, שהסיט לעברו סרגיי איגנשביץ בעקב. הרוסים ידעו להתגונן היטב ויצאו למתפרצות, במסגרתן כמעט וכבשו בדקה ה-88 מראשו של איביצ'ה אוליץ'. דקה אחת לפני כן נפסל שער של תיירי הנרי, שער שנראה חוקי לחלוטין. צסק"א עלתה בעקבות הניצחון למקום הראשון בבית ז'.


פורטו - המבורג 1:4

המבורג קיוותה להשיג ניצחון ראשון העונה בכל המסגרות, אבל נתקלה ביריבה קשה שהשפילה אותה עד עפר. פתיחת המשחק היום לא בישרה טובות עבורם ואחרי 15 דקות הפורטוגלים עלו ליתרון משער של ליסנדרו לופז, אחרי בישול של אנדרסון. לוצ'ו גונזאלס העלה את פורטו ל-0:2 בתוספת הזמן של המחצית הראשונה עם פנדל מוצלח, אחרי נגיעת יד של דניאל ליובויה. הלדר פוסטיגה כבש שער נוסף לקבוצה המקומית בדקה ה-69 ולופז, שכבש את הראשון, הבקיע עוד אחד בדקה ה-81 כדי להעלות את פורטו ל-0:4. פיוטר טרוחובסקי הגרמני ממוצא פולני, צימק לזכות המבורג המושפלת בדקה ה-90.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

בית ח': הלילה של ליל

אנדרלכט - מילאן 1:0

מאמן שלה, פרנק ורקאוטרן, אמר לפני המשחק כי יסתפק בתיקו, מכיוון שהוא חושש כי הפתעה נגד מילאן תהרוס לקבוצה את התקוות האירופיות שלה. "ניצחון יהיה מסוכן. אין טעם לנצח את מילאן ואז להיכשל במשחקים הבאים ולא להעפיל. נהיה שמחים עם תיקו". אז קאקה התחשב בו והעלה את מילאן ליתרון בדקה ה-58, הרחקה של דניאלה בונרה בדקה ה-48 לא מנעה ממילאן את הניצחון הדחוק ואת ההישארות במקום הראשון בבית ח'.


ליל - א.א.ק. אתונה 1:3

ליל ניצחה בביתה בקרב הבלתי מנצחות של הבית והם עדיין ללא הפסד במפעל. מתאו רובאיל כבש לזכות ליל בדקה ה-64 אחרי מסירה של קאדר קייטה, אבל ולדימיר איביץ' הישווה לזכות הרומנים בדקה ה-68. דניאל ג'יגקס השוויצרי כבש בדקה ה-82 לזכות ליל אחרי עוד מבצע יפה של קייטה, והעלה אותה ל-1:2 ומאקון השלים בזמן הפציעות 1:3 וניצחון ראשון לליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully