וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארסה בורחת לוולנסיה

15.10.2006 / 22:53

לפני צ'לסי וריאל, גברה האלופה 1:3 על סביליה, וניצלה הפסד של ולנסיה כדי לפתוח פער 3 בפסגה. בטיס-לה קורוניה 1:1

המחזור השישי של הליגה הספרדית נמשך היום (שבת) עם שמונה משחקים, כשהמרכזי ביניהם הוא שחזור הסופרקאפ האירופי, אז הביסה מחזיקת גביע אופ"א סביליה את אלופת אירופה ברצלונה 0:3. הפעם בארסה הבקיעה שלישייה ויצאה עם ניצחון, שמתחיל את השבוע הקשה שלה ברגל ימין (רביעי מול צ'לסי, בראשון מול ריאל מדריד). ולנסיה ספגה הפסד ראשון העונה בוויגו מול סלטה, ואיפשרה לקטלנים לברוח קדימה בפסגה, ולפתוח פער של שלוש נקודות.

סראגוסה השיגה ניצחון חוץ בסוסיאדאד והמשיכה את צעידתה אל עבר הצמרת, בזמן שאתלטיק בילבאו לקחה שלוש נקודות חשובות בחוץ על חשבון יריבתה לתחתית, חימנסטיק, שצנחה מתחת לקו האדום.

בשני משחקים שהתקיימו ביום שבת הפסידה ריאל מדריד בחטאפה, בעוד אתלטיקו מדריד גברה על רקראטיבו, וחלפה על פני יריבתה המרה מהבירה.

ברצלונה - סביליה 1:3

אחרי שסביליה הביסה את בארסה 0:3 בסופרקאפ, הנשיא שלה יצאה בהצהרה שהם אחת הקבוצות הטובות באירופה. אולי עכשיו הוא ילמד צניעות מהי.

ז'וליאנו בלטי הוכשל בגסות בדקה ה-28 על ידי אסקודה בתוך הרחבה, מה שמוביל לפנדל מוצלח של רונאלדיניו ולפציעה של המגן הברזילאי. ג'יאנלוקה זמברוטה נכנס במקומו. 0:1 לקטלונים. פרדי קאנוטה השווה בדקה ה-37 ל-1:1, אבל רונאלדיניו החזיר את היתרון לקבוצה הביתית והרים את הקמפ נואו עם שער מצוין בדקה ה-39. הקוסם הברזילאי הקפיץ באמנות מעל השוער וקבע 1:2 לאלופה. אולי שני השערים האלה יישקיטו במעט את הביקורות ואת השמועות סביב השחקן.

במחצית השנייה הבקיע הילד לאו מסי את השער שסגר את הסיפור, עם בעיטה מצוינת מתוך הרחבה שמכניעה את פאלופ.

סלטה ויגו - ולנסיה 2:3

הפגרה הבינלאומית אולי עצרה את המומנטום של ולנסיה, כי אחרת קשה להסביר את ההתפרקות שלה בוויגו. דויד נבארו העלה את הצ'ה ליתרון בדקה ה-40, ונתן תחושה שקיים סיכוי למהפך בפסגת הלה ליגה, לאור המשחק הקשה שמצפה לאלופה בבית מול סביליה. אבל פרננדו ביאנו השווה לסלטה עוד לפני ההפסקה, והתוצאה במחצית הייתה 1:1.

פתיחת המחצית השנייה הייתה שייכת כולה למקומיים, שהבקיעו פעמיים בארבע דקות, והפכו פיגור 1:0 ליתרון 1:3 ב-11 דקות סך הכל. איריניי (52) וארנסטו פאביאן קאנוביו (56) היו המבקיעים. פרננדו מוריינטס צימק בדקה ה-63, אבל לא הציל את קבוצתו מהפסד.

בטיס - לה קורוניה 1:1

חאבייר אריזמנדי העלה את הקבוצה של דודו אוואט ליתרון 0:1 בדקה ה-48 מול קבוצת התחתית מסביליה, אבל מהרגע שלואיס פליפה הורחק בדקה ה-65, היתרון עמד בסכנה. גם בטיס נותרה בעשרה שחקנים לשמונה הדקות האחרונות, אבל דווקא אז הצליחו להשוות, עם בעיטת עונשין מוצלחת מ-11 מטרים של רוברט דה פיניו סוסה. דפורטיבו במקום השישי, חמש נקודות מאחורי בארסה. בטיס עדיין מתחת לקו האדום.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

שאר המשחקים

ריאל סוסיאדאד - סראגוסה 3:1

עונה עצובה מאוד עוברת על הבאסקים, שרק לפני כמה שנים התחרו עם ריאל מדריד על האליפות עד המחזור האחרון. צ'אבי פרייטו (29) העלה את המארחים ליתרון 0:1 בבעיטת עונשין מ-11 מטרים, אחרי שחואן פראן הכשיל את קובצ'ביץ' ברחבה. אבל מאותו רגע והלאה הכל הלך לכיוונם של האורחים. דייגו גוטיירס ריבאס הורחק שלוש דקות בלבד אחרי השער, והשאיר את סוסיאדאד ב-10 שחקנים, דייגו מיליטו השווה את התוצאה בפנדל שתי דקות אחר כך, אחרי שהוא עצמו (ספק( נדחף ברחבה. מהר מאוד בפתיחת המחצית השנייה קרלוס דיוגו (55) ושוב דייגו מיליטו (59) קבעו 1:3 לסראגוסה.

אוסאסונה - סנטאנדר 1:0

מאמן סנטאנדר מיגל אנחל פורטוגל כבר היה בדרך החוצה, ולואיס פרננדז דרך פנימה, אבל אז הגיע פליפה מלו (53, פנדל) והכריע את המשחק לטובתם האורחים.

חימנסטיק - אתלטיק בילבאו 3:2
הבקיעו לבילבאו: פרנסיסקו חאבייר יסטה (11, פנדל ו-50), אנדוני איראולה (29)
הבקיעו לחימנסטיק: יוסו סריי (55, עצמי) ועזיז מאקוקולה (71). אבל בואדס (28) הורחק.


ויאריאל - אספניול 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully