וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו שומאכר מודה: "הסיפור גמור"

8.10.2006 / 8:30

אלונסו ניצח במירוץ יפן וזקוק לעוד נקודה אחת בלבד כדי לזכות באליפות שנייה ברציפות. שומאכר, שמנועו שבק: "עכשיו אין לי סיכוי"

איזו דרמה ואיזו טרגדיה (תלוי, כמובן, מהצד של מי מסתכלים על זה). מרוץ שהיה צמוד ביותר עד הסיבוב ה-36 הסתיים במנוע שנשפך ממכונית הפרארי של מיכאל שומאכר - ופרננדו אלונסו מרנו שייט כמנצח לקו הסיום במרוץ סוזוקה, יפן, כשהוא פותח פער של 10 נקודות על יריבו המר. בעוד שבועיים תסתיים העונה בברזיל, וכל שאלונסו צריך לעשות הוא לסיים במקום השמיני כדי לזכות בנקודה אחת ולזכות באליפות שניה ברציפות, או שפשוט שומאכר לא ינצח במרוץ. לשני הנהגים יש שבעה נצחונות.

שומאכר הודיע לפני מספר שבועות שיפרוש, אבל לא התכוון ללכת בלי תואר. לפני המרוץ הוא הוביל על אלונסו בדירוג לאחר שעקף אותו בסין, ופתח במקום השני את המרוץ.

"בתחילת המרוץ ידעתי שאני לא במצב טוב, אבל לקחתי סיכונים, ניצלתי הזדמנויות, היו לי בעיות במרוצים אבל התגברתי עליהן, ולא האמנתי שזה קורה למנוע של פרארי. שמחתי", אמר אלונסו בסיום, והודה שהפרישה של שומאכר עשתה לו טוב. פליפה מאסה הברזילאי מפרארי סיים שני וג'יאנקרלו פיסיקלה, בן קבוצתו של אלונסו, הגיע שלישי. על הפודיום ניתן היה לחוש את הקרירות שמרגיש פיסיקלה כלפי בן קבוצתו, שתקף אותו לא אחת לאחרונה. אחר כך אמר פיסיקלה שאיבד חבר קרוב בשבוע האחרון, ובגלל זה התרגש ולא שמח. ג'נסון באטון הבריטי הגיע רביעי והפיני קימי ראייקונן ממקלארן סיים חמישי.

"המירוץ הבא יהיה כמו טיול בפארל לאלונסו"

"למען האמת, אני לא חושב שיש לי סיכוי לזכות", אמר הגרמני לאחר המירוץ, "אנחנו חייבים לראות את המצב כמות שהוא, ופרננדו חייב להשיג עכשיו רק נקודה אחת. זה אומר שהמירוץ הבא יהיה עבורו כמו טיול בפארק".

אלונסו עד עתה שבק מנוע רק פעמיים במהלך העונה, מה שלא מעודד את הנהג של פרארי. "להניח שמישהו לא יסיים, או לבנות על זכייה באליפות על כישלון של מישהו אחר - זה לא משהו שאני נוהג להתבסס עליו. כבר השלמתי עם זה שלא נותרו עוד סיכויים. ניסיתי לעשות הכל העונה, אבל זה כנראה לא השנה שלנו".

דירוג הנהגים:

1. פרננדו אלונסו 126 נקודות
2. מיכאל שומאכר 116
3. פליפה מאסה 70
4. ג'יאנקרלו פיסיקלה 69
5. קימי ראיקונן 61


דירוג היצרנים:

1. רנו 195 נקודות
2. פרארי 186
3. מקלארן-מרצדס 105
4. הונדה 78
5. ב.מ.וו.-סאובר 36

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully