וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל ת"א מרוצים, בחיפה חלוקים

אבוקסיס: "כל הקבוצות עדיפות עלינו, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו". יעקב שחר: "הגרלה לא קלה, אפשר לעבור". ההגרלה המלאה

מכבי חיפה והפועל ת"א הוגרלו היום (שלישי) בניון, שוויץ, לשלב הבתים של גביע אופ"א. מכבי חיפה הוגרלה בית א' עם אוקזר (צרפת), ריינג'רס (סקוטלנד), פרטיזן בלגרד (סרביה) וליבורנו (איטליה). הפועל מוקמה בבית ז' עם פנאתינייקוס (יוון), פריז סן ז'רמן (צרפת), ראפיד בוקרשט (רומניה) ומלאדה בולסלאב (צ'כיה).

בסך הכל הוגרלו שמונה בתים בני חמש קבוצות כ"א. הפועל מוקמה בקבוצת הדרוג הרביעית וחיפה בחמישית. שלוש הראשונות בכל בית יעפילו ל-32 האחרונות, שם גם ישחקו 8 הקבוצות שיסיימו במקום השלישי בשלב הבתים של ליגת האלופות.

תאריכי המשחקים: 19.10 (חיפה מארחת את אוקזר, הפועל יוצאת לאתונה); 2.11 (חיפה בחוץ מול ריינג'רס, הפועל תארח את ראפיד); 23.11 (הפועל נוסעת לפריז, פרטיזן שוב מגיעה לארץ לפגוש את חיפה); 30.11 (הפועל חופשית, חיפה בחוץ נגד ליבורנו); 13.12 (חיפה חופשית, הפועל נוסעת תארח את מלאדה בולאסלב).

29 קבוצות העפילו מהשלבים המוקדמים של גביע אופ"א, 4 עשו את הדרך מהאינטרטוטו, ו-7 (וחיפה ביניהן) נפלו ממוקדמות האלופות. התקנון אוסר על קבוצות מאותה מדינה להיות באותו בית, כך ששתי הישראליות לא היו יכולות להיפגש ביניהן בשלב הבתים.

שאר הבתים

בית ב': לברקוזן (גרמניה), ברוז' (בלגיה), בשיקטאש (טורקיה), דינמו בוקרשט (רומניה) וטוטנהאם (אנגליה).

בית ג': סביליה (ספרד), אלקמאר (הולנד), סלובן ליברץ' (צ'כיה), גראסהופרס (שוויץ) ובראגה (פורטוגל).

בית ד': פארמה (איטליה), לאנס (צרפת), הירנביין (הולנד), אוסאסונה (ספרד) ואודנסה (דנמרק).

בית ה': פיינורד (הולנד), פ.צ באזל (שוויץ), ויסלה קראקוב (פולין), בלקבורן (אנגליה) ולורן (צרפת).

בית ו': אייאקס (הולנד), ספארטה פראג (צ'כיה), אספניול (ספרד), אוסטריה וינה (אוסטריה) ו-וארגם (בלגיה).

בית ח': ניוקאסל (אנגליה), סלטה ויגו (ספרד), פאלרמו (איטליה), איינטרכט פרנקפורט (גרמניה) ופנרבחצ'ה (טורקיה)

"שום הכין אותנו לפנאתינייקוס"

בהפועל ת"א ובמכבי חיפה גילו אופטימיות מהולה בחשש. ברוך דגו, שבלט בזירה האירופית בליגת האלופות עם מכבי ת"א לפני שנתיים, מחכה בכליון עיניים למשחקים: "ההגרלה קשה אבל אטרקטיבית. אנחנו מארחים את פאריס סן ז'רמן ומתארחים אצל פנתאינייקוס, מה שמבטיח חוויה שלא תישכח. המאמן שלנו, שאימן בפנאתינייקוס, כבר הכין אותנו לאווירה שתהיה שם ביציעים. אני גם זוכר לטובה את חוויית ליגת האלופות עם מכבי ת"א, וברור שזה יהיה כיף. בסך הכל ההגרלה סבירה, אבל זה, כמובן, לא אומר שעלינו".

יוסי אבוקסיס שומר גם הוא על אופטימיות, אבל בניגוד לדגו סבור שהפועל תגיע כאנדרדוג: "כל הקבוצות עדיפות עלינו על הנייר, אבל כדורגל הוא משחק של התעלויות. יש לנו משחקי חוץ קשים ואנחנו מאמינים בעצמנו. מבחינתנו זוהי הגרלה חזקה, אבל נדע להתכונן לקבוצות בהתאם".

יצחק שום אמר לאתר של אופ"א: "ההגרלה קשה מאוד ובבית הזה יש כמה קבוצות מצוינות. האוהדים המסורים של הפועל ת"א יכולים לצפות למסע מופלא באירופה מהמשחק הראשון. ברמה האישית, המשחק מול פנאתנייקוס יהיה מיוחד עבורי".

מאמנה הזמני של פנאתנייקוס, יסמינקו וליץ', היה אופטימי: "פ.ס.ז' היא יריבה מאוד קשה, אבל חוץ מזה זכינו בהגרלה די קלה ונמנענו מיריבות אפשריות חזקות בהרבה. למרות זאת, אסור לנו לזלזל בקבוצות האחרות. כולו מעניינות ויכולות לגרום צרות. בדיוק כשם שעשתה מלאדה למארסיי".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

בוקולי אופטימי, גזל מתרגש

במכבי חיפה היו התגובות מעורבות. גוסטבו בוקולי, שתמיד רואה ורודות, לא נקט בגישה שונה: "אפשר לעבור את הבית הזה. אנחנו חייבים לנצח בבית ולקחת כמה נקודות בחוץ אבל סה"כ אפשר לעשות את זה".

רביד גזל נשמע מוקסם: "ההגרלה מעניינת, יהיה בית מסקרן ויש בו קבוצות חזקות, כשלמעשה כל קבוצה בבית יכולה לעלות לשלב הבא. אני מקווה שנהיה בין שלוש הראשונות".

ורוני לוי, מאמן הקבוצה, ממהר להעמיד את הדברים בפרספקטיבה ולהחזיר את הקבוצה למציאות: "ההגרלה קשה. אנו יודעים שכל הקבוצות בשלב זה טובות. נתכונן בהתאם וננסה להצעיד את מכבי חיפה כמה שיותר רחוק". המאמן התייחס גם ליריבה הראשונה של קבוצתו, אוקזר הצרפתית:" מדובר בקבוצה טובה וקשוחה בעלת מסורת בליגה הצרפתית והצלחות רבות באירופה. כמו נגד השאר, נתכונן למשחק כפי שצריך ואני שמח שהמשחק הראשון יהיה ברמת-גן כדי שנוכל להיעזר בעשרות אלפי אוהדינו שסוף-סוף יתנו לנו הרגשה ביתית כדי שנוכל לנסות ולפתוח ברגל ימין את המפעל שמעולם לא השתתפנו בו".

הנשיא יעקב שחר והמנכ"ל איתמר צ'יזיק שייצגו את המועדון, כבר נפגשו עם נציגי הקבוצות היריבות והנשיא שחר הגיב על תוצאות ההגרלה: "ההגרלה בהחלט לא קלה. יחד עם זאת יש פתח להוציא תוצאות טובות ולעבור שלב. נעשה את המקסימום לעבור את שלב הבתים. אני מקווה שהקבוצה תמשיך את השיפור המתמיד במשחק שלה ותגיע בכושר טוב, כפי שהיא נמצאת כיום. נפגשנו עם נציגי הקבוצות היריבות ואלה קיבלו את הפרטים המלאים על מכבי חיפה. עכשיו העבודה של המאמן והשחקנים ואני מאמין בהם".

לאחר שצ'יזיק ושחר ינחתו, יוחלט היכן תארח חיפה את משחקיה, כשעל הפרק עומדים אצטדיון ר"ג ובלומפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully