וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: הצפון מדשדש, בבירה ובדרום נהנים

1.10.2006 / 23:57

רק 1:1 לאינטר עם קליארי ו-0:0 למילאן מול סיינה. רומא חזרה לפסגה אחרי 0:1 על אמפולי. פאלרמו צמודה אליה עם 0:1 על קייבו

אז מה יהיה עם אינטר מילאנו? אחרי שבשבוע שעבר בא הניצחון באולימפיקו על רומא, נראה היה שהחרב יורדת מצווארו של רוברטו מאנצ'יני. אבל אז בא הפסד ביתי 2:0 בליגת האלופות לבאיירן מינכן, והיום (ראשון) הנראזורי יצאו למשחק חוץ מול קליארי, וחזרו ממנו עם נקודה אחת בלבד - 1:1. לאונרדו קולוצ'י הבקיע למארחים בדקה ה-17, פאביו גרוסו איזן בדקה ה-37.

מי שניצלה את המצב היא רומא, שהסתפקה ב-0:1 ביתי קטן על אמפולי כדי לחזור לפסגה. וינצ'נזו מונטלה כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-23.

פאלרמו שיחקה במשחק המאוחר בחוץ מול קייבו, ושער של יוג'יניו קוריני בדקה ה-30 העניק לה ניצחון 0:1, שהצמיד אותה לרומא. לשתיים ארבעה נצחונות והפסד בודד בפסגה.

שתי המילאנזיות עדיין ללא הפסד, כשמילאן לא ספגה במשחקה הביתי מול סיינה. לרוע המזל (והיכולת) היא גם לא הבקיעה, והמשחק הסתיים ב-0:0 מאכזב. אודינזה קיוותה להתקרב יותר לפסגה, אבל גם משחקה עם אסקולי הסתיים ללא שערים.

קבוצת צמרת נוספת שאכזבה היא מסינה, שנוצחה בבית 1:0 על ידי ליבורנו. תומאס דנילביצ'יוס כבש את שער הניצחון בדקה ה-76.

סמפדוריה ופארמה הצילו את מכסת שערי המחזור, כשהקבוצה מגנואה ניצחה 2:3. דניאלה דסנה העלה דווקא את פארמה ל-0:1 בדקה ה-4, אבל דניאלה פרנצ'סקיני (23), ג'נארו דלווקיו (54) ואמיליו בונאצולי (64) קבעו 1:3 לסמפדוריה. מתאו קונטיני צימק בפנדל בדקה ה-78.

פיורנטינה, עדיין במינוס כביר, קצרה ניצחון שני העונה, 0:3 על קטאניה. מרטין יורגנסן (54), לוקה טוני (79) ודריו דניאלי (83) חתומים על הניצחון. שני מורחקים לעולה החדשה - מתייה ביסו (36) ולורנצו סטאביני (81).

לאחר התחזקותה של טורינו במספר שחקני רכש הקיץ הציפיות היו קצת יותר גבוהות מהמקום ה-14 בטבלה לאחר ארבעה מחזורים. הערב (שבת) אירחה הקבוצה את לאציו בתקווה להשיג ניצחון ראשון העונה ולצאת לדרך חדשה, אבל ללאציו היו תכניות אחרות. הרומאים היממו את הקבוצה הביתית עם ארבעה שערים במחצית השנייה. תומאסו רוקי כבש ראשון בדקה ה-48, מאסימו אודו המשיך עם צמד פרטי בדקות 56 ו-67, וסטפאנו מאורי חתם בדקה ה-72 - 0:4 גדול.

במשחק נוסף בשבת במסגרת הסריה A סיימו אטאלנטה ורג'ינה בתיקו 1:1. סימונה לורייה העלה את אטאלנטה ליתרון כבר בדקה השנייה, וג'יאקומו טדסקו השווה כעבור ארבע דקות.

יריבתה העירונית והנחותה לפתע של טורינו, יובנטוס, המשיכה אחר הצהריים בדרכה חזרה לליגה הראשונה כשניצחה בפעם הרביעית ברציפות, הפעם את פיאצ'נזה 0:2 מצמד של טרזגה בדקות 30 ו-44. אלסנדרו דל פיירו בישל את שני השערים. הגברת הזקנה עדיין ממוקמת במקום האחרון עם 4- נקודות, והיא מצפה לצאת מהמינוס לאחר שני המשחקים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully