וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם לא צריך סליחות

28.9.2006 / 22:49

מכבי חיפה גברה 1:3 על ליטקס לובץ', והצטרפה להפועל ת"א בשלב הבתים של גביע אופ"א, באחד הימים המוצלחים של הכדורגל הישראלי

סוף סוף הירוקים לא צריכים לחפש תירוצים. מכבי חיפה הייתה זקוקה היום (חמישי) לניצחון חוץ בבולגריה מול ליטקס לובץ', והיא השיגה אותו. 1:3. בלי הסברים, בלי התבכיינויות, פשוט ניצחון. דירסאו (19) פתח את ההצגה עם טיל אדיר מ-30 מטר, מסודי (31) הוסיף את השני בנגיחה, וקולאוטי (66) סגר את הסיפור. סנדריניו (37) רק צימק עבור הבולגרים, אבל לכל אורך המשחק היתרון של חיפה היה ברור. מכבי חיפה מצטרפת להפועל ת"א בשלב הבתים של גביע אופ"א, במה שהופך להיות אחד מהימים היפים של הכדורגל הישראלי.

כבר מהפתיחה ניתן היה להבחין שהפעם הירוקים לא יוותרו בקלות על המשחק. הקפטן יניב קטן, שעלה פצוע להתמודדת, העניק הרבה השראה לירוקים והמשיך להנהיג את הקבוצה שלו, שבניגוד לכל משחקיה העונה, הפעם נראתה נחושה וממוקדת במשימה.

המאמן רוני לוי, שספג הרבה ביקורת במהלך הקדנציה שלו בחיפה על חוסר ההצלחה שלו באירופה, הצליח לסתום את כל הפיות של הפרשנים והמבקרים לפחות ללילה אחד. הפעם הוא קיבל את העזרה מהזרים שלו, שגמלו לו על האמון בהם. מכבי חיפה התחברה בדיוק בזמן, במבחן החשוב ביותר, ועל זה היא ראויה לכל השבחים. ליטקס, לעומת זאת, חזרה למימדיה הטבעיים. הבולגרים יחפשו תירוצים, אנחנו בגביע אופ"א.

מהלך המשחק

דקה 9 - כדור עומק של קייסי כמעט מצא את קולאוטי במצב נוח, אך החלוץ פספס את הכדור.

דקה 17 - התקפה מצוינת של הירוקים הסתיימה בכדור רוחב של משומר, ההגנה הבולגרית הרחיקה.

דקה 19 - גול! הגבהה של קטן נהדפת על ידי ההגנה הבולגרית, ודירסאו שלח טיל אדיר מ-30 מטר אל בין חיבורי הקורות. 0:1 מוצדק לחיפה, שער נפלא.

דקה 31 - גול! הגבהה מדויקת של קטן ללב הרחבה פגשה את הראש של מסודי, שניתר גבוה, הקדים את השוער וקבע 0:2 לחיפה.

דקה 37 - גול! סנדריניו הברזילאי התרומם גבוה ברחבה ונגח מצוין לפינה הרחוקה. דוידביץ' נכנע, 1:2 לחיפה. הבולגרים צריכים עוד שני שערים, כיוון ש-2:2 יספיק לחיפה בגלל שערי חוץ.

דקה 46 - מנולב פרץ בחופשיות אחרי חור של קינן, אבל דוידוביץ' בהצלה נפלאה הציל שער בטוח.

דקה 52 - התקפה מהירה של הירוקים הסתיימה בהגבהה טובה של בוקולי, וקולאוטי משלושה מטרים נגח למשקוף. החמצה גדולה.

דקה 66 - גול! מסירה מצוינת של קטן השאירה את קולאוטי באחד על אחד מול השוער הבולגרי. החלוץ עבר את השוער, וכשנדמה היה שהזווית קשה מדי, הצליח הארגנטינאי-ישראלי לשלוח כדור מדויק לפינה הרחוקה. 1:3 לחיפה, אחרי עוד שער מצוין.

דקה 82 - כרטיס אדום לז'נב הבולגרי, אחרי עבירה מכוערת על בוקולי. לובץ' סיימה את המשחק בעשרה שחקנים.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר (אלון חרזי 55), רפאל אולארה, דקל קינן, אדורם קייסי, חאבייר דירסאו, עבאס סואן (שאבייר אנדרסון, 64), אלן מסודי, יניב קטן (מאור מליקסון, 82), גוסטבו בוקולי, רוברטו קולאוטי.

ליטקס לובץ': ויטומיר ווטוב, רוברט פופוב, איבקו יילב, אלחנדרו סיסרו, פטר זאנב, נבושה יילנקוביץ', ולאדן גרויץ', סטניסלב מאנולב, טאיס סלויטר, סנדריניו, אלכסנדר רודיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully