וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין יותר מושלמות בספרד

24.9.2006 / 23:45

שלוש המוליכות איבדו נקודות, אחרי תיקו 1:1 בין ברצלונה וולנסיה והפסדה של סביליה 1:2 לאתלטיקו מדריד. אוואט ספג צמד והפסיד

מחזור מרתק נוסף התקיים היום (ראשון) בליגה הספרדית, אך אנחנו עדיין נותרנו מיותמים משידורים ומצפייה בכוכבי הליגה. כרגיל בשבועות האחרונים, לא נמצא אף ערוץ ישראלי שישדר משחקים מה'לה-ליגה' וכך אנו ממשיכים לפספס את שעריהם ולהטוטיהם של אטו, רונאלידיניו, רוביניו ושות'.

במשחק המרכזי במחזור הרביעי שננעל, נפגשו שתיים מתוך שלוש הקבוצות הבלתי מנוצחות בליגה, ברצלונה ו-ולנסיה. הכתומים שתמיד עושים צרות לקבוצות הגדולות, גם בעונות פחות טובות, המשיכו במסורת הארוכה שלהם כשסחטו תיקו 1:1 נאה בקאמפ נואו.

קבוצה נוספת ששמרה על מאזן מושלם ערב המחזור, סביליה, סבלה מנחת זרועה של אתלטיקו מדריד אחרי הפסד 1:2, למרות שהובילה עד הדקה ה-87 בויסנטה קלדרון.

אמש נפתח המחזור עם ניצחונה של ריאל בחוץ על בטיס 0:1. ריאל, זכתה מן ההפקר לאחר איבוד הנקודות של המוליכות, והצליחה להיצמד אליהן במעלה הטבלה.

ברצלונה - ולנסיה 1:1

שתי הקבוצות פתחו את העונה בצורה מושלמת, השיגו 9 נקודות מתוך 9 אפשריות בליגה בנוסף לניצחונותיהן בליגת האלופות.

ברצלונה פתחה עם ההרכב הרגיל שלה שכלל את השלישייה הקדמית עם אטו, רונאלדיניו ומסי. חאבייר סביולה שהגיע העונה לאחר ההשאלה לסביליה פתח לראשונה על הספסל.

למרכז הקישור הכתום חזר דויד אלבלדה אחרי שהתאושש מפציעה. פרננדו מוריינטס, שפתח את העונה טוב לא נכלל בהרכב הראשון של הקבוצה, דויד וייה לעומתו פתח בחוד בצוותא עם סילבה.

וייה, כהרגלו, הדהים את הקאמפ נואו כשכבש בדקה ה-17 והעלה את האורחים ליתרון. במחצית השנייה החליף אנדראס איינסטה את אדמילסון וגמל לפרנק רייקראד, מאמנו, על החילוף בשער שיוויון בדקה ה-52.

אתלטיקו מדריד - סביליה 1:2

במשחק דרמטי, שהוכרע בדקות הסיום, ניצחה אתלטיקו מדריד 1:2 את סביליה ואספה לחיקה שלוש נקודות חשובות, שבוע לפני המפגש מול ריאל מדריד בדרבי, שייערך בסנטיאגו ברנבאו.

סביליה, מחזיקת גביע אופ"א, פתחה בצורה נהדרת את העונה, עם שלושה נצחונות ומאה אחוזי הצלחה, כשפרדי קאנוטה צועד ביחד עם סמואל אטו בראש טבלת הכובשים עם 4 שערים.

אתלטיקו אמנם הפסידה משחק אחד העונה, אבל במחזור האחרון השיגה ניצחון חוץ מרשים בסן מאמס, 1:4 על אתלטיק בילבאו, כשהחלוץ הארגנטינאי הצעיר סרחיו אגוארו, כובש שער בכורה.

רנאטו פתח את המשחק טוב לזכות האורחים עם שער בדקה ה-39. במהלך המשחק הפרוע, נשלפו 2 כרטיסים אדומים אל עבר שחקני סביליה, יוליאן אסקודה בדקה ה-46 וחאבייר נבארו בדקה ה-66, כמו כן נרשמו תשעה כרטיסים צהובים לשתי הקבוצות. סביליה הצליחה להחזיק מעמד עד הדקה ה-87, אבל אז מקסי רודריגז הארגניטנאי, שלא רצה לשלוח את אוהדי ה"קולצ'יונרוס" מאוכזבים הביתה, הבקיע צמד דרמטי בדקות ה-87 וה-89 ושלח איתות חד אל עבר הברנבאו.

אתלטיקו, לאחר הניצחון, השוותה את מספר נקודותיה לזה של סביליה וכעת לשתיהן 9 נקודות מ-12 אפשריות.

משחקים נוספים

לבנטה - דפורטיבו לה-קורוניה 0:2

דודו אוואט ודפורטיבו לה קורוניה, שצברו 7 נקודות מתחילת העונה, יצאו למשחק חוץ בולנסיה, מול לבנטה, שחזרה העונה לליגה הבכירה. למקומיים ניצחון אחד ושני הפסדים. היום הם רשמו את הניצחון השני שלהם העונה. אוליבייה קאפו כבש את שני השערים, הראשון בדקה ה-17, השני ב-74, והעלה את מאזן שערי החובה של אוואט העונה לארבעה.


חימנסטיק - ראסינג סנטאנדר 2:2

האקסית של אוואט, ראסינג סנטאנדר, היא הקבוצה היחידה בספרד שלא צברה ולו נקודה ולא השיגה שער זכות. היום היא זכתה להזדמנות לא רעה לעשות זאת, כשיצאה למשחק חוץ מול העולה החדשה, חימנסטיק. דויד קולר משורות המארחים פתח ראשון את מסכת השערים כשכבש בדקה ה-37. ניקולה זיגיץ', הסרבי הענק, השווה בדקה ה-47. חאבייר פורטיו החזיר את היתרון לחימנסטיק בדקה ה-66, אך היה זה שוב זיגיץ' שהשווה בשנית בדקה ה-90 והשיג נקודה ראשונה העונה לסנטאנדר.


ויאריאל - סראגוסה 2:3

הצוללת הצהובה, המאכזבת הגדולה של העונה עד כה, שצברה נקודה אחת בלבד מפתיחת העונה, אירחה במדריגל את סראגוסה השאפתנית במשחק מרתק שהתעלה לרמה גבוהה. אולי הניצחון הדרמטי שהשיגה ויאריאל, יחזיר אותה אל דרך המלך, בה צעדה בשנים האחרונות.

סראגוסה, פתחה טוב עם שער של פאבלו איימאר בדקה ה-23. קאני (49) פורלאן (60) וחואן רומן ריקלמה בפנדל (78) עשו את המהפך והביאו לצוללת הצהובה ניצחון ראשון העונה, שהעלה אותם למקום ה-14, לא לפני שג'רארד פיקיו צימק בדקת סיום.


חטאפה - אתלטיק בילבאו 0:0

אימפריית העבר הבאסקית, אתלטיק בילבאו, הממוקמת במקום הלפני האחרון בטבלה, יצאה למשחק חוץ במדריד נגד חטאפה במטרה להשיג ניצחון ראשון העונה. הדבר היחיד שהיא השיגה זו נקודה. גם במניין המורחקים נרשם שיוויון כשאדוריז מבילבאו וקונטרה מחטאפה הורחקו.


תוצאות נוספות:

ריאל סוסידאד - רקראטיבו הולאבה 3:2
לסוסידאד: גאראיקויטס אוראנגה 64, אלבארו נובו 76 (פנדל) לרקראטיבו: אנטוניו קאלה 38 ו-49. פלורן פונגול 90.

סלטה ויגו - אוסאסונה 2:0
לאוסאסונה: ואלדו 35, חואנפראן 90.

מאיורקה - אספניול 0:1
למאירוקה: מקסי לופז 76


במשחק שפתח את המחזור אמש (שבת) ניצחה ריאל מדריד את בטיס 0:1. מחאמדו דיארה כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-6, אחרי הגבהה של סיסיניו.

על 3 הנקודות ועל ניצחון החוץ המרשים, העיבה העובדה שסיסיניו נפצע בצורה חמורה וככל הנראה קרע את הרצועות הצולבות בברכו. חומרת הפציעה טרם התבררה סופית, אך ההערכות הן כי הוא ייעדר תקופה ארוכה ויחמיץ את מירב העונה.

דייויד בקהאם הושאר על ספסל ריאל שבוע שני ברציפות. במהלך השבועות האחרונים הועלו ספקולציות לפיהן עשוי האנגלי לפרוש מכדורגל. לפני כמה ימים הודיע בתגובה נשיא ריאל, רמון קלדרון, כי הקשר יחתום על חוזה חדש לשנתיים הקרובות, אך כעת, כשנראה שהוא לא בתכניות של דון פאביו, לא ברור מה יעלה בעתידו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully