וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אשחק ביום כיפור"

21.9.2006 / 13:37

דפורטיבו תשחק אחרי כניסת הצום, ואוואט יתחיל אותו באיחור. בברצלונה רוצים שאטו ידבר קטלנית, גוטי יישאר בריאל עד 2010

שוער לה קורוניה דודו אוואט טען היום (חמישי) בראיון לעיתון הספרדי "אס", כי אם המשחק במחזור החמישי מול ריאל סוסיאדאד יתקיים כמתוכנן ביום ראשון ה-1 באוקטובר בשעה 20:00 (שעון מקומי), הוא ישחק כרגיל, גם אחרי כניסת יום כיפור עם רדת החמה.

"זו לא תהיה בעיה, מקסימום אתחיל את הצום באיחור מסוים, אבל אקיים אותו ל-24 שעות", הסביר אוואט לעיתון, שהסביר בפתיחת הכתבה את המהות של יום הסליחות היהודי. השוער מספר על האווירה במדינה במהלך הצום.

בהמשך הראיון נשאל דודו על התחושות שלו מכך שהחליף את השוער האגדי של המועדון, חוזה פרנסיסקו מולינה. "אני יודע שהוא עשה כאן קריירה נפלאה וזכה באליפות ובגביע, הלוואי ותהיה לי חצי מההצלחה שלו", הסביר. "היום שבו הצטרפתי לדפורטיבו היה היום השמח בחיי".

משה הרוש ומשה בוקר מ"הארץ" מוסיפים: שעות אחרי פירסום הראיון, ניסה אוואט להתגונן מכל מהביקורת שהוטחה אליו מכל כיוון אפשרי: "אני לא חושב שלמישהו יש את הזכות לשפוט אותי. אני עושה מה שטוב לי ולא חייב דין וחשבון לאף אחד. לא עשיתי רע ולא אעשה רע לאף אחד אם אשחק ביום כיפור. בשבילי לשמור את יום כיפור זה לא הדבר הכי חשוב. מה כבר אמרתי? אני בכל מקרה מתכוון להשלים את שעות הצום שאחסיר, כך שאף אחד לא יטיף לי מוסר ולא יבלבל לי את המוח מה לעשות או לא לעשות. לא חושב שזה פוגע במישהו, אני מכבד את הציבור הדתי וכל מי שרוצה יכול לשאול פה את הקהילה היהודית בספרד. אם אני צם או לא, זה בשבילי ולא בשביל אחרים. בינתיים אף אחד לא דיבר איתי מההתאחדות ואני לא חושב שיש על מה לדבר. אלה החיים שלי, אני אדם חופשי ולא חייב הסברים לאף אחד".

חדשות נוספות

* גוטי האריך את חוזהו בריאל מדריד עד שנת 2010. הקשר, שהוא הקפטן השני של המועדון אחרי ראול, חתום על חוזה עד 2008, אבל לאחר שהמאמן פאביו קאפלו הביע את שביעות רצונו מהשחקן, המנהל הטכני פז'ה מיאטוביץ' הגיע איתו לסיכום בעל פה במטרה להישאר בברנבאו שנתיים נוספות.

* סערה בכוס סנגרייה. אחרי הניצחון 0:3 של בארסה בסנטאנדר, נשאל סמואל אטו על ידי עיתונאי לדעתו על השער של הקמרוני, שנבע מטעות חמורה של השוער. החלוץ ביקש לחזור על השאלה בספרדית, ואז הלך. בברצלונה התדיינו כל השבוע אם אטו צריך להתנצל "על פגיעה בכבוד של קטלוניה", ואם גם השחקנים הזרים של המועדון צריכים ללמוד את השפה המקומית. "החוזה שלי מחייב אותי ללמוד קטלנית, אבל העיתונאי דיבר מהר מדי ולא הבנתי אותו בהתחלה. אחר כך התעצבנתי על השאלה שלו, בלי קשר לשפה בה דיבר", הסביר אטו. "כשהנשיא לפורטה מדבר איתי, הוא עושה זאת בקטלנית, ואני לא יכול לבקש ממנו לחזור על דבריו בספרדית, אז אני יודע קטלנית".

* הכשרון העולה של הכדורגל הברזילאי, אמרסון בן ה-18, טוען כי זה רק עניין של זמן עד שיהיה שחקנה של ברצלונה. הוא משחק כעת בקבוצת אופורטו מהליגה השנייה בברזיל.

* חלוץ לה קורוניה רודולפו בודיפו קרע את הרצועה הפנימית של הברך וייעדר מהמגרשים בין שישה לשמונה חודשים. "הרגשתי שמשהו נקרע וכאב לי מאוד", אמר בודיפו. "אבל זה יכול היה להיות גרוע יותר. הוא הגיע לדפורטיבו מאלאבס הקיץ בתמורה ל-2 מיליון יורו. גם חואן קרלוס ואלרון יחמיץ כמה חודשים טובים ממשחקי הקבוצה בגלל פציעה דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully