וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 30, שמנמן, על הספסל. רונאלדו

עוזי דן

19.9.2006 / 10:22

"זה מוזר, תמיד הייתי הצעיר", מודה החלוץ הברזילאי, שעדיין מקווה לחזור להרכב הנבחרת. רומאריו, בן 40, מתקרב לשערו ה-1,000

ביום שישי יחגוג רונאלדו את יום הולדתו ה-30 וזאת סיבה מספיק טובה לתת ראיון לתקשורת בברזיל. "זה מוזר, תמיד הייתי הצעיר, פתאום אני מבוגר, ווטראן של כדורגל", אמר חלוץ נבחרת ברזיל.

"אין לי בעיה לשבת על הספסל של הסלסאו", הוא סיפר, "מעולם לא היה למישהו מקום מובטח בהרכב. השחקנים הגדולים ביותר ישבו על הספסל, זה לא הוריד מכבודם". רונאלדו גם אמר כי הוא מאמין שיש לו עוד ארבע שנים לשחק ברמה הבינלאומית ושלח מסר ברור לדונגה: "העתיד שלי בנבחרת הלאומית תלוי רק במאמן. אם יגיע לי להיות שם, אני בטוח שהוא יזמן אותי".

רומאריו - הספירה לאחור נמשכת

רומאריו, החלוץ האגדי בן ה-40 פלוס, ששיחק העונה במיאמי מליגת הכדורגל המאוחדת בארה"ב, הודח עם קבוצתו מהפלייאוף. רומאריו, שהיה חתום לעונה אחת בלבד, סרב לפרט מהן תוכניותיו לעתיד. הוא הבקיע העונה 19 שערים והתקרב יותר למטרתו המוצהרת - 1000 כיבושים בקריירה. לפי הספירה שלו יש לו כרגע 983 שערים וההערכה היא כי הוא יחזור לברזיל וישחק בליגה השנייה.

במקביל, אדלייד יונייטד מהליגה האוסטרלית החלה בשיחות להבאת החלוץ לאוסטרליה. אדלייד כבר החתימה בשורותיה שחקן בעייתי אחר עם עבר גדול, סטן קולימור האנגלי, אבל בכל זאת נמצאת בתחתית.

* סאברי לאמושי, שחקן מארסיי, עוזב את הקבוצה בגלל שכמעט ולא זכה לדקות משחק מאז פתיחת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully