וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפריקאים ניצחו את ליברפול ומנ'צסטר

17.9.2006 / 17:45

שער של דרוגבה סידר 0:1 לצ'לסי על ליברפול, אדבאיור הבקיע לארסנל שער ניצחון באולד טראפורד בדקה ה-85. ווסטהאם-ניוקאסל 2:0

המחזור החמישי בפרמיירליג יצא לדרך כבר ביום שבת, אבל אין ספק שמיליונים, יותר נכון עשרות מיליונים, של חולי כדורגל באנגליה ובעולם, חיכו ליום ראשון הגדול. שתי קלאסיקות, ארבע ענקיות וכל זה בטווח של ארבע שעות בלבד. צ'לסי גברה על ליברפול, ארסנל ניצחה באולד טראפורד, בעוד ווסטהאם של יוסי בניון הפסידה בביתה לניוקאסל.

צ'לסי - ליברפול 0:1

עם הפסד למילדסבורו ומקום רביעי ערב המשחק, המיליונרים של רומן אברמוביץ' היו מתקשים לשאת תוצאה אחרת מלבד ניצחון.
למזלו של ז'וזה מוריניו עומד אצלו בשער פטר צ'ך. השוער הצ'כי הציל פעם אחר פעם בעיטות של סטיבן ג'רארד, ובדקה ה-90 נגיחה מקרוב של פיטר קראוץ'.

כמו כן יש למוריניו את דידיה דרוגבה, שרגע קסום שלו הצליח לעשות את ההבדל בין שני המערכים הסגורים. הגבה מימין של פרנק לאמפרד בדקה ה-43 מצאה את החלוץ מחוף השנהב בגבו אל השער, שעצר מהאוויר בחזה ובסיבוב שלח מהאוויר כדור בלתי ניתן לעצירה שלא השאיר הרבה סיכוי לפפה ריינה. 0:1 לצ'לסי.

בדקה ה-51 נשארה צ'לסי בעשרה שחקנים, אחרי שמיכאל באלאק ראה את הכרטיס האדום בעקבות עבירה על סיסוקו. אריאן רובן ההולנדי, שלא שיחק השנה בגלל פציעה בשוק, החליף בדקה ה-65 את אנדריי שבצ'נקו.

בצד השני, ליברפול ממשיכה את מצבה הלא מזהיר. לפני שבוע היא הפסידה בדרבי 3:0 לאברטון ובאמצע השבוע היא סיימה בתיקו 0:0 מאכזב מול איינדהובן בליגת האלופות. וגם היום, מול 10 שחקנים של צ'לסי, לא מצאו חניכיו של רפא בניטס את הכתובת אל השער.

ווסטהאם - ניוקאסל 2:0

ווסטהאם, המאוכזבת הגדולה של גביע אופ"א, שהפסידה בביתה ביום חמישי 1:0 לפאלרמו ונמצאת בסכנת הדחה משלב הבתים, התמודדה מול ניוקאסל, שחיפשה ניצחון כדי לברוח מהתחתית. בדקה ה-49 היתה זו האורחת, ניוקאסל, שעלתה ליתרון 0:1 באפטון פארק משער של דמיין דאף. בדקה ה-75 הכפיל מרטינז את התוצאה. שוערה של ניוקאסל שיי גיבן, נפצע והוחלף בדקה ה-86.

מנצ'סטר יונייטד - ארסנל 1:0

מנצ'סטר יונייטד באה למשחק בדהירה עם חמישה ניצחונות מחמישה משחקים בכל המסגרות, אבל 90 דקות מול ארסנל עצרו את הריצה שלה קדימה. התותחנים הגיעו לאולד טראפורד בידיעה שאחרי שתי תוצאות תיקו והפסד, וממעמקי הפרמיירליג, פחות משלוש נקודות ימשיכו את המומנטום השלילי של העונה שבוע אחד יותר מדי. בסופו של דבר, ההיעדרות של תיירי הנרי ורובין ואן פרסי הפצועים לא פגעה ביכולת של ארסנל, והיא חוזרת הביתה מרוצה, ובצדק.

המשחק נפתח בסערה. עמנואל אדבאיור צלל ברחבה בדקה ה-12, וג'ילברטו סילבה קיבל הזדמנות להבקיע מהנקודה הלבנה בפעם השנייה תוך חמישה ימים, משני פנדלים שלא הגיעו לקבוצה. אבל תומאס קוש'צאק לקח את הפינה הנכונה והשאיר את התוצאה מאופסת. דקות ספורות מאוחר יותר השוער הפולני מתח את האיברים והציל נגיחה מקרן, כאשר פול סקולס היה שם כדי לנקות מהקו. ממש לפני המחצית עצר כריסטיאנו רונאלדו על החזה כדור חמישה מטרים מהשער, ושלח בומבה הישר לפניו של יינס להמן המזנק. ששלח באפו את הכדור לקרן.

שער הניצחון הגיע בדקה ה-85. רונאלדו השתעשע בחצי של מנצ'סטר יונייטד, וניסה להעביר את ססק פברגאס בין הרגליים. הקטלוני לא העריך את הבדיחה, חטף את הכדור והחל להתקדם. הוא כמעט איבד את הכדור, אבל זכה בו מחדש, התקרב לרחבה והכניס קטנה לאדבאיור, ששלח רגל ארוכה ארוכה שהשחילה את הכדור מתחת לבטנו של קאושצ'אק. דקה מאוחר יותר להמן הציל שער בטוח מבעיטה של אולה גונאר סולשיאר מתוך הרחבה, והבטיח את הניצחון.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

יתר המשחקים

בלקבורן - מנצ'סטר סיטי 2:4

משחק מרובה שערים ניצחה בלקבורן את מנצ'סטר סיטי בתוצאה 2:4. שער עצמי דקה ה-18 של סינקלר העניק יתרון ראשון לרוברס . שער של בארטון, קשרה של הסיטי,השווה את התוצאה בדקה ה-39. בעיטה חזקה של פדרסן לפינה השמאלית של הסיטי העלתה את בלקבורן עלתה ליתרון 1:2 בדקה ה-44 אך המקומיים לא שמחו יותר מדי משום שדקה אחר-כך אוייג'ר כבש שער עצמי והמחצית הסתיימה בשוויון 2:2.

המחצית השניה התנהלה בשליטה של בלקבורן ושער של מקארתי (דקה ה-66) וגאלאגר (דקה 89) הקנו נצחון ראשון לרוברס העונה.

טוטנהאם - פולהאם 0:0

אכזבה קשה מהתרנגולים, ששוב לא הצליחו להפיק מעצמם שמץ מהפוטנציאל הגלום בה, כשאיבדו שתי נקודות יקרות בבית מול יריבה לונדונית אחרת.

עדכון ראשון: 17.9.06, 11:05
עדכון אחרון: 17.9.06, 19:22

  • עוד באותו נושא:
  • ניוקאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully