וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה מושלמת, סכנין נצמדת

יואב ויכסלפיש

16.9.2006 / 16:49

לאומית: קבוצתו של בן שמעון השיגה ניצחון שלישי רצוף, 0:3 על אחי נצרת. וילנר כבש בדקה ה-90 ב-0:1 של סכנין על נצרת עילית

אחרי שלושה מחזורים בליגה הלאומית שומרת הפועל קרית שמונה על מאזן מושלם וגם על רשת נקייה, ואחרי פעמיים 0:1, התכבדה אתמול(שישי) ב-0:3 על מכבי אחי נצרת. הפועל ירושלים והפועל ב"ש השיגו ניצחונות בכורה, מול הפועל רעננה והפועל אשקלון, בהתאמה.

היום (שבת) לירון וילנר היה הגיבור של בני סכנין, כשכבש בדקה ה-90 את שער הניצחון מול נצרת עילית. הפועל עכו מזנבת בצמרת אחרי ניצחון ביתי 1:2 על רמת השרון.

הפועל ירושלים - הפועל רעננה 0:1

ביום ראשון ירדה ירושלים אל מתחת לקו האדום אחרי הפתחת נקודה בשל עבירה על תקנון הבקרה, אבל במחזור השלישי היא השיגה ניצחון ראשון ומחקה את האפס מעמודת הנקודות שלה.

הקבוצה של אלי כהן, עם אושרי גיטא וגומס מרטינז, הייתה פייבוריטית במשחק הזה, שער בודד של כפיר צוקול (75) הכריע את המשחק לטובתה של הקבוצה מהבירה.

הפועל קרית שמונה - מכבי אחי נצרת 0:3

קרית שמונה בודדה, כאמור, בפסגה, עם 9 נקודות, והפעם אף אחד כבר לא יכול לבוא אליה בטענות בכל הקשור למאזן הבקעות. צמד של רם סטי (35 ו-60), ושער שלישי של אופיר חלווני (84) סידר לחבר'ה מנצרת תבוסה 3:0 שנייה בשלושה משחקים.

הפועל באר שבע - הפועל אשקלון 0:2

עננה גדולה ריחפה השבוע מעל הפועל באר שבע, 0 שערי ליגה ונקודה בודדת, אבל לדרבי (הנגב) חוקים משלו, ושני שערים של ג'ורג' דטארו (34) ושרון עמר (53, פנדל) העניקו לבאר שבעים מעט אוויר לנשימה. אם האשקלונים חלמו על חזרה מפיגור בן שני שערים, הגיעה ההרחקה של אייל שן בדקה ה-76 והוציאה להם את כל הרוח מהמפרשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

נצרת עילית - בני סכנין 1:0

נצרת עילית הייתה קרובה ל-0:0 השלישי הרצוף שלה מפתיחת העונה, אבל אז הגיע לירון וילנר ועשה צדק. סכנין שלטה במשחק, הייתה טובה בהרבה והגיעה להמון מצבים, אבל רק בדקה ה-91 זה נכנס. וילנר השתלט על כדור בתוך הרחבה ובעט חזק למרכז השער, כדור שעבר בין רגליו של שגיא שטראוס. הקבוצה של גיא לוי עדיין בלי שער זכות.

הפועל עכו - רמת השרון 1:2

הפועל עכו המשיכה לצבור נקודות עם ניצחון שני רצוף. רמת השרון, שניצחה במחזור הראשון והוליכה את הליגה בתומו, ספגה לראשונה. וואהב ברכאת (23) והאדק מ'בה (51) הוליכו את קבוצתו של מומי זעפרן ל-0:2, אור אוסטוינד צימק בדקה ה-63.

הפועל חיפה - בני לוד 1:0

שער אחד של מוראד אבוענזה בדקה ה-43 הקנה נצחון ראשון לעולה החדשה הפועל בני לוד. חיפה ניסתה להשוות את התוצאה במחצית השנייה אך ללא הצלחה וקבוצתו של מאמן בני-לוד, יעקב הלל, שמרה על שער היתרון (השער הראשון אותו כבשה העונה) שהפך לשער נצחון. הפועל חיפה שהובסה בשבוע שעבר 3:0 באשקלון, רושמת הפסד ביתי ראשון העונה. הקבוצה מהכרמל עם 3 נק' בלבד מ-9 נק' אפשריות. בשבוע הבא תתארח חיפה בנצרת מול מכבי המקומית למפגש תחתית. הפועל בני-לוד תארח את הפועל ב"ש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully