וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א, קבוצת תחתית. בלאומית

שגיא ניר

12.9.2006 / 13:55

האימפריה השוקעת התקשתה בגיוס שחקנים במועד האחרון להעברות. הפועל רמת השרון התפרקה, באיגוד מחפשים את הקבוצה ה-14

היום (שלישי) בצהריים היה המועד האחרון להעברות בליגה הלאומית, ללא הפתעות מיוחדות. במוקד: עוד קבוצת חלומות של מיקי דורסמן בחולון, המשך ההתרסקות של הפועל תל אביב, וניסיון שלא צלח להחיות ברגע האחרון את הפועל רמת השרון, שלא תשחק העונה בליגה, שפחות מחודש לפתיחת העונה עדיין מחפשת את הקבוצה ה-14.

הפועל תל אביב דממה במהלך הקיץ, כשהמועד האחרון לרישום לליגת העל שלח אותה לליגה הלאומית. גורמים בקבוצה ניסו, לשווא, לצרף כמה מהשמות המוכרים יותר בלאומית, אך הקבוצה תסתפק בשלד ישראלי שיחוזק בתום בסרגליק, עידו בלכר, יוטב קוסטיקה וענר לברון. בקבוצה נשארו יפתח בוכמן, רועי ניצן וערן יצחק.

מיקי דורסמן, שעזב במהלך הקיץ את הפועל חולון שויתרה בשל כך על המקום בליגת העל, חזר כידוע לחולון, ושוב בנה קבוצת כוכבים שאמורה לסיים את הליגה גם העונה במקום הראשון. ירון להט, יוסי דדון, דודו אסרף, תומר אטלס וניב ברקוביץ' הצטרפו.

ברמת השרון, אותה אמור היה לנהל ולאמן מיקי דורסמן עד שהחליט לחזור לחולון, חברו בימים האחרונים קבוצה של הורים לשחקנים במחלקת הנוער בניסיון לצרף ברגע האחרון שחקנים שיאפשרו הופעה של הקבוצה בלאומית. רפי פלוצקי, יוני שחר ואושרי אלמוזנינו הגיעו כבר לסיכום עקרוני, אבל הלילה נפל הרעיון והקבוצה לא תופיע העונה בליגה. מי שתתפוס את מקומה של רמת השרון תהיה מכבי שוהם או הפועל אילת מהליגה הארצית מחוז דרום.

העולה החדשה הפועל באר שבע צירפה את אילן ברקוביץ' ואורן בן חמו ששיחקו בעונה שעברה בחולון, ואת קבלן העליות, שדווקא ירד ליגה בעונה שעברה עם בנימינה, טיק רוג'רס. אנדרי זלינבבא הצטרף למכבי הוד השרון של עמי נאווי, אשדוד החזירה את אור בן גורן וצירפה את טל דן וליאור שגב.

בית"ר בנימינה והפועל גבעתיים, שירדו בעונה שעברה לליגה הארצית, ישחקו גם העונה בלאומית במקום מכבי ראש העין ומכבי פתח תקווה שתשחקנה בארצית. עונת המשחקים בליגה הלאומית תיפתח ב-3 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully