וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בכורה מוצלחת לסכנין בדוחא

9.9.2006 / 17:05

ניצחה את הפועל ירושלים 2:3 במשחק הראשון אותו אירחה העונה. באר שבע הפסידה ברעננה 2:0, אחי נצרת ניצחה את הפועל עכו 0:2

היורדת, שפתחה את העונה בתיקו 0:0 בבאר שבע, אירחה את המשחק הראשון בתולדות איצטדיון "דוחא" בליגה הלאומית. מולה התייצבה הפועל ירושלים, גם היא לאחר 0:0 במחזור הראשון והפסד 2:0 בגביע הטוטו ביום שישי שעבר לאחי נצרת.

אם היה אפשר כל קבוצה היתה לוקחת שלוש נקודות על מחצית, סכנין על הראשונה, ירושלים על השנייה. אולם מאחר ושיטת חלוקת הנקודות עובדת קצת אחרת, סכנין יצאה עם כל הקופה, וניצחון בכורה בלאומית.

אוהד קדוסי העלה כבר בדקה ה-3 את המקומיים ליתרון ואותת לקראת מה שמצפה לנו במחצית הראשונה. סכנין, ששטפה את המגרש וסיכנה לא פעם את שער ירושלים, הגדילה את התוצאה כשבני חדד (10) עשה את ה-0:2. דקה לסוף המחצית עומאר סאני שם את השלישי, והקבוצות ירדו להפסקה לעשות חושבים.

המקומיים הורידו הילוך ואיפשרו לאורחים מירושלים לחזור למשחק. יהודה גאנאשווילי (60) ושי אהרון (71), שכבר ניתן לכנותו "הוותיק", צימקו, אבל לא הצליחו לקחת נקודות.

במשחק השני היום, השיגה אחי נצרת ניצחון בכורה העונה עם 0:2 על הפועל עכו. יניב אברג'יל כבש את הראשון בדקה ה-18, חמודי כיאל סגר עניין בדקה ה-73.

בנגב התחילו להזיע

אתמול (שישי) התקיימו בליגה הלאומית, שחודשה אחרי פגרת הנבחרת, שלושה משחקים במסגרת המחזור השני.

במוקד המחזור יצאה הפועל באר שבע למשחק חוץ לא קל ברעננה נגד הפועל המקומית. הבאר שבעים, שמינו את גילי לנדאו בקיץ, ממשיכים במגמת ההתדרדרות הנמשכת שנים בנגב, לאחר הפסד 0:2. בהפסקת המחצית נרשמה תקרית לא נעימה כשלנדאו, הידוע בטמפרנט שלו, התווכח עם אוהדי קבוצתו, שקיללו אותו.

לאחר תיקו אפס במחזור הראשון, ניסתה הפועל באר שבע להשיג נקודות ראשונות. רעננה, שנחלה הפסד במחזור הפתיחה, קיוותה גם היא להשיג נקודות ראשונות בבית. 27 דקות לאחר הפתיחה, אותתו המקומיים על כוונותיהם, כשגומז מרטינז כבש את הראשון. בדקה ה-38 טרף אטטי ניקודזה, חלוץ הרכש הגרוזיני של ב"ש, את הקלפים לאחר שהורחק. שש דקות בתוך המחצית השנייה כבש גומז שער שני וסידר למקומיים ניצחון מצוין.


הפועל בני לוד - הפועל קרית שמונה 1:0

המארחים, שעלו בשנה שעברה מהליגה הארצית, הפסידו במחזור הפתיחה. היום הם אירחו את קרית שמונה, המונהגת על ידי רן בן שמעון ומקווה סוף סוף להעפיל לליגה הבכירה אחרי מספר ניסיונות כושלים. קרית שמונה שניצחה במחזור הפתיחה, המשיכה בשלה אחרי שרם סטי כבש את שער הניצחון כבר בדקה ה-10. נביל נאסר, מקרית שמונה, הורחק בדקה ה-41, אך ההרחקה לא הרסה לקרית שמונה נסיעה שמחה לצפון.


הפועל אשקלון - הפועל חיפה 0:3

המקומיים לא התחשבו באורחיהם מהצפון וירו שלישייה לשערם. אייל שן, אקס מכבי ת"א, כבש שני שערים (18 ו-66), חנן אלקיים השלים בדקה ה-87. בין לבין, קיבלו האורחים בסוף המחצית הראשונה פנדל, אך אלירן חודידה החטיא.

יתר משחקי המחזור ישוחקו ביום שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully