וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל הלמה בארגנטינה

3.9.2006 / 20:06

צמד של אלאנו ועוד אחד גדול של קאקה העניקו לברזיל 0:3 מתוק על היריבה השנואה. ניצחון בכורה לדונגה, באסילה יחכה לפעם הבאה

עכשיו נזכרים? חודשיים אחרי סיום המונדיאל, ופתאום ברזיל נזכרת להציג יכולת של אלופת עולם (לחצו על הקישור למטה כדי לראות את השערים). הנבחרת של דונגה הצליחה לגבור היום (ראשון) באיצטדיון האמירויות בלונדון 0:3 על ארגנטינה במה שמוגדר כ"משחק ידידות", אבל ככל שמדובר בהתמודדות ישירה ברזיל וארגנטינה, ידוע כבר שאין הרבה ידידות באוויר.

שתי הנבחרות יצאו לדרך חדשה אחרי הגביע העולמי, עם שני מאמנים חדשים. דונגה הברזילאי החל את הקדנציה שלו עם 1:1 מאכזב מול נורבגיה, שהעלה חשש בקרב הברזילאים כאילו עומדת להיות להם נבחרת אפורה כמו הסגנון של המאמן שלה בתקופה ששיחק. היום הם קצת נרגעו. כבר בדקה השלישית אלאנו קיבל מסירה מצוינת מרוביניו, וכבש ממרחק קצר כדי להעלות את ברזיל ליתרון ראשון. אלאנו, שמשחק בשחטיור דינייצק האוקראינית ואמור להיות חלק מהמהפכה של דונגה, הוסיף את השני שלו בדקה ה-67 בעוד שער מצוין. הדובדבן הגיע בדקה ה-89. קאקה, שנכנס כמחליף, דהר לאורך 70 מטר, ניער מעליו כל ארגנטינאי שהתקרב אליו, ומול אבונדסיירי לא התבלבל וקבע 0:3 מתוק.

אצל ארגנטינה מצב הרוח מדוכדך יותר. התכולים-לבנים הגיעו לכמה הזדמנויות נוחות והיו קרובים להשוות את התוצאה, אבל החמיצו. היה זה משחקו הראשון של המאמן אלפיו באסילה, שהצהיר אמש כי הוא מקווה לפתוח את הקדנציה שלו עם 0:4. אכן, זה כמעט נגמר 0:4.

הרכבי הקבוצות:
ברזיל: גומס, סיסיניו (דאגלס מאיקון, 66), לוסיו, ז'ואן, אדמילסון, ג'ילברטו, אלאנו (ז'וליו בפטיסטה, 72), ג'ילברטו סילבה, פרד (ואגנר לאב, 80), רוביניו (רפאל סוביס, 89), דניאל קרבאליו (קאקה, 59).

ארגנטינה: רוברטו אבונדסיארי, פבריסיו קולוצ'יני, קלמנטה רודריגז (רוברט סמואל, 46), פבלו זבלטה, גבריאל מיליטו, חאבייר מסצ'ראנו (לאנדרו סומוזה, 46), לואיס גונזאלס, חואן רומן ריקלמה, דניאל בילוס (פוצ'ו אינסואה, 72), קרליטו טבז (סרחיו אגוארו, 66), ליאונל מסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully