וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשיים באיחוד בקרית גת

יואב ויכסלפיש

3.9.2006 / 14:26

בעירייה גאים להציג את הקבוצה המאוחדת בליגה א', אבל במכבי ובבית"ר טוענים שהכל דיבורים. גם לבית"ר אשקלון יש טענות

מכבי קרית גת רשמה עונה היסטורית בליגת העל ב- 2001/02 ונעלמה כלעומת שבאה. אז מה היה לנו שם? בעיקר סכסוך מתוקשר בין חבר ההנהלה בני חסון מהמינימרקט המפורסם למאמן גיל לנדאו. הסכסוך כלל אקט בלתי שגרתי של החלפת המנעולים במקלחת ולנדאו המשיך לאחר הירידה לללאומית בקריירת האימון השנויה במחלוקת שלו. בצד הזכות נרשמו ניצחון חוץ 0:4 מדהים על מכבי חיפה, וכן בחירת זרים נכונה עם אדריאן דן גמאן, סטניסלב דוברובין ואנדרס פרוחננקובס.

מאז זרמו הרבה מים עכורים בנחל לכיש והקבוצה הידרדרה עד ליגה א'. היא עמדה על סף פירוק ונקנתה ע"י עופר אלקבץ, אחיו של כדורגלן העבר והמאמן ראובן אלקבץ. בעירייה החליטו לעשות מעשה ולהקים קבוצה עירונית עם 15 חברי הנהלה, 5 ממכבי, 5 מבית"ר (ליגה א') ו-5 מהעירייה. הודעות לתקשורת כבר נמסרו, אבל מתברר שמדובר בעיקר בדיבורים.

שמעון בוזגלו, יו"ר בית"ר: "לא שמעתי על האיחוד, בינתיים רק מדברים עליו. אין לי מושג מי מיועד להנהלה החדשה, אם וכאשר".
עופר אלקבץ: "בעירייה חושבים שהם יודעים מה לעשות. אני הצלתי את הקבוצה הזו. אנחנו בינתיים מתכוננים לליגה עם המאמן יוסי גורדנה והסגל שלנו".

עניין נוסף שמעיב על חגיגת האיחוד ההיסטורי הוא הצורך במציאת מחליפה לבית"ר בליגה א' (דרום). בבית"ר סיכמו על מכירת הזכויות למכבי קרית מלאכי, אבל יו"ר בית"ר אשקלון, ציון וטורי, טוען שהזכויות הובטחו לקבוצתו בעל פה ומאיים לפנות להתאחדות כדי לטרפד את המהלך.

וטורי: "בפגישה עם בוזגלו סוכם על איחוד והעברת כספים כדי שהקבוצה תשחק באשקלון. ג'קי זריהן ויוסי פרטוק מההנהלה שלנו היו אמורים להיפגש עם בוזגלו בהתאחדות. הרימו לו טלפון ופתאום הפגישה בוטלה כי הם סגרו עם קרית מלאכי. אנחנו עדיין שוקלים מה לעשות". בוזגלו מכחיש את הסיכום.

רכז רישום הליגות, פיני קינן: "עד סוף החודש עשוי להתקיים דיון בבית הדין ואז נדע מה קורה. כרגע בית"ר קרית גת לא נרשמה לליגה א'". אלקבץ: "ממילא לבית"ר אין יכולת להעמיד קבוצה. הם רוצים לרקוד על שתי החתונות, להתאחד איתנו ולהרוויח ממכירת הזכות לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully