וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייקארד העיף את רונאלדיניו

29.8.2006 / 17:30

מקור בברצלונה טוען שהברזילאי לא היה פצוע כפי שנטען, והוענש. בינתיים מכחיש הכוכב טענות על "אדישות למצב במזרח התיכון"

למרות הדיווחים על פציעה שמנעה מרונאלדיניו מלשחק במדי ברצלונה מול סלטה ויגו (2:3 לבארסה), במחזור הפתיחה של הליגה הספרדית אתמול (שני), היום נרמז ב"סאן" האנגלי שהכוכב הברזילאי הושאר מחוץ לסגל כחלק ממדיניות המועדון. עוד נטען שכותצאה מכך, יחסיו עם מאמן הקבוצה, פרנק רייקארד, התערערו.

העיתון האנגלי טען שרונאלדיניו לא הגיע לאימון ביום שבת האחרון, כשמדיניות הקבוצה היא שמי שלא מתאמן 48 שעות לפני משחק, מושאר מחוץ לסגל. מקור בקבוצה הקטאלונית טען בפני ה"סאן" כי הברזילאי הוענש והוסיף: "פרנק רייקארד רצה להראות שהחוקים נוגעים לכולם, גם לכוכבים הגדולים ביותר. היחסים בחדר ההלבשה לא טובים כרגע".

לאור הדיווחים, כבר החלה באירופה חרושת שמועות על מעבר של רונאלדיניו למילאן או לצ'לסי. אחיו של השחקן, רוברטו אסיס, המשמש גם כאחד מסוכניו לא פסל אפשרות כזו, ואמר: "העברה של רונאלדיניו למילאן היא דבר אפשרי. זה יהיה גדול יותר אפילו ממעבר של רונאלדו לקבוצה האיטלקית". למרות זאת, מועד ההעברות הנוכחי באירופה יסתיים בעוד יומיים, ולכן קשה לראות אפשרות כזו מתרחשת בתקופה הקרובה.

בלי קשר לבלאגן בברצלונה, רונאלדינו סבל מכאב ראש אחר ביממה האחרונה והיום נאלץ להכחיש טענות של עיתון במרוקו, על כך שהפגין אדישות לסבלם של ילדים לבנונים במלחמה. העיתון טען כי הברזילאי הפגין אדישות והתייחס בשיוויון נפש למותם של ילדים לבנונים, כשנשאל על המלחמה.

הכוכב הברזילאי הגיב בזעם לטענות, והוציא הצהרה רשמית שפורסמה באתר הרשמי של ברצלונה ובה נאמר: "זה שקרי ומרושע לרמוז שמוות של ילדים לא מפריע לי. תמיד תמכתי בזכויותיהם של ילדים". הברזילאי הוסיף וטען שמעולם לא נשאל על המלחמה במזרח התיכון: "אף אחד לא ביקש ממני לדבר על המצב, ולא דנתי בו עם איש".

מאניש עובר לאתלטיקו מדריד

אתלטיקו מדריד תחתים את קשר נבחרת פורטוגל, מאניש, שנבחר לנבחרת המונדיאל האחרון. אתלטיקו הודיעה באתרה הרשמי כי השחקן יוצג ביום רביעי, אחרי שהושג איתו סיכום על חוזה ל-3 השנים הקרובות.

מאניש שייך לדינמו מוסקבה, ובחצי השנה האחרונה היה מושאל לצ'לסי. באתלטיקו הוא יחבור לקושטיניה וליורקאס סייטרידיס, שעברו עמו מפורטו לדינמו. הקולצ'יונרוס ישלמו לקבוצה הרוסית סכום שינוע סביב 9 מיליון יורו.

* קשרה ההתקפי של דורטמונד ונבחרת גרמניה, דייויד אודונקור, עבר לבטיס. אודונקור משחק באותו תפקיד של חואקין, שנמכר לולנסיה, ויחליף אותו בצד ימין של הקישור הירוק-לבן.

* ריאל מדריד תנסה להשלים ביומיים שנותרו עד תום מועד ההעברות, את העברתו של המגן-בלם הצרפתי מיובנטוס, ג'ונתן זבינה, לשורותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully