וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכונה בקנה מידה לאומי

יניב בן חקון וחביב בן דוד

27.8.2006 / 7:54

איזו קומבינה ניסה ויקטור יונה לעשות ולא הצליח, למה לא נכנס קהל בטדי ומדוע האוהדים שראו את באר שבע מול סכנין התבלבלו?

אחח, איזו פתיחה סידרה הפועל ירושלים לאוהדיה. כ-500 מהם הגיעו אתמול (שבת) בערב לאיצטדיון טדי, רכשו כרטיסים וניסו להיכנס אבל אז גילו איצטדיון נעול. זה לא כל כך נעים לראות מגרש סגור, בטח אחרי שקנית כרטיס.

הסיבה לכך משעשעת ביותר. ביום שישי הודיעה חברת האבטחה כי אין בכוונתה להגיע למשחק. יו"ר הפועל ירושלים, ויקטור יונה, חיפש אלטרנטיבה זולה וגם מצא - יונה הקפיץ כוח מצומצם של חברת האבטחה "צרבר" וחיזק אותם בקרובי משפחתו שלבשו ווסטים של מאבטחים. אתמול כשהגיע כוח המשטרה למקום הוא גילה כי לחברת האבטחה אין אישור מתאים מההתאחדות וגם הבת של ויקטור יונה, שעמדה בכניסה עם ווסט אבטחה, לא ממש עברה קורס מתאים.

ואם נתייחס רגע למשחק שהיה בטדי, אליו הצליחו להיכנס בקושי 20 אוהדים שניצלו כמה קשרים, מתברר שהיה שווה להפסיד אותו. אולי פרט לחמשת אוהדי נצרת עילית, שעשו את כל הדרך מהצפון וחזרו הביתה עם צרור קללות חדשות.

שחקניו של גיא לוי החזיקו יותר בכדור, אבל סיכנו את שערו של יניב ווהבה רק פעמיים. גם ירושלים לא ניצלה את המצבים הבודדים אליהם הגיעה, אחד מהם היה פנדל שהוחמץ על ידי שי אהרון. נגמר 0:0, בחוץ היה הרבה יותר מעניין.

מי נגד מי?

מי שהגיע שלשום לאיצטדיון וסרמיל בבאר שבע בוודאי התקשה להבין מה הוא רואה על הדשא. אחרי כמה דקות ניתן היה להבין כי המשחק די מזכיר כדורגל, אבל מי נגד מי?

קבוצה אחת באדום עם תלבושת של הפועל באר שבע, מהצד השני קבוצה בכחול עם תלבושת של הפועל באר שבע.

יש אפילו הסבר הגיוני לסיפור התלבושות. סכנין הגיעה לווסרמיל באדום, גילתה כי המארחת מתעקשת לשחק באדום ונאלצה לשאול את התלבושת הכחולה ממחסני האפסנאות של הפועל באר שבע.

מאמן הפועל באר שבע, גילי לנדאו, בונה קבוצה חדשה בבירת הנגב. שחקנים ותיקים כמו רמי אליהו, אורן סגרון וסתיו אלימלך פינו את הדרך לצעירים זוהר חוגג אלירן אפריאט ויניב איפרגן, שפתחו בהרכב. גם שני הזרים, אקקי מיקוצדזה וסקלי טוטו, עושים רושם כאיכותיים יותר מאלה שלא פגעו בעונה שעברה.

החום הכבד כנראה עשה את שלו ובאר שבע לא ניצלה את שלוש ההזדמנויות שקיבלה במהלך המשחק. מיקוצדזה, שניצב שלוש פעמים מול מאיר כהן, לא מצא את השער.

"היו נסיבות מקלות, הסביר לנדאו, "משחק תחילת עונה טיפוסי ובעיקר חום כבד מאוד, שלא איפשר לשתי הקבוצות לפתח משחק. אנחנו צריכים להיות מדוייקים יותר ליד השער ולכן אני פועל לצרף חלוץ מטרה זר".

סכנין המשיכה את היכולת הירודה מהעונה שעברה - משחק משעמם ואנמי, שהניב הזדמנות אחרת בדקה ה-84, כשעומר סאני בעט מקרוב וכמעט הצליח להכניע את אסי רחמים.

"באנו לכאן כדי לנצח אבל לא הגיע לנו", הודה בסיום מאמן סכנין, אלישע לוי.

יו"ר הפועל באר שבע, אלי זינו, עזב את האיצטדיון לפני המשחק לאחר שהתבשר על פטירת אביו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully