וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"במשחק הבא ניראה אחרת"

26.8.2006 / 19:30

רוני לוי לוקח אחריות על ה-3:1 של חיפה בנתניה: "יהיה קשה לחבר את השחקנים, אבל זה תפקידי". יאמר באופוריה: "לברקוביץ' חלק בניצחון"

מכבי חיפה החלה הערב (שבת) את מסעה לעבר אליפות ישראלית נוספת, אבל אם לשפוט על פי המשחק היום, זה יהיה לה קשה הרבה יותר.

חיפה הגיעה לקופסה בנתניה והפסידה ליריבה עיקשת וחזקה 3:1. אובודו אוקוצ'ה הבריק עם צמד (2, 60) ואיתי שכטר הפעלתן הוסיף אחד (40). ספק אם השער המצמק של רוברטו קולאוטי (90) המתיק את ההפסד החיפאי.

זוכרים את אלי גוטמן בצהוב שחור בפעם האחרונה? אז, בבית"ר ירושלים, הקהל עשה לו את המוות למרות מאבק בצמרת. היום חזר גוטמן לישראל ולאותו הצבע, ויחד איתו הכדורגל החכם והסבלני שלו. הכדורגל הכל כך נכון, שהביא להפועל חיפה אליפות היסטורית.

הרבה קבוצות ישראליות שהיו יורדות למחצית ביתרון מול הקבוצה שערערה את הבטחון של ליברפול, היו עולות למחצית השנייה ומחכות שהיריבה החזקה תחזור לעצמה ותשווה. לא נתניה, לא הקבוצה המחושבת של אלי גוטמן. נתניה התכוננה היטב למשחק, ותיסכלה את רוני לוי כמו גם את חניכיו. התוצאה לא משקפת את הבדלי הרמות שהיו על המגרש, אבל הקבוצה הנתנייתית ידעה לעקוץ, להרדים, ושוב לעקוץ.

דניאל יאמר ישב ביציע ונראה מרוצה. אם יאמר מחפש תוצאות נטו, היום הוא קיבל סנונית ראשונה. בהנחה שלבוס הגרמני לא תהיה דרישה לכדורגל מבריק במשך 90 דקות, הזוגיות שלו עם הקבוצה ועם מאמנו החדש מבשרת טובות.

חיפה לעומת זאת, שגרפה את כל המחמאות אחרי התצוגה הכפולה מול ליברפול, לא צלחה היטב את המעבר מהטופ האירופאי, ללחות הארץ ישראלית ,ולדשא הגבשושי בעיר היהלומים. כשבכרמל ימצאו בעל בית במקומו של עידן טל, וכשיניב קטן יתעורר מהתנומה שלו, מכבי חיפה תהיה הקבוצה הטובה בישראל. בינתיים נתניה הצליחה לתפוס אותה ברגע נדיר.

במחזור הבא מכבי חיפה העצבנית פוגשת את מ.ס אשדוד בבית, בעוד נתניה המאושרת, שמחפשת מומנטום, יוצאת למשחק חוץ מול הפועל פ"ת המפוררת. קבוצות הליגה האחרות בודאי שמחות על כך שאלו לא הן.

מחצית ראשונה

דקה 2: גול! אבודו אוקוצ'ה עשה סלאלום בין שחקני חיפה, וכבש בבעיטה חזקה. 0:1 לנתניה.

דקה 7: רוברטו קולאוטי נכנס לרחבה, חלף על פני לירן שטראובר, אבל בעט מזוית קשה לרוחב השער.

דקה 19: נתניה יצאה למתפרצת, אוקוצ'ה הכין לפיטו שעמד אלכסונית מהשער, אבל הרומני בעט מכ-12 מטר ישר לידיים של דוידוביץ'.

דקה 24: שוב אוקוצ'ה, הפעם בצד השני. רפאל אולארה נגח כדור קרן לעבר שער נתניה, הניגרי הציל מהקו.

דקה 27: אייל משומר עבר שני שחקנים, ומ-18 מטר בעט ברגל שמאל מעל המשקוף.

דקה 35: פיטו וזיתוני ביצעו תרגיל בבעיטה חופשית, בסופו הפציץ הרומני, אבל דוידוביץ' הדף מעל המשקוף.

דקה 41: גול! איתי שכטר עצר כדור על החזה, עשה סיבוב על אולארה, ובעט ברגל שמאל לפינה. 0:2 לנתניה.

דקה 42: הזדמנות לשכטר לכבוש שער נוסף. החלוץ לכיוון הרחבה החשופה של חיפה, אבל הפעם דוידוביץ' הדף את הנסיון שלו.

מחצית שנייה

דקה 49: קולאוטי הוריד כדור לקטן, שמהאויר הפציץ את המשקוף.

דקה 57: איתי שכטר קיבל כדור שפל מהראש של אופיר חיים, ובעט שטוח החוצה.

דקה 60: גול! אופיר חיים מסר לאוקוצ'ה, שהשתלט על כדור עם החזה, והקפיץ מעל דוידוביץ' שיצא לעברו, פנימה. 0:3 לנתניה.

דקה 66: גוסטבו בוקולי עבר שחקן ובעט חזק, אבל שטראובר הדף לקרן.

דקה 80: ארביטמן הסיט לקולאוטי, שבעט מתוך הרחבה מעל המשקוף.

דקה 90: גול! בוקולי הרים לרחבה, קולאוטי הקדים את סטרול ומרין, ונגח פנימה. 1:3 לנתניה.

מכבי נתניה: לירן שטראובר, אורי אוזן, אבי סטרול, לואיס מרין, דדי בן דיין, אמיר טגה, אורן זיתוני (אבישי ז'אנו 78), אובודו אוקוצ'ה, אדריאן פיטו (שי בירוק 58), איתי שכטר (ג'ף טוטואנה 62), אופיר חיים

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ, אייל משומר, אלון חרזי, רפאל אולארה (דקל קינן 46), חיים מגרלשוילי, חבייאר דירסאו, גוסטבו בוקולי, מאור מליקסון (שלומי ארביטמן 55), אלן מסודי (אנדרסון 66), יניב קטן, רוברטו קולאוטי

יאמר: "לברקוביץ' חלק בניצחון"

אלי גוטמן היה מאושר בסוף המשחק: "אי אפשר להאמין. אנחנו מתכננים ויש מישהו למעלה שמתכנן דברים משלו. מי היה מאמין אם הייתי אומר לפני חודשיים שאני אהיה מאמן נתניה ואנצח את חיפה במחזור הפתיחה. נבנה פה משהו יפה על ידי דניאל יאמר ואייל ברקוביץ' והם רתמו אותי למשימה. בואו לא נצא מפרופורציות. האמנתי שאפשר לנצח ושידרתי את זה לשחקנים. הגענו למצבים יפים, בסוף מטבע הדברים הלכנו אחורה וספגנו שער. לעיתים מאמן צריך לדעת מתי לשתוק ומתי לצעוק. אנחנו בתהליך של חיבור ואני צריך לכוון ולעזור מהקו".

לגבי שחקנים חדשים אמר גוטמן כי כעת זה לא הזמן: "אני אשב עם יאמר ונראה לגבי שחקנים. לגבי טל בנין דיברתי עם סוכנו אבל הבנתי שיש לו אופציה אחרת".

דניאל יאמר, בעלי מכבי נתניה אמר בסיום המשחק: "אני מאוד גאה כי לא האמינו בנו לקראת המשחק הזה. אני חייב להודות לאייל ברקוביץ', יש לו חלק גדול, והוא עשה עבודה נהדרת בבניית הקבוצה. אנחנו עדיין חברים, אבל כאן מדובר בעסקים. אני חושב שקשה לחזות מה נראה העונה. יש לנו קבוצה חדשה ואי אפשר לדעת מה יהיה".

איתי שכטר: "היה משחק מצוין של מכבי נתניה. היה לנו משחק טוב, ופתחנו טוב את העונה. חיכיתי הרבה זמן שיהיה קהל שידחף אותי. אסור להרים את הראש יותר מדי, וצריך לחשוב לקראת המשחק הבא".

רוני לוי, המאמן המפסיד הסביר: "ספגנו שער מהיר מאוד, בהתקפה הראשונה הם עשו גול. רצינו לחזור למשחק והיו לנו הרבה הזדמנויות, אבל היינו חשופים למתפרצות וספגנו בהם. רדפנו אחריהם והמשחק לא התפתח כפי שרצינו. דקל קינן היה פצוע מהמשחק נגד ליברפול והוא בקושי התאמן במהלך השבוע וכך גם אנדרסון. למרות זאת, שני חילופים לא אמורים להשפיע על הקבוצה".

לוי הוסיף: "לצערי אין רצף של ליגה. המשחק הבא יהיה רק בעוד שבועיים והשחקנים לא יעמדו לרשותי בגלל הנבחרת, אבל זה המזל שלנו לטוב ולרע. השחקנים יחזרו יומיים לפני המשחק ויהיה קשה לחבר אותם אך זהו תפקידי. את האליפויות הקודמות לא לקחנו מתחילת העונה. עשינו את זה לכל אורך העונה. לא כך רצינו להתחיל את הליגה אבל חיפה היא קבוצה חזקה ובמשחק הבא נראה חיפה אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully