וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עפולה/גלבוע מתקרבת לליגת העל

שגיא ניר

21.8.2006 / 22:07

בתום פגישה עם ראשי המועצות המקומיות, הודיעה פינאליסטית הלאומית כי היא נענית להצעת מנהלת הליגה. דני פרנקו סיכם בקבוצה

פינאליסטית הלאומית בעונה שעברה, הפועל עפולה/גלבוע, עשויה לשחק בעונה הקרובה בליגת העל במידה והפועל תל אביב תוותר על מקומה בה. בעקבות פניית מנהלת הליגה להנהלת הקבוצה, שביקשה ממנה להתחיל את ההיערכות לליגת העל, קיימה הערב (שני) הנהלת הקבוצה ישיבה עם ראשי המועצות התומכות בה, כשבסיום הוסמך היו"ר ירון אוחיון להודיע למנהלת הליגה כי המועדון יעמוד בתנאי התקציב של ליגת העל.

בישיבה הציג אוחיון בפני ראשי המועצות המקומיות, אבי אלקבץ מעפולה ודני עטר ממועצה איזורית גלבוע, את המשמעויות הכספיות הכרוכות בהעמדת קבוצה מליגת העל, ואלו הודיעו לו כי הם מקבלים על עצמם את הדרישות הכספיות הכרוכות במהלך. אוחיון הודיע הערב ליו"ר מנהלת הליגה, אבנר קופל, על ההחלטה וציין כי במידה ותשובתה הסופית של המנהלת תהיה חיובית, המועדון מצפה לקבלה בהקדם האפשרי כדי שהקבוצה תוכל להתכונן כראוי לליגה.

עפולה/גלבוע, שנוצחה בגמר הפלייאוף של העונה שעברה 3:1 אחרי סדרת פלייאוף מרתקת מול הפועל חולון, איבדה במהלך הקיץ את מגדל העמק, שפרשה מהאיחוד שהוקם רק בתחילת העונה שעברה. בקבוצה חתומים הזר ג'רמין הול, יוסי דדון, גוני יזרעאלי ושירן ראובן, ולאחר עזיבתו של המאמן אבנר יאור לריטאס וילנה, הגיעה ההנהלה לסיכום עם מאמן נבחרת הקאדטים, דני פרנקו, שאמור היה לאמן אותה בליגה הלאומית. במידה והקבוצה תשחק בסופו של דבר בליגת העל, יתכן וחפשו שם מאמן מנוסה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully