וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיארה החליף את דיארה

21.8.2006 / 13:24

ליון איבדה את מחמאדו דיארה לריאל, ובתגובה רכשה את אלו דיארה מלאנס. טרזגה וקאמרונסי על הכוונת, יובה רוצה את בומסונג

ליון, שאיבדה לפני מספר ימים את מחמדו דיארה לריאל מדריד, החתימה לו היום מחליף. עוד דיארה, עוד קשר אחורי. אלופת צרפת שילמה כ-7 מיליון יורו עבור אלו דיארה, קשר נבחרת צרפת לאנס, ואחרי ספקולציות לפיהן הוא יגיע או אליה או לרומא, נשאר הקשר בן ה-25 בארץ הטריקולור וחתם ל-4 עונות בליון. דיארה נחשב לאחד מהשחקנים המבטיחים בצרפת, וכבר צבר 11 הופעות בינלאומיות.

בנוסף, ליון תגיש בקרוב ליובנטוס הצעה כספית על שחקניה דויד טרזגה ומאורו קמורנסי, כך לפי דיווחים בצרפת. נשיא ליון מוכן להשקיע כ-21 מיליון יורו בעסקה, וזאת לאחר שלקופת המועדון נכנסה כמות נכבדה של מזומנים אחרי מכירתו של דיארה לריאל מדריד.

ההגנה של יובנטוס צריכה שיקום

יובנטוס כבר הודיעה כי לא תשחרר יותר שחקנים אחרי הנטישה הגדולה בעקבות הירידה לליגה השנייה, אבל הצרפתים נשמעים נחושים בכוונתם להתחזק.

עתידו של טרזגה בטורינו עדיין אינו ודאי, והחלוץ הצרפתי רוצה שיובה תאריך לו את החוזה עד ל-2010 עם משכורת של 4.2 מיליון לשנה. לקמורנסי, מנגד, יש הצעה מוולנסיה והאיטלקי יליד ארגנטינה כבר הודיע כי הוא אינו מעוניין לשחק בליגה השנייה. המנהל המקצועי של יובנטוס מרגיע: "אני מדבר איתו כל יום, הוא יישאר".

מאחר שמסתמן כי ג'ונתן זבינה יושאל לשנה אחת מיובנטוס לפיורנטינה, ולאחר שהגברת הזקנה איבדה גם את הבלמים טוראם וקנבארו ואת המגן זמברוטה, למאמן דידייה דשאמפ צפויות להיווצר בעיות קשות בהגנה. כתחליף יובנטוס צפויה לצרף לשורותיה את בלמה של ניוקאסל, ג'אן אלן בומסונג. יובה מוכנה 2.5 מיליון ליש"ט עבור הבלם בן ה-26, ששיחק בעבר גם באוקזר ובגלאזגו ריינג'רס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully