וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל אל ישראל

19.8.2006 / 21:04

נציגינו באי הבריטי פתחו את הפרמיירליג ברגל ימין. בן חיים (0:2 על טוטנהאם), בניון (1:3 על צ'רלטון) וגרנט צמודים בצמרת

הפרמיירליג יצאה היום (שבת) לדרך עם משחק אליו היו נשואות עיניהם של אנשי מכבי חיפה. ליברפול איכזבה כשסיימה בתיקו 1:1 מול שפילד יונייטד, ויכולת דומה שלה ביום שלישי מול הישראלים יכולה להביא להפתעה גדולה. ארסנל לא הצליחה לנצח את אסטון וילה במשחקה הרשמי הראשון באצטדיונה החדש (1:1), ויוסי בניון התחיל עם משחק גדול שלו וניצחון 1:3 של ווסטהאם על צ'רלטון. טל בן חיים היה שותף לניצחון 0:2 של בולטון מול טוטנהאם היומרנית, וגם אברהם גרנט, מנהלה הטכני של פורטסמות זכה לטעום ניצחון ראשון באנגליה (0:3 על בלקבורן).

שפילד יונייטד - ליברפול 1:1

ליברפול יצאה למשחק חוץ מול שפילד יונייטד, שחזרה לליגה הבכירה אחרי 12 שנים. ליברפול, לה הייתה זו חזרה אחרונה לקראת גומלין ליגת האלופות מול חיפה בקייב השבוע, לא שיכנעה. רפא בניטז הותיר את צ'אבי אלונסו ולואיס גרסיה הספרדים בחוץ, כנראה כדי שינוחו לקראת המפגש מול חיפה, ודירק קויט, שנרכש אתמול מפיינורד לא נכלל בסגל.

ליברפול הייתה עדיפה, אבל לא הבריקה, ולא הרבתה לסכן את שערו של פאדי קני, וכשכן הצליחה, הדף השוער האירי את הנסיונות. בניטז נאלץ לבצע שני חילופים כפויים כבר במהלך המחצית הראשונה, אחרי שג'יימי קארגר וג'ון ארנה ריסה נפצעו, כשהפציעה של האחרון נראית חמורה. אחרי מחצית ראשונה מאופסת עלתה שפילד למגרש בסערה ובתוך פחות מדקה עלתה ל-0:1 משער של רוב הולס. ליברפול החלה ללחוץ, הקבוצה המקומית הסתגרה, ובדקה ה-70 הגיע השוויון. פיל ג'גיאלקה הכשיל את סטיבן ג'רארד ברחבה, ורובי פאולר השווה מהנקודה הלבנה. יותר מזה לא הצליחו חניכיו של רפא בניטז להשיג, וליברפול, שניצחה רק פעם אחת בבראמל ליין ב-10 משחקיה האחרונים שם, לא הצליחה לשפר את הסטטיסטיקה.


ווסטהאם - צ'רלטון 1:3

צ'רלטון, שאיבדה הקיץ את אלן קרבישלי, מאמנה ב-15 השנים האחרונות, עלתה ליתרון בדקה ה-15. דני גאבידון נגע בכדור בידו בתוך הרחבה, ודארן בנט הפך את הפנדל לשער. 11 דקות מאוחר יותר הורחק דג'ימי טראורה בצהוב שני. מהרגע הזה השליטה עברה לשחקניו של אלן פארדיו. עם פתיחת המחצית השנייה הכניס פארדיו את ג'ון פנטסיל להופעת בכורה במדי הפטישים. 7 דקות מאוחר יותר השוותה ווסטהאם. לי בוייר הגביה מימין, בניון הגיע לכדור, שיפשף אותו בראשו, ומשם לרגל של בובי זאמורה שכבש בקלות מתוך רחבת ה-5. ווסטהאם לא פסקה ללחוץ, ובדקה ה-66 השלים זמורה צמד ומהפך, וכבר 1:2 לפטישים. קרלטון קול עשה את ה-1:3 בדקה ה-90, פחות מדקה אחרי שנכנס כמחליף. בניון רשם משחק טוב מאוד, והיה פעיל לאורך כל המשחק. הישראלי גם היה קרוב מספר פעמים לכיבוש אבל נגיחה ובעיטה שלו חלפו סמוך לקורה. פנטסיל לא בלט, אבל שיחק היטב.


בולטון - טוטנהאם 0:2

טוטנהאם, שעושה קולות של מועמדת רצינית להגיע למקומות 1-4, איכזבה בגדול. בולטון של טל בן חיים כבשה שני שערים במחצית הראשונה, וידעה לא לספוג עד הסיום. קווין דייויס ניצל הגנה חלשה של התרנגולים, ומה שנראה כמו עבירה על שחקן טוטנהאם כדי לכבוש בנגיחה בדקה ה-9, ואיבן קאמפו הפציץ כדור שטוח מ-35 מטר 4 דקות מאוחר יותר כדי להעניק לבולטון יתרון מבטיח. טוטנהאם החזיקה יותר בכדור, אבל בולטון בעטה יותר לשער, וגם כבשה. טל בן חיים שיחק 90, היה טוב, ואפילו היה קרוב לכיבוש שער, אבל נגיחה שלו יצאה החוצה. עידן טל ישב על ספסל המקומיים.

משחקים נוספים

ארסנל - אסטון וילה 1:1

ארסנל פתחה את הופעותיה באצטדיון האמירויות החדש שלה עם תיקו מול אסטון וילה המתחדשת, ומאמנה מרטין אוניל. התותחנים, ללא תומאס רוזיצקי, שלטו לחלוטין במגרש אבל ספגו בדקה ה-53, אחרי שאולוף מלברג הקדים את יינס להמאן לכדור קרן. 6 דקות לסיום המשחק הגיע השוויון של ארסנל. תאו וולקוט הצעיר, שנכנס כמחליף להופעת בכורה בפרמיירליג, חלף על פני ארון יוז בצד שמאל והגביה, רובין ואן פרסי נגח, וז'ילברטו סילבה הגיע לכדור וכבש מקרוב בבעיטה לרשת הגבוהה.


רדינג - מידלסברו 2:3

משחק מצוין היה ברדינג, שם אירחה הקבוצה המקומית את מידלסברו ומאמנה הטרי גארת' סאות'גייט. בורו כבר הוליכה 0:2 אחרי 21 דקות (סטיוארט דאונינג 11, איגביני יעקובו 21), ונראה היה שרדינג עומדת בפני קבלת פנים כואבת לליגה. אלא שבדקה ה-43 צימק דייב קיטסון, ודקה אחר כך השווה סטיב סידוול. לירוי ליטה השלים מהפך גדול של רדינג בדקה ה-55.


ניוקאסל - וויגאן 1:2

ניוקאסל התחילה גם היא היטב, אחרי ניצחון על וויגאן. סקוט פארקר כבש ראשון לזכות המגפאייז בנגיחה אחרי הגבהה של שולה אמאובי (37). לי מקולוך השווה בדקה ה-59 בבעיטה מתוך הרחבה, אבל אמאובי החזיר את היתרון לקבוצה הביתית בדקה ה-64.


אברטון - ווטפורד 1:2
לאברטון: אנדי ג'ונסון 15, מיקאל ארטטה 82 (פנדל). לווטפורד: דמיאן פרנסיס 90.

פורטסמות - בלקבורן 0:3
לפורטסמות: סבטוסלאב טודורוב 26, קאנו 62, 83.

  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully