וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר שומרת על אופטימיות

11.8.2006 / 8:18

בבית"ר ירושלים מעודדים, למרות ההפסד 1:0 לדינמו בוקרשט. בן שושן, המצטיין בקבוצה: "יש הרגשה של פספוס, זה מרגיז"

בית"ר ירושלים בהחלט יכולה לראות את עצמה מקופחת, לאחר ההפסד 1:0 לדינמו בבוקרשט. דווקא במהלך מחצית שניה מצוינת, בה שלטו הצהובים שחורים במגרש וסיכנו לא מעט את השער הרומני, הגיע רגע של חוסר ריכוז שעלה לקבוצה של ארדילס בשער מהרגל של מונטיאנו בדקה ה-77.

ארדילס עלה למשחק עם כל התותחים הכבדים - פרננדז, בואטנג, זנדברג ופינטו, אבל מלבד הקשר הגנאי לא קיבל את הסחורה משאר השלושה. עמית בן שושן שוב הראה ניצוצות של כשרון גדול, אבל היה חסר רגל מסיימת לצידו בחוד.

המגרש הבוצי וספוג השלוליות בבירה הרומנית היקשה מאוד על בית"ר בפיתוח כדורגל טכני ושוטף, אבל לא יכול להוות תירוץ לתוצאה המאכזבת.

ולמרות הכל, בית"ר בעוד שבועיים בסופיה צריכה ויכולה למחוק את הפיגור, ולהימנע מלחץ מיותר מכיוון האוהדים, רגע לפני שהליגה תתחיל.

מהלך המשחק

דקה 13: יונל דנצ'ולסקו פרץ לאורך חצי מגרש, ושלח רוחב שנתקע בשלולית בתיבת החמש.

דקה 21: הגבהה לרחבה, דנצ'ולסקו עלה ונגח מעל השער.

דקה 31: בעיטה טובה של פרננדז מחוץ לרחבה, השוער הרומני הדף, אך אפק לא הצליח להשתלט על הריבאונד.

דקה 59: בן שושן הכין בתוך הרחבה כדור מצוין לזנדברג, שבעט שטוח לרגלי השוער הרומני.

דקה 60: בן שושן שוב סיכן את השער, מאותו אגף ימין. החלוץ הצעיר חדר לרחבה, ובעט שטוח, מטאקה הדף למרכז, אבל פינטו לא הגיע בזמן לריבאונד.

דקה 65: קרן לבית"ר. בואטנג עלה טוב אבל שוב השוער הרומני במקום.

דקה 77: גול! השופט שרק לעבירה במרכז המגרש, שחקני בית"ר היו עסוקים בויכוחים, ודינמו חידשה את המשחק דרך אגף שמאל. מונטיאנו הגיע ראשון לכדור הרוחב, ודחק לפינה הרחוקה, 0:1 דינמו בוקרשט.

דקה 85: תמוז קיבל כדור בימין אחרי מתפרצת של בית"ר, ובעט חזק החוצה.

דקה 89: בן שושן קיבל כדור באגף שמאל, חתך למרכז ובעט מצוין כדור שחמק מעל המשקוף.

הרכבים:

דינמו בוקרשט: פלורין מטאקה, קוסמין פסקוביצי, קטאלין מונטאנו, קלאודיו ניקולסקו, איונל דנצ'יולסקו, לוסיאן גויאן, ג'ורג' בלאיי, יואן גנאה, אדריאן קריסטאה, סטפן ראדו, יוליאן טאמס.

בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, עמרי אפק, שמעון גרשון, תומר בן יוסף, רוני גפני (אלירן דנין 86), דרק בואטנג, גל אלברמן, פבריס פרננדז, מיכאל זנדברג (אבירם ברוכיאן 65), ז'ואאנו פינטו (טוטו תמוז 70), עמית בן שושן.

"יש נקודות לשיפור" (יניב בן חקון, שליח "הארץ" לבוקרשט)

"שיחקנו טוב, אבל התוצאה לא משחקת לטובתנו", הסביר אוסי ארדילס בסיום. "אם הגומלין היה בישראל הייתי בטוח שנעבור, אבל עכשיו זה הולך להיות קשה. יש דברים ששימחו אותי מאוד ויש נקודות לשיפור".

"אחרי שגילינו יכולת ירודה מול הפועל ת"א, השתפרנו היום", הסביר גל אלברמן, "עד הגומלין נתקן את הטעויות ונמשיך לשלב הבא". עמית בן שושן הודה ש"יש הרגשה של פספוס. בדקות הטובות שלנו היינו יכולים לכבוש ולהקל על המשך המשימה, אבל לא היה לנו מזל. חבל, זה מרגיז".

שמעון גרשון הסביר כי "תנאי המגרש היו אולי הקשים ביותר בהם שיחקתי. למרות זאת, אני זוכר מצב אחד שלהם מול קורנפיין והשער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully