וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלילי וסיבאספור הפסידו במחזור הראשון

6.8.2006 / 16:27

מחזור הפתיחה בטורקיה הושלם עם הפסדה של סיבאספור לגנצ'לרבירליג'י 2:1. צרפת: מארסיי וסדאן נפרדו בתיקו 0:0

הליגה הצרפתית שנפתחה שלשום (שישי) בניצחונה של ליון, סיפקה מספר תוצאות מעניינות. את תוצאת המחזור השיגה לוריין, שגברה בחוץ על פאריס סן ז'רמן שאינה מצליחה לערער על ההגמוניה של ליון. נאנסי הפתיעה את מונאקו בביתה כאשר גברה על 0:1. במשחק שהשלים את המחזור הראשון היום (ראשון) נפרדו סדאן ומארסיי בתיקו אפס. עם סיום המחזור הראשון בליגה ממוקמת, כרגיל, ליון במקום הראשון.


פאריס סן ז'רמן - לוריין 3:2

הפאריזאים שלא יודעים נחת מקבוצתם בשנים האחרונות 'זכו' היום לראות הפסד ביתי מול לוריין. יושבי הבירה עוד ראו את סן ז'רמן מוליכה בהפסקה 1:2 לאחר שערים של פראו (28) ופאנקרט. פיורסה השווה זמנית בדקה ה-32. פיורסה שירה שוב, 8 דקות לאחר פתיחת המחצית השנייה וראפיק סאייפי (73) השלימו מהפך ושלחו את חבריהם לחגוג עם ניצחון חוץ מתוק.


סט. אטיין - סושו 2:1

ז'רום לרואה שעזב לאנחות את בנות ישראל ואוהדי בית"ר וחבר לסושו כבש במחזור הראשון של העונה. הקשר המצוין כבש לזכות קבוצתו בדקה ה-22 לא לפני שפיקיון הרשית לסט. אטיין 6 דקות קודם לכן. קארים זיאני, חברו החדש של לרואה הבקיע לרשת הירוקים וקבע: ז'רום מנצח.

בורדו - טולוז 0:2

סגנית האלופה הצרפתית אירחה בביתה את טולוז. המחצית הראשונה לא בישרה טובות למקומיים שלא השכילו להבקיע את שער האורחים. במחצית השנייה שאמאק שיחרר לחץ כשכבש בדקה ה-58. פובר חתם את התוצאה כשסגר עניין שתי דקות לסיום.


תוצאות נוספות:

משחק יום ראשון:
סדאן - מארסיי 0:0

משחקי יום שבת:
ראן - ליל 2:1
לליל: מתיו בודמר 8 ו- קאדר קייטה 41. לראן: אוליבייה מונטרוביו 55.


נאנסי - מונאקו 0:1
לנאנסי: מונסף זארקה 53


לאנס - טרואה 0:1
ללאנס: ארונה דינאדן 36


אוקזר - ואלנסיין 1:1
ואלנסיין: סטיב סאבידאן 42 לאוקזר: ז'אן פסקאל מיגנו 50


לה מאן - ניס 0:1
ללה מאן: גראפית 17

משחק יום שישי:
ליון - נאנט 1:3

בלי 9 שחקני הרכב הצליחה האלופה הצרפתית בחמש העונות האחרונות להפוך פיגור מהדקה הרביעית לניצחון 1:3 על נאנט. הליונזים הגיעו למשחק ללא תשעה שחקני הרכב, שטרם הגיעו לכושר משחק לאחר משחקי גביע העולם בגרמניה, והמאמן ז'ראר הוייה ראה את נוראדין בוחארי מעלה את נאנט ליתרון ביתי כבר בדקה הרביעית. אבל קארים בנזמה השווה דקה מאוחר יותר, וסבסטיאן סקילאצ'י (63) ופרד (88) הפכו את הקערה.

ריברי רוצה לליון

פרנק ריברי, קשרה הצעיר של מארסיי ונבחרת צרפת הביע את רצונו לעבור לקבוצת ליון. הקשר בן ה-23 ששיחק עד לפני שנה בגלאטסראיי, לא מסתפק בהישארות בקבוצת הפאר מהדרום ומבקש לעבור לאלופת צרפת.

ריברי שפרח בשנה האחרונה במארסיי ונתן תצוגות מצויינות במונדיאל אמר מוקדם יותר השבוע כי הוא רוצה להישאר במארסיי. אך נראה כי השחקן שינה דעתו כשאמר לתחנת טלוויזיה צרפתית: "אני רק בן 23 ואני רוצה לשחק בצ'מפיונס ליג ולזכות בתארים. ריברי רמז לשני הצדדים וניסה להניע את המהלך כשהוסיף: "הנהלת מארסיי יודעת לאן אני רוצה לעבור וגם הקבוצה שאני רוצה לחתום בה יודעת זאת. כעת צריכים שני המועדונים למצוא הסדר. החלטתי נחושה ואני לא אשנה אותה" חרץ הצרפתי.

נשיא ליון, ז'אן מישל-אולס אמר לגבי הקשר המחונן:" הוא היה בעדיפות גבוהה אצלנו וכולם כאן מקווים שהוא יגיע לכאן".

אבל נשיא מארסיי, פאפה דיוף, נחוש בדעתו לא לשחרר את השחקן. הנשיא התראיין לאתר המועדון ואמר: "אנו מתנערים מהתנהגותו של ריברי. אבל זאת לא הפתעה גמורה בשבילנו מכיוון שידענו שסוכנו דיבר עם קבוצות רבות מאחורי גבינו. לפרנק ריברי יש חוזה בקבוצה, הוא יודע זאת והוא ימלא אותו עד סופו. אמרנו לו שהוא לא ישוחרר בעונה זו".

למרות הסאגה המתמשכת, ליון לא התקשתה אתמול (שישי) לנצח את נאנט 1:3, ונראה כי היא תצא כשידה על העליונה גם מקרב זה.

סיבאספור הפסידה בדקה ה-90

גם בטורקיה הושלם המחזור הראשון, לאחר שנפתח שלשום (שישי) בתוצאת התיקו 1:1 המפתיעה של האלופה גלאטסראיי נגד אנקרהספור.
פנרבחצ'ה התפוצצה על ארסייספור ואילו קבוצתו של בלילי, סיבאספור רשמה הפסד ראשון במחזור הראשון.

משחקי יום ראשון:
סיבאספור - גנצ'לרבירליג'י 2:1

פיני בלילי פתח ושיחק 90 דקות במדי קבוצתו סיבאספור, שפתחה את העונה ברגל שמאל לאחר הפסד ביתי לגנצ'לרבירליג'י. סיבא שעלתה לפני שנתיים, לראשונה בתולדותיה לליגה הראשונה, מנסה להתקדם במעלה הטבלה, לאחר שבעונה הקודמת סיימה במקום השמיני המכובד. בדקה ה-22 כבש קוס את שערה הראשון של סיבא העונה במסגרת הליגה, אך הוקאגלו השווה בפנדל בדקה ה-33. בלילי וחבריו ירצו לשכוח את המשחק לאחר שחטפו בדקה האחרונה.


מניסאספור - בשיקטאש 1:0

בשיקטאש, שסיימה בעונה שעברה שלישית, הרחק מאחורי יריבותיה מאיסטנבול, הפסידה 1:0 משער של מדונה בדקה ה-28.

במשחקים נוספים:

קוניאספור - סקריאספור 1:1
לקוניאספור: יורדאנוב 8 לסקריאספור: אמבאיו 88

גזיאנטפספור - דניזליספור 1:1
לגזיאנטפ: אירטגון 33 לדנזילי: סלימסק 56

בורסהספור - אנקרהגוצ'ו 0:0

אנטליהספור - ריזספור 0:0

משחקי יום שבת:

פנרבחצ'ה - ארסייספור 0:6

פנברחצ'ה שפספסה את האליפות בשנה שעברה בפוטו פיניש, אותתה ליריבתה השנואה אחרי שחוררה את רשתה של ארסייספור. פנר שאירחה החלה לספור בדקה ה-14 משערו של סאנלי. בדקה ה-27 אלכס הכפיל את התוצאה. המקומיים עלו למחצית השנייה שלווים אך בדקה -72 שיחררו את הנצרה. אלכס (72) כבש את השני שלו והשלישי של פנר, מטין (74) האקיוגלו (82) הגיעו עד לחמש ואז אלכס (85) השלים שלושער מתוק במחזור הראשון.

במשחק נוסף:

קייסריספור - טרבוזנספור 0:1
לקייסרי:ראג'יפ בסדאג 27

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully