וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחת האפרטורה

4.8.2006 / 19:04

הליגה הארגנטינאית מתחילה בשישי, חמושה בשלושה כוכבים מזדקנים שחזרו הביתה וב-20 זרים חדשים. בוקה תנסה להשיג תואר שלישי ברציפות

הליגה הארגנטינאית תיפתח היום (שישי), חמושה בשחקנים זרים ובשלושה שחקנים בינלאומיים מבוגרים שחזרו הביתה. השינויים המבורכים הללו צפויים להכניס לא מעט תנופה על המגרש הארגנטינאי ומחוצה לו. השבועות האחרונים, מאז ההדחה הכואבת של הלבנים-כחולים ברבע גמר גביע העולם על ידי המארחת גרמניה, היו קשים לאוהדי הכדורגל במדינה. רבים מהאוהדים ומהשחקנים איבדו כל עניין בטורניר מאותו שלב, וכעת זוהי ההזדמנות שלהם לחזור ולראות כדורגל.

20 שחקנים זרים חתמו הקיץ, ביניהם פאולו וואנצ'ופה הקוסטה ריקני, שהחליט לוותר על בית"ר ירושלים ומצא את עצמו ברוסריו סנטרל, ושוער פראגוואי אלדו בובדילה, שיחליף בבוקה ג'וניורס את השוער הפותח של נבחרת ארגנטינה רוברטו אבונדנזיירי, שערק לאימפריה הספרדית של חטאפה.

בנוסף, חואן סבסטיאן ורון, כריסטיאן גונזאלס והמלך אריאל אורטגה שבו הביתה למועדונים בהם החלו את הקריירה. ורון בן ה-31 יחזק את אסטודיאנטס, גונזאלס יצטרף לוואנצ'ופה ברוסאריו, ואורטגה ינסה לשלהב את הקהל של ריבר פלייט, אחרי שנתיים בניואלס אולד בויס.

כמו בכל שנה, גם ב-2006/7 יהיו שתי עונות נפרדות, האפרטורה והקלאוסורה. 20 הקבוצות הארגנטינאיות יפגשו כל יריבה פעם אחת בכל אחת מהעונות, להן יש גם אלופות נפרדות. בוקה זכתה ב-2005/6 הן באפרטורה והן בקלאוסורה, והיא הפייבוריטית גם עתה, וזאת למרות שטרם מצאה מחליף לאלפיו באסילה, שמונה למאמנה החדש של ארגנטינה, ויעזוב את הקבוצה ב-14 בספטמבר.

כרגיל, יריבתה הגדולה של בוקה, ריבר, תהיה שם כדי לנסות ולנשל אותה מהאליפות, בראשה עומד מאמן ארגנטינה לשעבר דניאל פסארלה, שינסה לעצור את הבצורת בת השנתיים של המועדון. גם באינדפנדיינטה יעבוד מאמן חדש, חורחה בורוצ'גה, זה שהבקיע את שער הניצחון של ארגנטינה בגמר של 1986 מול גרמניה, ממסירה של דייגו ארמנדו מראדונה, האוהד מספר אחת של בוקה. זוהי בעצם החזרה המיוחלת של בורוצ'גה לקבוצת נעוריו. ואם נמשיך בקו המאמנים נגלה שריינלדו מרלו חזר לראסינג, לה סייע לשים סוף ל-35 שנה ללא תואר, כשזכתה באפרטורה של 2001.

שאר המועמדות הן סן לורנצו, ולז סארספילד ואסטודיאנטס, אותה מאמן הקפטן לשעבר של הנבחרת, דייגו סימאונה. אי אפשר לדעת איזו קבוצה תזרח, מי יהיו השחקנים המצטיינים, אבל מה שאפשר להבטיח כבר כאן ועכשיו - הדרך תהיה מלאה באמוציות, מהפכים, וכדורגל ארגנטינאי במיטבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully