וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אופ"א תקבע מגרש נייטראלי"

רומן רוזנבלט וניר איסקוב

30.7.2006 / 12:39

ה"אינדפנדנט" טוען שלחציה של ליברפול יעזרו, והגומלין במוקדמות האלופות יהיה בחו"ל. השר פינס ערב לבטחון ליברפול

השר אופיר פינס שלח הבוקר (ראשון) מכתב לאופ"א בו הצהיר על מחויבותה של ישראל לערוב לביטחון הקבוצות שתגענה לשחק בארץ. "ישראל מחויבת לספק את כל אמצעי ההגנה הדרושים לכל קבוצה בינלאומית שתתארח בישראל", כתב פינס. "כל אמצעי הביטחון יהיו בהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר".

המכתב מגיע בעקבות החלטת אופ"א מסוף השבוע שעבר, לפיה משחקי הקבוצות הישראליות בגביעי אירופה יוכלו להיערך בישראל, אך דיון מחודש בעניין יתקיים באם תחול הסלמה במצב בצפון.

עד יום רביעי לא נדע בוודאות להיכן תגיע ליברפול, למשחק הגומלין שלה במוקדמות ליגת האלופות, אולם נראה כי משב הרוח נוטה לכך שזה לא יהיה בישראל. ה"אינדיפנדנט" הבריטי טוען הבוקר (ראשון) כי הנהלת אופ"א צפויה להעביר את המשחק להולנד או לסלובניה.

"למרות הצהרותיו של נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, נראה שלישראלים תהיה בעייה לספק ערובה של 100 אחוז לכך ששחקני ליברפול יהיו מוגנים ובטוחים", נכתב. גם אחד מבכירי אופ"א, רוב פוקנר, נתן אינדיקציה לכך שהמשחק לא יתקיים בארץ. "יש לנו דאגה גדולה סביב המפגש הזה. המפתח הוא ביטחון האוהדים והשחקנים, וכרגע אנחנו ממש חוששים שאי אפשר להעניק להם את הביטחון הזה".

ברייס מוריסון ממזכירות ליברפול אמר בעדינות: "בואו נגיד שזה לא המקום האידיאלי בשבילנו לשחק עכשיו".

ההתאחדות לכדורגל החליטה היום (ראשון) על החלפת ביתיות במשחק בשבת בין מכבי נתניה ומכבי חיפה בגביע הטוטו. חיפה, שהיתה אמורה לארח את המשחק בקרית אליעזר, לא תעשה זאת ותצא לשחק בנתניה. בשבוע שלאחר מכן, תחזור חיפה למגרש הקופסה למשחק במסגרת המחזור הראשון של ליגת העל.

ההתאחדות החליטה על החלפת ביתיות גם במשחקים בגביע הטוטו בליגה הלאומית בין הפועל עכו והפועל ירושלים ובין הפועל קרית שמונה ובני לוד. המשחק בין אחי נצרת ובני סכנין יוזז כנראה למרכז הארץ.

עדכון ראשון: 30.7.06 7:10
עדכון אחרון: 30.7.06 12:39

5,000 מתושבי צפון הארץ יוזמנו למשחק מול ליברפול

מכבי חיפה לא מחכה להחלטת אופ"א בנוגע לגומלין וקבעה היום (ראשון) את מחירי הכרטיסים למשחק השני מול ליברפול, שייערך על-פי התכנון באצטדיון רמת-גן ב-22 באוגוסט. 5,000 מתושבי צפון הארץ יוזמנו למשחק ויאכלסו את יציעים 5-7, כאשר את ההזמנות יוכלו לקבל דרך משרדי המתנ"סים במקום מגוריהם ולא במשרדי המועדון או בקופות הכרטיסים. מחירי הכרטיסים ינועו בין 180 ל-60 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully