וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלחמה בין לוקומוטיב לבני יהודה כבר החלה

ניר איסקוב

28.7.2006 / 23:35

האוהדים הזהובים הפילו את הפורום הניאו נאצי של אתר הקבוצה הבולגרית. הבולגרים הגיבו. 1:3 על יריבה הולנדית מהליגה השנייה

לאחר שנודעה לאוהדי בני יהודה זהות היריבה בסיבוב השני של גביע אופ"א, ועימה הגיעו השמועות על האופי הקיצוני של אוהדיה, הציפו האוהדים הכתומים את אתר האוהדים של לוקומוטיב סופיה.

האוהדים לא קיבלו יפה את האופי הגזעני של חלק מאוהדיה הניאו נאצים של הקבוצה הבולגרית, והדברים גלשו לפסים של אלימות מילולית. "אתם חושבים שיהיה לכם כיף בישראל?", כתב אוהד כתום. "יש לכם טעות גדולה. אנחנו מחכים לכם נאצים בני זונות".

"רציתי להגיד שאנחנו שונאים את כל האוהדים הנאצים שלכם", כתב אחר. "אם תעשו טעות בישראל, אתם תשלמו עליה. מסרו את זה לכל מי שחושב להגיע לפה".

האוהדים הבולגרים לא נשארו חייבים, ושיבצו בתגובות בדיחות שואה, תמונות של משרפות, ולא שכחו גם להתייחס לעימות הנוכחי עם חיזבאללה. "ברור שאף אחד לא יבוא לישראל", כתב אוהד של סופיה. "כי המשחק לא הולך להתקיים בישראל".

"תתחבאו טוב טוב במרתף יהודונים", כתב אחר, "החיזבאללה צופה בכם".

אבי בידרמן, אוהד בני יהודה, סיפר לוואלה! ספורט: "נכנסנו לאתר ולפורום של לוקומוטיב, והצפנו אותו בהודעות ובדגלי ישראל. גילינו שיש שם תמונות של צלבי קרס, היטלר ואוהדים שמצדיעים במועל יד. הם ממש נאצים. קיבלנו לא מעט טלפונים מאוהדי קבוצות אחרות בארץ שיבואו למשחק ויתמכו בבני יהודה, בגלל הנטיות של הבולגרים.

"ההצפה של דגלי ישראל זו רק ההפתעה הראשונה שמחכה להם באתר. הם לא יכולים להפיל את האתר שלנו ולא להפיל את הפורום, כי אפשר לעשות את זה רק עם סיסמא. האתר שלנו מאובטח היטב". מאוחר יותר "הפילו" האקרים אוהדי בני יהודה את הפורום של לוקומוטיב.

בתוך כך, גברה הערב (שישי) בני יהודה 1:3 על אומינוורלד, מליגת המשנה בהולנד. ראובן עובד (דקה 50), ברק בדש (60) וחן מלכה (86) כבש לזכות הקבוצה של ניצן שירזי.

המאמן אמר לאתר הרשמי של בני יהודה לאחר המשחק: "משחק הכנה אחרון. רואים שיפור, אך עדיין יש מה לשפר - ואנו נשפר".

בני יהודה פתחה בהרכב הבא: וינסנט אניימה, מוטי ששון, מריו לוצ'יץ', אלירן אלקיים, יאיר אזולאי, קובי דג'אני, הרוויה קובאצ'ביץ', אסי בלדוט, מאטה בטורינה, ברק בדש, אלי ביטון.

כן שותפו: יהב יולזרי, ראובן עובד, אימורו לוקמן, יניב בסון, איציק עזוז, עוז ראלי, יניב אלול, דור הלוי, חן מלכה ושניר בן אסייג. הקבוצה תשוב ארצה ממחנה האימונים בהולנד ביום ראשון ב-18:45.

עדכון ראשון: 28.7.06, 20:05
עדכון אחרון: 28.7.06, 23:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully