וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"אינדפנדנט": ארסנל תציע 10 מיליון ליש"ט על בניון

26.7.2006 / 9:36

העיתון האנגלי מפרסם כי ארסן ונגר ימכור את אשלי קול כדי להביא את הישראלי לתותחנים. בניון כבש ובישל במחנה האימון בשבדיה

עיתון ה"אינדפנדנט" האנגלי מפרסם הבוקר (רביעי) כי סגנית אלופת אירופה ארסנל, מתעניינת מאוד ביוסי בניון. לפי הידיעה, ארסנל אמורה למכור את אשלי קול ובכסף שייכנס להציע 10 מיליון ליש"ט על בניון.

ונגר כבר עוקב תקופה ארוכה אחרי הישראלי ומוכן לשלם עליו יותר כסף ממה שהוא הוציא על תומס רוזיצקי, שנרכש מדרוטמונד תמורת 7 מיליון ליש"ט. ונגר העדיף לפני בניון את ג'רמיין פננט מבירמינגהאם, אבל זה כבר די סגור בליברפול, שגם שקלה את אופצית בניון, אבל הלכה כאמור על קשר אחר. מקורבי בניון אמרו ל"אינדפנדנט" כי ישנה עוד קבוצה שמתעניינת ברכישת בניון מווסטהאם, שרוצה לעשות כסף על הקשר הישראלי כדי להתחזק.

ווסטהאם פתחה בהצלחה את מחנה האימונים שלה בשבדיה, ואמש (שלישי) היא ניצחה את ליונגסקייל השבדית בתוצאה 1:3. קבוצתו של בניון פיגרה במחצית הראשונה משער בדקה ה-15, לאחר שהחלוץ השבדי סמדברג גבר על ג'ון פנטסיל ברחבה. שלושה שערים של דין אשטון, בובי זמורה ובניון הפכו את התוצאה, כשהשער של הישראלי (שנכנס כמחליף רק בדקה ה-58) היה היפה במשחק, בבעיטה מסובבת ברגל שמאל לפינה הגבוהה הרחוקה. כמו כן, בניון בישל את השער לזאמורה במבצע נאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully