וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורשטיין סיכם במכבי ת"א

26.7.2006 / 12:47

הגארד ימשיך במכבי ת"א גם ב-3 השנים הבאות, מהלך שיוצר את אחד הסגלים הארוכים בתולדות המועדון. פארגו ובצ'ירוביץ' מועמדים

טל בורשטיין, קפטן נבחרת ישראל עד הקיץ האחרון, סיכם אמש לשלוש שנים נוספות במכבי ת"א.

לקראת סיום העונה החולפת קיבל בורשטיין החלטה עקרונית לעזוב את מכבי, ובכך לסיים תקופה של שש שנים בצהוב (בהן זכה עם הקבוצה בכל התארים המקומיים, בשני גביעי יורוליג ובגביע הסופרוליג). הגארד המצטיין היה קרוב לסיכום עם ג'ירונה הספרדית, אבל פציעתו הקשה במהלך משחק גמר הפיינל פור מול הפועל ירושלים טרפה את הקלפים.

מאמנה החדש של מכבי, נוון ספאחיה, לא הסתיר בשבועות האחרונים את רצונו שבורשטיין ימשיך בקבוצה, כשסביר להניח כי גם החוק הרוסי היה חלק ממערכת השיקולים של הנהלת הקבוצה להשאיר ישראלי בכיר נוסף בסגל. היום, כאמור, סיכם בורשטיין בשורות סגנית אלופת אירופה, ושם קץ לכל הספקולציות.

כרגע נראה שסגל השחקנים של מכבי אמור להיות ארוך בצורה חסרת תקדים. עם שני הגארדים הזרים שיוחתמו, באסטון שככל הנראה להישאר, ניקולה וויצ'יץ', סימאס יסאיטיס, ליאור אליהו, ג'יימי ארנולד, דרק שארפ, יניב גרין, שרון ששון ועומרי כספי החתומים, הופך בורשטיין להיות השחקן ה-12 בסגל. וזה עוד לפני יותם הלפרין, שאמור לחזור לקבוצה לאחר ניסיון לא מוצלח להשתלב כבר העונה בליגת ה-NBA. כספי, שבמצב העניינים הזה יתקשה לראות דקות אפילו באימון, צפוי לעזוב.

בורשטיין, 26, גדל במחלקת הנוער של הרצליה והגיע למכבי תל אביב בראשית עונת 2000/1. הוא היה בורג מרכזי בנבחרת העתודה של ישראל שזכתה במדליית הכסף באליפות אירופה בשנת 2000, ומאז הפך לשחקן המרכזי של נבחרת ישראל. בעונת היורוליג האחרונה הורגשה ירידה חדה ביכולתו של הגארד, שהתבטאה במספרים נמוכים למדי: 7.2 נקודות למשחק ב-24.7 דקות.

מו"מ מתקדם עם סאני בצ'ירוביץ'

סאני בצ'ירוביץ' מנהל מו"מ מתקדם עם מכבי ת"א ופנאתינייקוס אתונה. סוכנו, לאקי קאפיקיוני, נמצא כעת באתונה, ונועד עם ראשי הקבוצה היוונית.

"אנחנו מעוניינים בשני המועדונים במידה שווה ומנהלים משא ומתן", אישר הערב (שלישי) קאפיקיוני בשיחה עם וואלה! ספורט. "אני חושב שהסיכויים, נכון לעכשיו, הם די שווים. יש לי יחסים טובים עם ההנהלה של מכבי וזה כמובן לא יכול לפגוע. האמת, כבר קיבלנו את מה שביקשנו. עכשיו הכל תלוי במי שתגיש את ההצעה הטובה ביותר".

בצ'ירוביץ' (25, 1.95), שימש אשתקד כרכזה של קלימאמיו בולוניה, והעמיד ביורוליג ממוצעים של 11 נקודות, 1.8 ריבאונדים ו-2.4 אסיסטים ב-20 דקות. בעבר שיחק בצ'ירוביץ' באולימפיה לובליאנה, נובו מסטו קרקה, וירטוס בולוניה ומספר קבוצות מקומיות בסלובניה. בדראפט 2003 נבחר במקום ה-46 על ידי דנבר נאגטס, אך מעולם לא שיחק ב-NBA.

שם נוסף שהוזכר כמועמד למכבי הוא ג'נארו פארגו (27, 1.88), רכזה השלישי של שיקאגו בולס. בעונה שעברה קלע פארגו 4.8 נקודות ומסר 1.6 אסיסטים בממוצע ב-57 משחקים. אלא שלפי דיווחים ביוון, פארגו קרוב לחתימה דווקא בפנאתינייקוס.

עדכון ראשון: 25.07.06, 20:12
עדכון אחרון: 26.07.06, 12:47

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully