וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאציו ופיורנטינה קיבלו חנינה, יובנטוס לא

25.7.2006 / 22:20

למרות הערעור, בית המשפט באיטליה קבע כי יובה תרד ליגה עם מינוס 17 נקודות. לאציו ופיורנטינה לא יירדו, מילאן תהיה בליגת האלופות

בית המשפט באיטליה אישר היום (שלישי) כי האלופה יובנטוס תשחק בעונה בליגה השנייה, לאחר שדן בערעורים של ארבע הקבוצות שנענשו בפרשת השחיתות הגדולה. בית המשפט החליט לרחם רק במידה מועטה על הגברת הזקנה, והיא תחל את העונה הבאה ב-seria B במינוס של 17 נקודות במקום מינוס 30.

כמו כן, בית המשפט אישר שהאליפויות בשנתיים האחרונות יילקחו מיובנטוס, אך טרם הוחלט מי תוכרז כאלופה במקומה. עורך הדין של הקבוצה הבטיח כי יובנטוס לא מוותרת, ותערער גם בבית דין אזרחי על "ההחלטה השערורייתית", כדבריו. בנוסף, העונשים האישיים נגד מוג'י וגיראודו יישארו בעינם.

לעומת זאת, בית המשפט הפך את הפסיקה נגד לאציו ופיורנטינה, כשקבע שהשתיים יוכלו להישאר בעונה הבאה בליגה הראשונה, אבל במקביל הוריד עוד להן נקודות. פיורנטינה תפתח את העונה עם מינוס 19 נקודות (במקום מינוס 12), ולאציו במינוס 11 (במקום מינוס 7). כמו כן, יובנטוס תפתח עם 3 משחקי רדיוס, לאציו עם שניים ופיורנטינה עם שלושה. פיורנטינה ולאציו, בדיוק כמו יובה, יפנו לבית משפט אזרחי כדי לבטל גם את העונש הזה, אבל בעיקר להילחם על שמן הטוב.

המרוויחה הגדולה מהערעור היא מילאן. גם הופחת לה העונש, והיא תפתח את העונה הבאה במינוס 8 נקודות (במקום מינוס 15) ומשחק רדיוס אחד. אבל החדשות הטובות באמת מבחינת מילאן הן כי לקבוצה יורשה לשחק בעונה הבאה בליגת האלופות. זה יקרה אמנם רק דרך המוקדמות, אבל אפשר להניח כי מילאן תתגבר על המכשול הזה ותעפיל לשלב הבתים, אולי אפילו על חשבון מכבי חיפה, יריבתה האפשרית.

שתי הנציגות שהבטיחו את עלייתן לבתים, אם כך, הן אינטר ורומא, בעוד המילאנזים וקייבו ישחקו במסגרת הסיבוב השלישי של המוקדמות במפעל. הנציגות בגביע אופ"א יהיו פאלרמו, ליבורנו ופארמה.

המפסידות הגדולות הן לצ'ה וטרוויזו, שכבר חגגו את הישארותן בליגה הראשונה עקב העונשים הכבדים, אבל יירדו בסופו של דבר לליגה השנייה. מסינה, לעומת זאת, תישאר על חשבונה של יובנטוס.

אופ"א האריכה את הדד-ליין לאיטלקיות

אגב, אופ"א הודיעה היום (שלישי) כי היא מסכימה להאריך ביום אחד את המועד האחרון לרישום בגביעי אירופה לקבוצות האיטלקיות.

מאופ"א נמסר כי התקבל מכתב בקשה רשמי מההתאחדות האיטלקית, שבו היא מבקשת ארכה של יום נוסף מהדד-ליין המקורי, שאמור היה להיות היום (שלישי), בגלל הפסיקה של בית המשפט בנוגע לערעור.

"אחרי שבחנו בצורה יסודית את הבקשה, החלטנו לתת ארכה חד פעמית להתאחדות האיטלקית", נמסר מאופ"א, שמתכוננת לקראת ההגרלה בשוויץ ביום שישי לסיבוב השלישי במוקדמות ליגת האלופות ולסיבוב השני במוקדמות גביע אופ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully