וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבז: "אם אוהדי קורינתיאנס ימשיכו להציק לי, אעזוב"

25.7.2006 / 13:23

המלחמה החדשה בין אוהדי סוגרת הטבלה בברזיל לחלוץ הארגנטיני לא נפסקת. מנצ'סטר יונייטד רוצה את טבז כמחליף לואן ניסטלרוי

אוהדי קורינתיאנס הברזילאית דורשים מכוכב קבוצתם, החלוץ הארגנטינאי קרלוס טבז, להתנצל על התנהגותו כלפיהם.

הכל החל במשחק סוף השבוע של הקבוצה העשירה בדרום אמריקה מול פורטאלזה, המשחק הראשון של טבז מאז הגביע העולמי. טבז כבש שער שוויון שחתם את תוצאת המשחק על 2:2, ורץ לאוהדי קבוצתו כשהוא מסמן עם אצבעו על שפתיו, כלומר שיהיו בשקט. אחרי המשחק הסביר הארגנטינאי: "לפני שנה לקחנו אליפות. עכשיו הפסד אחד מספיק לקהל בשביל להעליב אותנו".

קורינתיאנס מדורגת במקום האחרון בליגת הברזילראו, ונמצאת בצרות, כשהסכסוך בין טבז לאוהדים בוודאי לא תורם להורדת הלחץ. אחת הסיבות לפניית הקהל נגד הארגנטינאי הייתה בגלל שביקש לנוח ולא לשחק בדרבי החשוב לפני שבוע, בו הפסידה קורינתיאנס לפלמייראס 1:0.

"אם טבז חושב שהוא מעלינו, בואו נראה איך הוא מתמודד עם קמפיין שלם שנארגן נגדו", אמר וילדנר רוצ'ה, מראשי קבוצת האוהדים "ניצי האמונה", לעיתון בסאו פאולו. רוצ'ה הודיע שאם טבז יסרב להתנצל בפני האוהדים, הם יפתחו נגדו במלחמה פסיכולוגית: "אף אחד לא יכול להתמודד עם לחץ מתמשך. השחקנים לא מוכנים לזה, הקהל דווקא כן. אנחנו רוצים שהוא ידבר עם הקהל ויגלה אכפתיות למצב בו נמצאת הקבוצה".

קבוצות בכירות באירופה מיהרו לבדוק את מעמדו של טבז, עקב ההתפתחויות האחרונות, ביניהן מנצ'סטר יונייטד, שמחפשת מחליף לרוד ואן ניסטלרוי. טבז מיהר להגיב לאיומים: "אני רוצה להישאר בקורינתיאנס, אבל אם האוהדים ימשיכו להציק לי, אעזוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully