וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ"ת הודחה מאירופה

22.7.2006 / 19:53

המלאבסים ניצחו 2:3 בקפריסין את אתניקוס אכנס, אבל הפסידו 4:3 בסיכום המשחקים, ויריבתם העפילה לגביע אופ"א. ניוקאסל עלתה

מכבי פ"ת הייתה קרובה היום (שבת) להפוך לנציגה הרביעית של ישראל בגביע אופ"א, ולגרום כאבי ראש נוספים להתאחדות האירופאית בכל הקשור לאירוח המשחקים בישראל, אבל פיספסה הזדמנות פז, אחרי שהפסידה בסיכום שני משחקי האינטרטוטו לאתניקוס אכנס הקפריסאית 4:3.

בקבוצה ממלאבס דאגו להבהיר כל השבוע כי למרות ההפסד הביתי 2:0 לפני שבוע, הם מגיעים כדי לעשות את המהפך בקפריסין, ולעלות פעם שנייה ברציפות למפעל האירופאי.

המחצית הראשונה בישרה טובות לשחקניו של גיא לוזון, וחצי שעה מהפתיחה הם עלו ליתרון 0:1. רוביל סרסור בעט מתוך הרחבה, מילוש אדמוביץ', שוערה הסרבי של אכנס, ביצע טעות נוראית, הכדור פגע ונכנס. שתי דקות לסיום המחצית עלתה פתח תקוה ל-0:2, אחרי שאנדרה קאלדיירה כבש בבעיטה יפה מכ-20 מטרים.

היתרון הזה היה מספיק ללוזונים בשביל להגיע להארכה. הם הוסיפו להיות טובים יותר מיריביהם, אבל בליץ קפריסאי סתם את הגולל בפני החלום שלהם. בליץ' (73), ופויאטזיס (79) השוו, והסיפור נגמר. פטריק סופו המחליף עוד כבש שער ניצחון בדקה ה-86, 2:3, אבל 7 דקות בתוספת הזמן נבלם על ידי השוער המארח, ופתח תקוה השיגה ניצחון שכולו הפסד.

משחקים נוספים

ניוקאסל האנגלית, שהתחזקה במהלך סוף השבוע בדמייאן דאף, ניצחה בחוץ 0:3 את לילסטרום השבדית, השלימה ניצחון 1:4 בסיכום שני המשחקים, ועלתה לגביע אופ"א. שולה אמאובי כבש צמד למאגפייז (29, 35) וג'יימס מילנר חתם (90).

הרטה ברלין, שסיימה את משחקה הראשון בבית מול פ.ק. מוסקבה ב-0:0, יצאה לרוסיה וחזרה גם היא עם כרטיס לאופ"א בזכות ניצחון 0:2. מרקו פאנטליץ' (25) ויילדריי באשטורק (89) כבשו לזכותה.

ויאריאל, שהגיעה לחצי גמר ליגת האלופות בשנה שעברה, הודחה אחרי משחק סוער מול מאריבור הסלובנית, בחוץ. ניהאט קאבצ'י הטורקי, שהגיע ל"צוללת הצהובה" אחרי תקופה מוצלחת בריאל סוסיאדד, כבש לזכות הספרדים בדקה ה-85, אבל מאריבור השוותה ל-1:1 דקה לסיום משער של פביאן קיפו, וניצחה 2:3 בסיכום שני המשחקים. אלסיו טאקינרדי (80), גונזלו רודריגז (88), ודייגו פורלאן (90) הורחקו משורות ויאריאל, שסיימה את המשחק ב-8 שחקנים.



תוצאות נוספות:

טוונטה - קלמאר 1:3 (2:3 בסיכום, טוונטה עלתה)

היברניאן - אודנסה 1:2 (2:2 בסיכום, אודנסה עלתה בזכות שערי חוץ).

קייסריספור - לאריסה 0:2 (0:2 בסיכום, קייסריספור עלתה)

קונסטנסה - אוקזר 0:1 (4:2 בסיכום, אוקזר עלתה)

דנייפרופטרובסק - מארסיי 2:2 (2:2 בסיכום, מארסיי עלתה בזכות שערי חוץ).

טיראספול - ריד 1:1 (4:2 בסיכום, ריד עלתה)

גנט - גרסהופרס 1:1 (3:2 בסיכום, גרסהופרס עלתה)

  • עוד באותו נושא:
  • ניוקאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully