וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייזנברג ירוץ לראשות העיר תל אביב

שגיא ניר

19.7.2006 / 13:20

הפועל ת"א בכדורסל על סף פירוק, אבל יושב הראש שלה מתכוון להתמודד מול רון חולדאי על הכסא: "נגרש מהעיר את ראש העיר"

אחרי חודשים בהם תקף את ראש עיריית תל אביב רון חולדאי והאשים אותו כמי שפוגע בקבוצת הכדורסל של הפועל תל אביב, מתכוון שאול אייזנברג לרוץ לראשות העיר. אייזנברג, שמזה תקופה ארוכה פועל במספר מוקדים בעיר על מנת להשיג תמיכה, מתכונן למערכת הבחירות המוניציפליות של 2008.

"אפנה את כל כוחי, משאבי, יכולותי וכשרונותי כדי להפיל את חולדאי", אמר אייזנברג. "בפגישות שאני מקיים אני נפגש עם אנשים פוליטיים ולא פוליטיים מכל הדרגים והגילאים, והאנטגוניזם נגד חולדאי מבטיח את הצלחת האדם שירוץ מולו. יש לי נכס של 100 אנשים בעלי משקל בעיריית תל אביב וכולנו נרתמים למטרה אחת: לגרש מהעיר את ראש העיר".

אייזנברג, חבר מרצ, נבחר במקום ה-13 ברשימת מרצ לקראת בחירות 2006. אייזנברג שוקל לפנות למפלגה כדי לרוץ בראשה מול חולדאי, אבל יתכן כי ירוץ ברשימה עצמאית: "נושא תל אביב לא חייב להיות מפלגתי. נעבור מבית לבית, מרחוב לרחוב ומסמטה לסמטה עד שנחליף את ראש העיר", מבטיח אייזנברג.

מאז החל תהליך הריסת אוסישקין בתחילת השנה, תקף לא פעם אייזנברג, שנתפס על ידי האוהדים האדומים כאשם בהרס האולם, את ראש העיר רון חולדאי והאשים אותו במהלך. בינתיים, ממשיכה הפועל תל אביב, הקבוצה של אייזנברג, בקיפאון מתמשך. אייזנברג הודיע זה מכבר שלא ימשיך לנהל את הקבוצה, כשגם הבעלים אשר סטולר לא ימשיך. אייזנברג לא פסל אפשרות כי הפועל תל אביב תוותר על מקומה בליגת העל, ותשחק בלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully