וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוב הפרטים סוכמו"

בריאן קולאנג'לו, הג'נרל מנג'ר של טורונטו, אישר שפארקר יחתום בקבוצה עד יום שישי. יסאיטיס ירוויח כ-550 אלף דולר בעונה

אנתוני פארקר צפוי לחתום בטורונטו ראפטורס עד ערב יום שישי. "רוב הפרטים סוכמו", אמר אמש (רביעי) ג'נרל מנג'ר הקבוצה ואדריכל העסקה, בריאן קולאנג'לו. "כעת נותר להעלות את הדברים על הכתב ולחתום".

לוואלה! ספורט נודע כי מכבי, טורונטו ופארקר טרם הגיעו לסיכום סופי באשר לגובה דמי הפיצוי אותם יקבלו הצהובים, מה שמעכב את החתימה הרשמית. במכבי דורשים פיצוי של כשני מיליון דולר. טורונטו תשלם 500,000 דולר, כשהיתרה תשולם על ידי השחקן. אנשי טורונטו הם אלו שמנהלים מאחורי הקלעים את המו"מ מול ראשי מכבי, ומסייעים לפארקר ולסוכניו. שכרו של פארקר כבר נקבע, וינוע סביב ארבעה מיליון דולר לעונה למשך שלוש שנים.

"לאנשים בטורונטו אסור להתייחס רשמית להחתמות עד ליום רביעי, אבל למיטב ידיעתי עסקת פארקר סגורה. זה 'דאן דיל'", סיפר ביום שלישי דאג סמית', עיתונאי בכיר ביומון "טורונטו סטאר" ואחד האנשים המקורבים ביותר לראפטורס. טורונטו, שסך המשכורות שלה נמוך כרגע ב-14 מיליון דולר מתקרת השכר, מתכוונת להשקיע את הסכום בפארקר, בחורחה גרבאחוסה ממלאגה ובג'ון סלמונס, הגארד של פילדלפיה 76', שהפך לשחקן חופשי.

יסאיטיס ירוויח 550 אלף דולר לעונה

סימאס יסאיטיס (24, 2.02), פורוורד ריטאס וילנה בחמש השנים האחרונות, חתם במכבי ת"א לשלוש העונות הקרובות. הליטאי צפוי להרוויח בין 550 ל-600 אלף דולר לעונה, לא כולל בונוסים על העפלה לפיינל פור וזכייה ביורוליג. גם אולימפיאקוס וברצלונה נאבקו על שירותיו של יסאיטיס, אך קרבתו הגדולה לנבן ספאחיה, מאמנם החדש של הצהובים, היא זו שהכריעה בסופו של דבר.

"בחרתי בסופו של דבר במכבי ת"א בגלל המאמן שלה, אותו אני מכיר טוב מאוד", אמר יסאיטיס לעיתון. בעונה שעברה העמיד יסאיטיס ביורוליג ממוצעים של 10.7 נקודות (57.9 אחוז ל-2, 39.5 אחוז ל-3), 5 ריבאונדים ואסיסט אחד ב-29 דקות.

כמו כן, מספר כלי תקשורת ביוון מדווחים כי תיוס אדני מועמד למכבי. כפי שפורסם בוואלה! ספורט בשבוע שעבר, נבן ספאחיה אינו מעוניין בוויל סולומון ומנסה לאתר בליגות הקיץ בארה"ב מחליף אפשרי לרכז. אם לא יימצא תחליף ראוי בליגות הקיץ, ייתכן ויהיה זה אדני, אשתקד באולימפיאקוס פיראוס.

אדני אומנם מחזיק בחוזה לעונה נוספת אצל האדומים, אך פיני גרשון אינו רוצה בו. ביוון טוענים כי מכבי כבר גיששה אצל אדני, והוא אחד המועמדים הבולטים לאיוש עמדת הרכז בקבוצה בעונה הבאה. גם פרנק וויליאמס נותר מועמד.

גם שארפ בסימן שאלה

שחקן נוסף, שרבים סברו כי ימשיך בוודאות במכבי, עדיין לא חידש את חוזהו ואף טרם הגיע להבנות עם המועדון, בניגוד לפרסומים שונים בימים האחרונים. מדובר בקפטן דרק שארפ, שחופש בימים אלו בקנדה עם משפחתה של אישתו, טינה. שארפ יחזור ארצה לקראת סוף החודש כדי לנהל את קייטנת הכדורסל שלו ושל אנתוני פארקר, ובאותה הזדמנות ישב לשיחות עם ראשי מכבי. לוואלה! ספורט נודע כי השחקן צפוי לדרוש חוזה רב שנתי, בשכר גבוה משמעותית משכרו בשנתיים האחרונות. עוד נודע כי שארפ מחזיק במספר הצעות מקבוצות באירופה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

באסטון ויתר על מחנה הקיץ של סן אנטוניו

מייסאו באסטון, פורוורד מכבי תל אביב בשנים האחרונות, החליט לוותר על השתתפותו בליגת הקיץ בסולט לייק סיטי, יוטה, שם היה אמור לשחק במדי סן אנטוניו ספרס.

באסטון יוכל להשתחרר ל-NBA ללא תמורה עד ה-1 באוגוסט. אם לא ימצא קבוצה שתעניק לו את החוזה המיוחל עד התאריך הזה, ימשיך השחקן לעונה נוספת במכבי ת"א, בהתאם לחוזה עליו חתם בקיץ שעבר.

ב-29 בספטמבר יערך בוילנה משחק אימון בין ריטאס וילנה ומכבי ת"א לרגל עזיבתו של נבן ספאחיה, מאמן מכי ת"א החדש. על המשחק סיכמו בסוף השבוע האחרון יו"ר מכבי תל אביב, שמעון מזרחי, ומנכ"ל ריטאס וילנה, יונאס ואיינאוסקאס.

עדכון ראשון: 11.7.06, 10:38
עדכון אחרון: 13.7.06, 00:08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully