וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד צ'יטה סיכם בבית"ר

אסף שקד

8.7.2006 / 20:18

החלוץ הקונגולזי, שכבש בעונה החולפת 16 שערים במדי סטנדרד ליאז', סיכם ל-3 שנים. בית"ר צירפה גם את מירוסוביץ' הצ'יליאני

בית"ר ירושלים ממשיכה להתחמש. היום (שבת) סיכמה הקבוצה ל-3 עונות עם החלוץ מוחמד צ'יטה (22), שסיים את העונה האחרונה במדי ליאז' הבלגית. אחרי צירופו של ז'ואנו פינטו וטוטו תמוז, משלימה בית"ר את שלישית החוד שלה. במצבת בית"ר נשאר עדיין מקום לזר אחד. עלות עסקת העברתו של צ'יטה מוערכת בכ-1.6 מיליון יורו, כאשר 1.2 מוקצים לרכישת כרטיס השחקן שלו, ו-400 אלף לשכרו השנתי.

צ'יטה נולד ב-בוג'ומבורה בירת בורונדי, לאב רואנדי ואם קונגולזית. בנוסף מחזיק השחקן באזרחות בלגית, צ'יטה בחר לבסוף לייצג את נבחרת קונגו, למרות שיכל לייצג כל אחת מ-3 הנבחרות האחרות.

צ'יטה החל את הקריירה בגיל 16 בקבוצת פרינס לואיס מבורונדי וזכה עמה באליפות. עונה לאחר מכן לא שוחקה ליגה בבורונדי, וצ'יטה עבר לקבוצת מוקורה ויקטורי מרואנדה. לאחר שבעה משחקים גילה אותו סקאוט בלגי והביא אותו לסטנדרד ליאז'.

בליאז' האמינו בו והעניקו לו את חולצה מספר 25, שהיתה שייכת לפני זה לחלוץ נבחרת בלגיה וכוכב גדול במדינה, אמיל אמפנזה. בעונה שעברה סיימה סטנדרד במקום השני במרחק 5 נקודות בלבד מהאלופה אנדרלכט. צ'יטה כבש בעונה החולפת 16 שערים ב-33 משחקים.

מירוסביץ' סיכם

אתמול סיכמה בית"ר עם שחקן נבחרת צ'ילה, מילובאן מירוסוביץ'. השחקן בן ה-26, שנולד בקרואטיה אך התאזרח בצ'ילה, היה השחקן המרכזי של אוניברסידד קאתוליקה הצ'יליאנית, ובשנת 2003 עבר לארגנטינה לקבוצת ראסינג קלוב, אותה אימן אז אוסי ארדילס. בארגנטינה המשיך השחקן לפרוח, וכבש 11 שערים ב-90 המשחקים בהם השתתף בקבוצה. היכולת הטובה בארגנטינה הובילה את מאמן נבחרת צ'ילה לזמן אותו לסגל הנבחרת.

מירוסוביץ' מתפקד כקשר התקפי עם יכולות הגנתיות, ועם יכולת בעיטה מרשימה ועוצמה פיזית במרכז השדה, נראה שבית"ר מצאה תחליף בקישור לז'רום לרואה.

בניגוד לזרים אחרים אותם רכשה בית"ר, מירוסוביץ' יושאל לעונה אחת מראסינג קלוב, וכל שנותר הוא לסכם את דמי ההשאלה עם הקבוצה הארגנטינאית. בית"ר מציעה עבור השאלה לעונה אחת 350 אלף דולר, בעוד ראסינג דורשת כ-450 אלף דולר, אבל ההערכה היא כי כבר ביממה הקרובה הפערים יצטמצמו והשחקן יעבור באופן רשמי לבית"ר. מירוסוביץ' מצדו סיכם כבר בעל פה את תנאיו בבית"ר ואמור לחתום בימים הקרובים על חוזה כשהמטרה היא להנחיתו במחנה האימונים בהולנד.

היום (שבת) קיימה הקבוצה את משחק האימון האחרון שלה במחנה, והפסידה ל-פ.צ בריסל 1:0 משער שנכבש בדקה ה-28. אבי איבגי, ברק יצחקי, שמעון גרשון, ופאבריס פרננדז סיימו 90 דקות. אלירן דנין החליף במחצית את רוני גפני והציג יכולת גבוהה.
ביום שני הקרוב תחזור הקבוצה לארץ.


עדכון ראשון: 7.7 11:50
עדכון אחרון: 8.7 20:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully