וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יתכן שפסוטו ניסה להתאבד

28.6.2006 / 12:10

"הנפילה שלו מהחלון נראית כמו פעולה רצונית", אמר חוקר משטרה. שחקן העבר נפל מחלון במשרדי יובנטוס ונמצא במצב קשה

ג'יאנלוקה פסוטו, שחקן יובנטוס לשעבר, נפצע בצורה קשה לאחר שנפל מחלון במשרדי המועדון, כך מסר דובר יובנטוס. פסוטו, שמונה בסיום העונה למנהל הספורטיבי של המועדון, פונה במצב קשה לבית החולים בטורינו, כשהוא סובל מחבלות קשות בכל חלקי גופו, ומדימומים פנימיים, אך נמסר כי לא נשקפת סכנה לחייו.

פסוטו נפל מגובה של 15 מטרים, ונמצא שרוע על גינת שושנים מחוץ לבניין, כך מסרה משטרת איטליה. מאוחר יותר החלה המשטרה לחקור כיוונים של נסיון התאבדות. "על פי רוב הממצאים, הנפילה של פסוטו מהחלון הייתה פעולה רצונית שלו", אמר אחד החוקרים לכלי התקשורת.

פסוטו שיחק 11 שנים במדי יובנטוס, ושיחק 22 משחקים במדי נבחרת איטליה. עם יובנטוס זכה פסוטו בשש אליפויות וגביע האלופות ב-1996. מגן יובנטוס, פאביו קנבארו, עזב את מסיבת העיתונאים של איטליה בגרמניה כשקיבל את הבשורה.

יובנטוס נמצאת במרכזה של פרשת השחיתות הגדולה ביותר בתולדות הכדורגל האיטלקי, ולמרות שעדיין אין אישור לכך ממקורות רשמיים, ייתכן כי יש קשר בין הפרשה לבין הנפילה המסתורית של המנהל הספורטיבי. יש לציין ששמו של פסוטו לא נמצא ברשימת הנחקרים או החשודים באי אילו מעשים לא חוקיים.

עדכון ראשון: 27.6 14:53
עדכון אחרון: 28.6 12:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully