וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היה לי חשוב לנסות את הרמות הגבוהות"

שגיא ניר

26.6.2006 / 16:24

דרור חג'ג' מספר על עונה הפכפכה בא.א.ק ועל ההתלבטות בין הארץ לאירופה, ומתכונן לקמפיין של הנבחרת: "אנחנו לא 3 רמות מעליהם"

אחרי שהגיע תוך ארבע שנים מהליגה השניה בישראל למעמד של שחקן זר בקבוצת יורוליג, נסע דרור חג'ג' לנוח כמה שבועות במקסיקו וקובה. הרכז הצנום, שעונה נהדרת וזכיה בגביע עם לובן הבלגית שידרגה אותו עד א.א.ק אתונה היוונית, נחת בארץ לחופשת מולדת והוא מספר על עונת הכורה ביוון, המחשבות על העונה הבאה, החוק הרוסי ונבחרת ישראל.

"היו לי עליות וירידות חדות", מתאר חג'ג' את העונה ההפכפכה שלו בבירת יוון. הרכז הישראלי, שהובא כרכז מחליף לקבוצת היורוליג, נאלץ להתמודד עם חוסר יציבות כלכלית וזרים שבאו והלכו, מה שהשפיע לו פעם גם על דקות המשחק שלו. "התחלתי את העונה טוב מאוד, אבל אחרי זה היה שינוי דרסטי במעמד שלי ורק בחודש וחצי האחרונים חזרתי להוביל את הקבוצה כרכז ראשון. בגלל התנודות האלה היה לי קשה להיכנס למומנטום".

חג'ג', שמיעט לשחק ביורוליג בגלל נוכחותו של האמריקאי ליונל צ'למרס, סיים את העונה עם 3.4 נקודות ו- 1.4 אסיסטים ב-13.1 דקות. א.א.ק סיימה את בית א' במקום האחרון עם שלושה ניצחונות בלבד והודחה כבר בשלב הראשון. בליגה היוונית, בה סיימה א.א.ק את דרכה ברבע הגמר מול אולימפיאקוס, זכה חג'ג' לקרדיט גדול יותר והמספרים עלו: 5.8 נקודות ו-3.5 אסיסטים ב-21.8 דקות. "לקחתי בחשבון שיכולות להיות בעיות, אבל היה לי חשוב לנסות את עצמי ברמות הכי גבוהות. חבל שזה לא הסתדר כמו שחשבתי בהתחלה", הוא אומר. לחג'ג' אופציה לעוד עונה בא.א.ק, אבל כלל לא בטוח שהוא ימשיך במועדון בצהוב-שחור. "המצב שם די מסובך. צריך לראות מי המאמן ואז הם יצטרכו להחליט. בכל מקרה, דברים באירופה הולכים איטי כרגע כי הליגות רק נגמרו. בחודש הקרוב דברים יתחילו לזוז".

"הנטיה שלי היא להמשיך באירופה"

חלק מהמסנגרים בזכותו של החוק הרוסי, שיכנס לתוקפו בארץ החל מהעונה הבאה, טענו כי הוא ורק הוא יחזיר הביתה את הליגיונרים. אם לשפוט על פי הדברים של חג'ג', כלל לא בטוח שזה הולך לקרות.

"החוק הרוסי הוא לא אידאלי לכדורסל, אבל במצב שנוצר זו האופציה האחרונה. עדיף שהוא לא היה, אבל גם היה עדיף שיהיו הרבה פחות זרים. אני לא יודע אם הוא יעזור להחזיר ישראלים מחו"ל, כי בשביל להחזיר אותנו צריך תנאים טובים יותר ומעמד טוב יותר. כשאני עושה חישוב כלכלי ומקצועי התשובה כמעט תמיד אירופה", אומר חג'ג', ומוסיף: "אין לי בעיה לחזור לארץ, אבל הנטייה שלי היא להמשיך באירופה כי התחלתי שם משהו ואם אחזור לארץ יהיה קשה יותר לצאת שוב".

חג'ג', שזוכה להערכה רבה בליגה הבלגית בה פרץ לתודעה האירופית, מגלה כי דווקא חזרה לתחנה האירופית הראשונה שלו בהחלט נלקחת בחשבון. "אחרי העונה שעברתי והניסיון להשתלב ברמות הגבוהות, אני מתלבט אם לעבור את זה שוב או לעבור למקום שקט", אומר חג'ג'. "אולי אחליט ללכת למקום שאדע מה אני אקבל בו ומה אוכל לתת".

ב-16 ביולי יחלו אימוני נבחרת ישראל לקראת מוקדמות אליפות אירופה, במהלכם תשחק נבחרת ישראל מול בוסניה, מקדוניה ופורטוגל. חג'ג', שהפך בקיץ הקודם ממוזמן טרי לסגל לבורג מרכזי ברוטציה של צביקה שרף, כבר מחכה לגופייה הכחולה. "אני מקווה שיהיה קיץ לא פחות טוב מהקיץ הקודם, למרות הפציעה של בורשטיין שהוא שחקן מאוד משמעותי. בכל מקרה, בבית מוקדמות אין פייבוריטים וצריך להגיע מוכנים. ברור שזה בית שאפשר וצריך לעבור אבל אי אפשר להגיד שאנחנו 3 רמות מעליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully